דף הבית » תרופות סבתא » בעיות שינה – 12 ריפוי וסעדים של סבתא זולים
ddadddaa daddad  daddadd ddadadddd dadc daddaad dddcddd

בעיות שינה – 12 ריפוי וסעדים של סבתא זולים

בעיות שינה: 12 תרופות סבתות ריפוי וזולות

האם אתה מישהו שלעתים קרובות מוצא את עצמם נאבקים למנוע לילה טוב?אם כן, אתה לא לבד.בעיות שינה נפוצות ויכולות להיגרם כתוצאה ממתח, חרדה או מצבים רפואיים אחרים.אבל אם אתם מחפשים גישה טבעית יותר להתמודדות עם צרות השינה שלכם, נסו את התרופות המנוסות והמאומצות הללו שהועברו מסבתות בכל מקום.

ידוע כי לעתים קרובות “הסעדים של סבתא”, שיטות זולות וקלות ליישום אלה ידועות כמי שמסייעות בשיפור איכות השינה ובקידום הרפיה.להלן 12 מהתרופות הטובות ביותר שיעזרו לכם לישון לילה רגוע.

1.לשתות תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל בעיות שינה.קמומיל הוא עשב עם תכונות הרגעה טבעיות עדינות, שיכולות לעזור לך להירגע ולהיסחף לישון.שתו את התה הזה כשעה לפני השינה ותהיה מוכנים להיסחף לארץ החלומות.

2.קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה היא דרך נהדרת להירגע ולהירגע לפני השינה.חום המים עוזר להרפות את השרירים שלך ויכול לספק הקלה ממתח וחרדה.הוסף כמה מלחי אמבטיה למים כדי לקדם עוד יותר הרפיה ושנת לילה טובה.

3.תרגול טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו נשימה עמוקה, הרפיה של שרירים מתקדמת ותמונות מודרכות יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולקדם שינה טובה יותר.נסה לתרגל שיטות אלה לפחות 10 דקות לפני השינה כדי לעזור לך להירגע ולהתכונן לשנת לילה שלווה.

4.קבע שגרת שינה

יצירת שגרת שינה עקבית חיונית להשגת מנוחת לילה טובה.נסה ללכת לישון ולהתעורר באותו זמן בכל יום, ולהימנע מנמנמות במהלך היום.כמו כן, הגבל את החשיפה שלך לאורות בהירים ומסכים אלקטרוניים לפני השינה מכיוון שזה יכול להשפיע על איכות השינה שלך.

5.הימנע מקפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול יכולים להשפיע לרעה על איכות השינה.נסה להימנע משני החומרים הללו לפחות 6 שעות לפני השינה.אם אתה זקוק לדחיפה אנרגטית במהלך היום, בחר תה צמחים או חטיף בריא במקום קפאין.

6.קבל תרגיל

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה, מה שעלול להקל על ההירדמות.נסה להשיג לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה ביום, אך הימנע מפעילות גופנית מאומצת לפחות כמה שעות לפני השינה.

7.האזינו למוזיקה מרגיעה

האזנה למוזיקה מרגיעה יכולה לעזור להפחית את הלחץ והחרדה ולקדם הרפיה.שים קצת מוזיקה מרגיעה לפני השינה ונתנו לצלילים המרגיעים להרגיע אתכם לישון.

8.השתמש בכריות צמחים

כריות צמחים מלאות בצמחי מרפא שידוע כמקדמים רגיעה ושינה.לבנדר, קמומיל וכשות הם כל עשבי תיבול פופולריים המשמשים בכריות צמחים.מקם אחת מהכריות הללו ליד הראש שלך כשאתה הולך לישון כדי ליהנות מהשפעות המרגיעות שלהן.

9.נסה ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת להירגע ולקדם שינה טובה יותר.ידוע כי שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ויסמין מסייעים להפחית את הלחץ ולקדם שינה רגועה.נסה להפיץ שמנים אלה בחדר השינה שלך לפני השינה או הוסף כמה טיפות למי האמבט שלך לקבלת אפקט מרגיע במיוחד.

10.צאו לטיול

לפעמים הדרך הטובה ביותר להירגע לפני השינה היא לצאת לטיול החוצה.טיול נינוח בערב יכול לעזור להפחית את הלחץ והחרדה ויכול גם לעזור להתעייף.

11.להירגע עם ספר

קריאה לפני השינה יכולה לעזור לקדם רגיעה ושינה טובה יותר.בחר ספר שאינו מגרה מדי או מרגש, מכיוון שזה יכול להיות בעל השפעה הפוכה.

12.שמור יומן

יומן הוא דרך נהדרת להפחית לחץ וחרדה.רישום המחשבות והדאגות שלך יכול לעזור לנקות את דעתך ולהקל על ההירדמות.

טיפ: צור מקלט שינה

יצירת מקלט שינה בחדר השינה שלך יכולה לעזור לקדם שינה טובה יותר.לוודאהחדר קריר וחשוך, והסר כל אלקטרוניקה מהחדר.שקול להוסיף כמה צמחים לחדר, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את הלחץ וליצור אווירה מרגיעה.

12 הריפוי ו

חלק 2: בעיות שינה – 12 תרופות ריפוי וסבתות זולות

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לבעיות שינה.זה ידוע בהשפעותיו המרגיעות והרגיות, שיכולות לעזור לך להירגע ולהירדם מהר יותר.אתה יכול לשתות תה קמומיל לפני שאתה הולך לישון כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

2.לבנדר

לבנדר הוא תרופה טבעית לבעיות שינה.יש לו אפקט מרגיע ומרגלי שיכול לעזור לך להירגע ולהירדם מהר יותר.אתה יכול להשתמש בשמן אתרי לבנדר במפזר, או שתוכל להשתמש בכריות לבנדר או בנרות בריח לבנדר כדי לעזור לך להירגע ולשנת לילה טוב.

3.שורש ולריאן

שורש ולריאן הוא תרופה טבעית לבעיות שינה.יש לו אפקט מרגיע ומרגלי שיכול לעזור לך להירגע ולהירדם מהר יותר.אתה יכול לקחת שורש ולריאן בצורה קפסולה לפני השינה כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

4.מגנזיום

מגנזיום הוא תרופה טבעית לבעיות שינה.זה עוזר להרפות את השרירים שלך ויכול לעזור לך להירדם מהר יותר.אתה יכול לקחת תוספי מגנזיום לפני השינה כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

5.חלב חם

חלב חם הוא תרופה קלאסית לבעיות שינה.יש לו אפקט מרגיע ומרגלי שיכול לעזור לך להירגע ולהירדם מהר יותר.אתה יכול לשתות חלב חם לפני השינה כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

6.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא תרופה טבעית לבעיות שינה.זה עוזר להרפות את גופך ונפשך ויכול לעזור לך להירדם מהר יותר.עליכם לנסות להתאמן לפחות 30 דקות ביום כדי לעזור לכם לישון לילה טוב.

7.דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרופה טבעית לבעיות שינה.יש לו אפקט מרגיע ומרגלי שיכול לעזור לך להירגע ולהירדם מהר יותר.אתה יכול לקבל טיפולי דיקור לפני השינה כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

8.תוספי צמחים

תוספי צמחים הם תרופה טבעית לבעיות שינה.הם יכולים לעזור להרפות את גופך ונפשך ויכולים לעזור לך להירדם מהר יותר.אתה יכול לקחת תוספי צמחים לפני השינה כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

9.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא תרופה טבעית לבעיות שינה.יש לו אפקט מרגיע ומרגלי שיכול לעזור לך להירגע ולהירדם מהר יותר.אתה יכול להשתמש בשמני ארומתרפיה במפזר או באמבט חם לפני השינה כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

10.מדיטציה

מדיטציה היא תרופה טבעית לבעיות שינה.זה עוזר להרפות את גופך ונפשך ויכול לעזור לך להירדם מהר יותר.אתה יכול לתרגל מדיטציה לפני השינה כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

11.טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT)

טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) הוא תרופה טבעית לבעיות שינה.זה עוזר לשנות את המחשבות וההתנהגויות שלך הקשורות לבעיות שינה.אתה יכול לתרגל CBT לפני השינה כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

12.עיסוי

עיסוי הוא תרופה טבעית לבעיות שינה.יש לו אפקט מרגיע ומרגלי שיכול לעזור לך להירגע ולהירדם מהר יותר.אתה יכול לקבל עיסוי לפני השינה כדי לעזור לך לישון לילה טוב.

מסקנה

בעיות שינה יכולות להיות מאוד מתסכלות וקשות להתמודד איתן.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך לישון לילה טוב.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר הם תה קמומיל, לבנדר, שורש ולריאן, מגנזיום, חלב חם, פעילות גופנית, דיקור סיני, תוספי צמחים, ארומתרפיה, מדיטציה, טיפול התנהגותי קוגניטיבי ועיסוי.נסה כמה מהתרופות הללו כדי לראות אילו מהן הכי מתאימות לך.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לבעיות שינה?

כמה תרופות טבעיות לבעיות שינה כוללות תה קמומיל, לבנדר, שורש ולריאן, מגנזיום, חםחלב, פעילות גופנית, דיקור סיני, תוספי צמחים, ארומתרפיה, מדיטציה, טיפול התנהגותי קוגניטיבי ועיסוי.

האם הסעדים הללו בטוחים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן