דף הבית » תרופות סבתא » הזעה מוגזמת – 3 תרופות של סבתא לרגיעה ואיכות
dddad deddddedaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcdadddad ddd

הזעה מוגזמת – 3 תרופות של סבתא לרגיעה ואיכות

הזעה היא תהליך טבעי המסייע בוויסות טמפרטורת הגוף ונחוץ לגופנו לתפקד כראוי.אבל הזעה מוגזמת יכולה להוות מקור עיקרי לאי נוחות, מבוכה וחרדה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות ויעילות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור לך לנהל את הזיעה שלך ולהירגע.

הבנת הזעה מוגזמת

הזעה מוגזמת, הידועה גם בשם היפר -הידרוזיס, היא מצב בו הגוף מייצר זיעה רבה יותר מהנדרש.זה יכול להשפיע על כל חלק בגוף, אך הוא הנפוץ ביותר בידיים, בכפות הרגליים, בבתי השחי ובפנים.בדרך כלל זה נגרם על ידי בלוטות זיעה פעילות יתר, אם כי זה יכול להיות מופעל גם על ידי לחץ, חרדה או תרופות.

3 הסעדים של סבתא להזעה מוגזמת

הזעה יכולה להיות מטרד, אך ישנם כמה תרופות מנוסות ונבדקות שהועברו דרך הדורות שיכולים לעזור לך לשמור על הזיעה שלך תחת שליטה.להלן 3 מהטיפולים הטובים ביותר להזעה מוגזמת:

1.ללבוש סיבים טבעיים

לבישת סיבים טבעיים כמו כותנה, פשתן ומשי יכולה לעזור לשמור על קור רוח ויבש.בדים אלה הם קלים ונושמים, כך שהם לא יתלכדו לחות על עורך ויסייעו לשמור על טמפרטורת גופך.

2.החל חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לטיפול בהזעה מוגזמת.זה יכול לעזור להפחית את ייצור הזיעה על ידי איזון בין רמות החומציות של העור.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומים ומורחים אותו על האזורים המושפעים.תן לו להתייבש לפני שטיפתו במים קרירים.

3.נסה תה מרווה

תה מרווה שימש במשך מאות שנים לטיפול בהזעה מוגזמת.העשב מכיל אסטרים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את ייצור הזיעה.להכנת התה, תלול 1 כפית מרווה מיובשת בכוס מים חמים למשך 5 דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום, פעם בבוקר ופעם בערב.

תרופות אלה יכולות לעזור לך להפחית את הזעתך ולהירגע.אבל אם אתה עדיין נאבק בזיעה מוגזמת, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לדון באפשרויות טיפול אחרות.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב גם לוודא שאתה שותה הרבה מים ולהישאר לחות.זה יעזור לגופך לווסת את הטמפרטורה שלו ולמנוע הזעה מוגזמת.מכוון לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לשמור על לחות גופך ובלוטות הזיעה שלך לייצר יתר על המידה.

טכניקות הרפיה לניהול הזעה מוגזמת

הזעה מוגזמת יכולה להיות לא נוחה ומביכה במיוחד.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את ההזעה.להלן שלוש תרופות של סבתא לרגיעה ואיכות שיכולים לעזור לנהל זיעה מוגזמת.

מלפפון

מלפפונים מכילים רמות גבוהות של נוגדי חמצון ומשמשים כתרופה טבעית במשך שנים רבות.יש להם השפעה על קירור על העור ויכולים לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש במלפפון כדי להפחית את ההזעה, פשוט פורסים מלפפון ושפשפו אותו על האזורים המושפעים.השאר את פרוסות המלפפון על העור למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של מיץ לימון ומים.לאחר מכן, החל את התערובת על האזורים המושפעים והשאיר אותה למשך 15 דקות.שוטפים במים קרים ולטאט יבש.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים ויכול גם לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ ומים של סיידר תפוחים.לאחר מכן, החל את התערובת על האזורים המושפעים והשאיר אותה למשך 10 דקות.שוטפים במים קרים ולטאט יבש.

סיכום

הזעה מוגזמת יכולה להיות לא נוחה וקשה לניהול.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את ההזעה.מלפפון, מיץ לימון וחומץ תפוחים הם אתרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הזיעה.נסה את שלושת הסעדים של שלוש הסבתות האלה לרגיעה ואיכות ובדוק אם הם עוזרים להפחית את ההזעה.

שאלות נפוצות

האם הזעה מוגזמת רגילה?

הזעה מוגזמת יכולה להיות סימן למצב רפואי בסיסי, כמו היפר -הידרוזיס.חשוב לדבר עם רופא אם אתה מודאג מהזעה מוגזמת.

מה זה יתר -יתר?

יתר -הידרוזיס הוא מצב הגורם להזיעה מוגזמת.זהו מצב רפואי הפוגע בכ -3% מהאוכלוסייה וניתן לטפל בו בשינויים באורח החיים, תרופות וטיפולים אחרים.למידע נוסף, אנא עיינו wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן