דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בחרדה חברתית – 9 התרופות של סבתא סודית וזולה

טיפול בחרדה חברתית – 9 התרופות של סבתא סודית וזולה

מהי חרדה חברתית?

הפרעת חרדה חברתית (SAD) היא הפרעת חרדה המאופיינת בפחד מהערכה שלילית, מבוכה, השפלה או דחייה במצבים חברתיים או ביצועים.זה ידוע גם בשם פוביה חברתית.התסמינים עשויים לכלול תודעה עצמית מוגזמת, פחד להישפט, פחד מהערכה שלילית, פחד מהשפלה, הסמקה או הזעה.אנשים הסובלים מהפרעת חרדה חברתית נמנעים לרוב במצבים חברתיים ועלולים לחוות מצוקה כאשר הם מתמודדים עם מצב חברתי בלתי נמנע.

הסעדים של סבתא לחרדה חברתית

בנוסף לטיפולים מסורתיים לחרדה חברתית, ישנם מגוון של תרופות זולות וטבעיות שהועברו על ידי סבתות לאורך הדורות.סעדים אלה הם לרוב פשוטים, ועם זאת יעילים, ונחשבים כי הם מסייעים בהפחתת תסמיני חרדה חברתית.להלן כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לחרדה חברתית.

1.שמן אתרי לבנדר

שמן אתרי לבנדר ידוע בהשפעותיו המרגיעות והמרגיעות.זה יכול לשמש להפחתת תסמינים של חרדה, לחץ ודיכאון.זה יכול להיות מפוזר בחדר, או ליישם אותו באופן אקטואלי.כאשר מיושמים באופן אקטואלי, עדיף לערבב כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר עם שמן נשא כמו שמן קוקוס.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תה צמחי מרפא פופולרי ששימש זה מכבר כדי לעזור בחרדה, לחץ ונדודי שינה.נחשב שיש לו השפעות מרגיעות ומרגיעות, וניתן ליהנות ממנו כתה או יכול לשמש כשמן ארומתרפיה.

3.מדיטציה

מדיטציה היא תרגול שיכול לעזור להפחית לחץ וחרדה.זה יכול להיעשות במגוון דרכים, כמו מדיטציה מודעת, מדיטציה מודרכת, או פשוט להתמקד בנשימה שלך.מדיטציה יכולה לעזור להרגיע את הנפש והגוף, ויכולה לעזור להפחית תסמיני חרדה חברתית.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך נהדרת להפחית לחץ וחרדה.על ידי עיסוק בפעילות גופנית קבועה, כמו הליכה, ריצה או שחייה, אתה יכול לעזור להפחית תסמינים של חרדה חברתית.פעילות גופנית קבועה יכולה גם לעזור להגביר את הביטחון וההערכה העצמית.

5.תוספי צמחים

תוספי צמחים כמו קאווה, ולריאן ופסיפלורה שימשו זה מכבר כדי לסייע בהפחתת חרדה ולחץ.לתוספי מזון אלה יש השפעות מרגיעות ומרגיעות, וניתן ליישם אותה דרך הפה או מיושמת באופן אקטואלי.

6.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא השימוש בשמנים אתרים להפחתת לחץ וחרדה.שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ויסמין נחשבים שיש להם השפעות מרגיעות ומרגיעות, וניתן להשתמש בהן במגוון דרכים.

7.יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להפחית לחץ וחרדה.זה יכול להיעשות במגוון דרכים, כמו היוגה של האטה, יוגה משקמת ויוגה יוגה.יוגה יכולה לעזור להרגיע את הנפש והגוף ויכולה לעזור להפחית תסמינים של חרדה חברתית.

8.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טיפול סיני מסורתי ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת לחץ וחרדה.נחשב לסייע באיזון אנרגיית הגוף, וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת תסמיני חרדה חברתית.

9.קבוצות תמיכה

קבוצות תמיכה הן דרך נהדרת להתחבר לאחרים העוסקים בנושאים דומים.הם מרחב בטוח לדבר על החוויות שלך ולקבל תמיכה מאלו שמבינים.

טיפ מועיל

כשאתה מתמודד עם חרדה חברתית, חשוב לזכור שאתה לא לבד.ישנם אנשים רבים העוסקים באותם מאבקים וחשוב לפנות אליהם לתמיכה.

חשוב גם לזכור לקחת זמן לעצמך זמן ולעשות משהו שאתה נהנה ממנו.דאג להקדיש זמן להירגע ולהירגע, ולהזכיר לעצמך שיש דברים שאתה טוב בהם ושאתה יכול לעשות.

חלק 2: הסעדים של סבתא לחרדה חברתית

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים.רבים מהתרופות הללוהם עדיין יעילים כיום, והם יכולים לשמש לטיפול בחרדה חברתית.להלן 9 הסעדים של סבתא סודית וזולה לסייע בהפחתת תסמיני חרדה חברתית:

1.תה קמומיל

תה קמומיל שימש זה מכבר כתרופה טבעית להרגעת העצבים.יש לו השפעה הרגעה קלה, שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים הגופניים של חרדה.תה קמומיל מכיל גם פלבנואידים, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את מצב הרוח.כדי להשתמש בתרופה זו, כדוד שקית תה במים חמים למשך 5 דקות ואז שתו את התה.ניתן לצרוך אותו עד 3 פעמים ביום.

2.שמן לבנדר

שמן לבנדר יש השפעה מרגיעה ומרגיעה על הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים הגופניים של חרדה.ניתן להשתמש בשמן במפזר, או לדלל בשמן נשא ולהחיל ישירות על העור.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כמה טיפות של שמן לבנדר למפזר, או מערבב אותו עם שמן נשא ומורח אותו על העור.ניתן להוסיף שמן לבנדר לאמבטיה חמה להרפיה נוספת.

3.פעילות גופנית

הוכח כי פעילות גופנית מפחיתה את תסמיני החרדה, כמו גם משפרת את מצב הרוח.פעילות גופנית משחררת אנדורפינים, שיכולים לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח.זה גם עוזר להפחית את הסימפטומים הגופניים של חרדה, כמו הזעה ופעימות לב מהירות.כדי להשתמש בתרופה זו, מכוון למשך 30 דקות של תרגיל 3-5 פעמים בשבוע.זה יכול לכלול הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה או כל סוג אחר של פעילות שמגדיל את הדופק.

4.נשימה עמוקה

נשימה עמוקה יכולה לעזור להפחית תסמינים גופניים של חרדה, כמו פעימות לב מהירות ונשימה רדודה.כדי להשתמש בתרופה זו, שבו במצב נוח ועצמו את העיניים.לאחר מכן, קח נשימות איטיות ועמוקות דרך האף שלך והחוצה דרך הפה שלך.התמקדו בנשימה וקחו 10 נשימות איטיות ועמוקות.ניתן לעשות זאת בכל עת ובכל מקום כדי לעזור להפחית תסמיני חרדה.

5.תוספי צמחים

ניתן להשתמש בתוספי צמחים כמו שורש ולריאן, קבה ופסיפלורה כדי להפחית את תסמיני החרדה.ניתן ליטול תוספי מזון אלה בצורת קפסולה או נוזלית ויכולים לעזור להפחית תסמינים גופניים של חרדה.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהם נוטלים תוספי צמחים כלשהם, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.

6.ארומתרפיה

ארומתרפיה משתמשת בשמנים אתרים כדי לעזור להפחית לחץ וחרדה.לשמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ויסמין יש השפעה מרגיעה ומרגיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כמה טיפות שמן אתרים למפזר, או ערבב אותו עם שמן נשא ומרוח אותו על העור.ניתן להשתמש בארומתרפיה בכל עת ובכל מקום כדי לסייע בהפחתת תסמיני חרדה.

7.מדיטציה

מדיטציה יכולה לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.זה יכול לעזור להפחית תסמינים גופניים של חרדה, כמו פעימות לב מהירות ונשימה רדודה.כדי להשתמש בתרופה זו, מצא חלל שקט ושבת במצב נוח.לאחר מכן, התמקדו בנשימה ונקה את דעתכם.התחל עם 5 דקות ביום ועבד בדרך שלך עד מושבים ארוכים יותר.מדיטציה יכולה להיעשות בכל עת ובכל מקום.

8.שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול לעזור להפחתת תסמיני חרדה.אכילת תזונה מאוזנת עם הרבה פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית תסמינים גופניים של חרדה.הימנעות מקפאין, אלכוהול ומזון מעובד יכולה גם לעזור להפחית תסמיני חרדה.בנוסף, הוספת חומצות שומן אומגה 3 לתזונה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ושיפור מצב הרוח.

9.תמיכה חברתית

יש רשת חזקה של חברים ובני משפחה יכולה לעזור להפחית תסמיני חרדה.שיחה עם מישהו על החרדה שלך יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח.בנוסף, בילוי עם חברים ובני משפחה יכול לעזור להפחית תסמינים גופניים של חרדה.כדי להשתמש בתרופה זו, עשה מאמץ לפנות לחברים ובני משפחה, ולדבר איתם על איך אתה מרגיש.

סיכום

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן