דף הבית » תרופות סבתא » שלוחה בעקב – 15 תרופות של סבתא מוסמכת על בסיס מרכיבים טבעיים
dadcddd ddadad  daadaddaddaa dadc daddaad deddadedbdaa dadc dda

שלוחה בעקב – 15 תרופות של סבתא מוסמכת על בסיס מרכיבים טבעיים

כוח הריפוי של הסעדים של סבתא: 15 תרופות טבעיות לשלוחה בעקב
ספרס בעקב יכול לגרום לאי נוחות וכאב רב ויכולים למנוע ממך להשתתף בפעילויות ואפילו לישון לילה טוב.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של שלוחה בעקב.

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות טבעיות במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, וספרס בעקב אינם יוצאים מהכלל.להלן 15 תרופות טבעיות שנוספו ונבדקו על ידי דורות של סבתות ובטוחות לעזור לכם למצוא הקלה מהכאב ואי הנוחות של שלוחה בעקב.

1.חומץ תפוחים

Apple סיידר חומץ הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל ספרס בעקב.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו על האזור הפגוע.עשו זאת מספר פעמים ביום ועליכם להתחיל לראות תוצאות תוך מספר ימים בלבד.

2.מלח אפסום

מלח אפסום משמש זה מכבר כתרופה ביתית לשרירים כואבים ומפרקים כואבים.כדי להשתמש בו לדרבן בעקב, ממיסים כוס מלח אפסום באמבט חם והספגו את כף הרגל למשך 15 דקות לפחות.עשו זאת פעם ביום ועליכם להתחיל לראות תוצאות בעוד מספר ימים.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, וניתן להשתמש בה גם כדי להקל על הכאב ואי הנוחות של שלוחה בעקב.פשוט מערבבים כפית אבקת ג’ינג’ר עם כף דבש וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום.

4.שמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל ספרס בעקב.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט שמן קיק על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות למשך מספר דקות.עשה זאת פעמיים ביום והכאב ואי הנוחות צריכים להתחיל להקל בעוד מספר ימים.

5.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית עבור מחלות רבות, והיא יכולה לשמש גם כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של שלוחה בעקב.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם קצת שמן זית חם.החל את התערובת על האזור המושפע ועסה אותה בעדינות למשך מספר דקות.עשה זאת פעמיים ביום והכאב ואי הנוחות צריכים להתחיל להקל בעוד מספר ימים.

6.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית עבור מחלות רבות, והיא יכולה לשמש גם כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של שלוחה בעקב.כל שעליך לעשות הוא לפתוח עלה אלוורה והחל את הג’ל על האזור המושפע.עשה זאת פעמיים ביום והכאב ואי הנוחות צריכים להתחיל להקל בעוד מספר ימים.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל ספרס בעקב.פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כף דבש וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום.

8.פלפל קאיין

קאיין פלפל היא תרופה ביתית פופולרית נוספת עבור מחלות רבות, כולל ספרס בעקב.פשוט מערבבים כפית פלפל קאיין עם כף דבש וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל ספרס בעקב.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות למשך מספר דקות.עשה זאת פעמיים ביום והכאב ואי הנוחות צריכים להתחיל להקל בעוד מספר ימים.

10.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של שלוחה בעקב.כל שעליך לעשות הוא להשרות מגבת במים חמים ולהחיל אותה על האזור הפגוע למשך 10 דקות.עשו זאת כמה פעמים ביום ועליכם להתחיל לראות תוצאות בעוד מספר ימים.

11.חבילת קרח

חבילת קרח יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והכאב של שלוחה בעקב.כל שעליך לעשות הוא לעטוף חבילת קרח במגבת ולהחיל אותה על האזור הפגוע למשך 10 דקות.עשו זאת כמה פעמים ביום ועליכם להתחיל לראות תוצאות בעוד מספר ימים.

12.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל ספרס בעקב.פשוט החל קצת lמיץ אמון לאזור הפגוע ומעסה אותו בעדינות למשך מספר דקות.עשה

השריית כפות הרגליים במי מלח

השריית כפות הרגליים במי מלח היא אחת התרופות היעילות ביותר להפחתת נפיחות ודלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.להכנת מי המלח, הוסף כף אחת של מלח גס ברציית מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתערובת זו למשך 15-20 דקות פעם או פעמיים ביום.מי המלח יסייעו בהפחתת נפיחות ודלקת וגם לנקות את האזור של כל חיידקים או פטריות שעשויים להיות קיימים.

החלת חומץ תפוחים על העקב

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת בכוס מים אחת.משרים מטלית בתערובת זו ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 20-30 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שימוש בשמן קיק

שמן קיק הוא תרופה יעילה להפחתת הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של שמן קיק עם כף שמן זית אחד.מחממים את התערובת במחבת ואז לעסות את האזור הפגוע איתו.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

החלת משחת כורכום על העקב

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל משחה זו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

באמצעות חבילות קרח

חבילות קרח הן תרופה יעילה להפחתת הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו כמה קוביות קרח בבד והפעלו על האזור הנגוע למשך 15-20 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

עיסוי העקב עם שמנים אתרים

ידוע כי שמנים אתרים כמו לבנדר, אקליפטוס ופפרמינט הם תרופות יעילות להפחתת הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות מכל אחד מהשמנים האתריים הללו עם שמן קוקוס מסוים ועסה את האזור הנגוע איתו.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שתיית תה ג’ינג’ר

ידוע שג’ינג’ר הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים רותחים.תלול למשך 10 דקות ואז מסננים אותו.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

נטילת אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה יעילה להפחתת הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כוס אחת של מלח אפסום באמבטיה מלאה במים חמים.משרים את כפות הרגליים בתערובת זו למשך 15-20 דקות.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אכילת אננס

ידוע כי אננס הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת כתוצאה משלוח בעקב.חשוב לציין כי יש לצרוך אננס במתינות מכיוון שהיא עלולה לגרום לגידול בקיבה אם נצרך בכמויות גדולות.

החלת ג’ל אלוורה ורה על העקב

ידוע כי ג’ל אלוורה הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו קצת ג’ל אלוורה טרי על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אכילת סלרי

ידוע כי לסלרי יש תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה כדי להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.חשוב לציין כי יש לצרוך את הסלרי במתינות מכיוון שהיא עלולה לגרום לגידול בקיבה אם נצרך בכמויות גדולות.

נטילת תוספי שום

ידוע כי לשום יש אנטי דלקתתכונות y וניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי שלוחה בעקב.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמוסות שום או שתיים מדי יום.

החלת שמן חרדל על העקב

ידוע שמן חרדל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן