דף הבית » תרופות סבתא » להזיע בבתי השחי – 17 תרופות סבתות זולות ומוסמכות

להזיע בבתי השחי – 17 תרופות סבתות זולות ומוסמכות

להזיע בבתי השחי – 17 תרופות סבתות זולות ומוסמכות

לרובנו יש בשלב מסוים בחיינו זיעה חווה בזיעה בבתי השחי.בתי שחי מיוזעים יכולים לגרום לאי נוחות ומבוכה רבה.למרבה המזל, ישנם תרופות שונות שיכולות לעזור להקל על הבעיה.במאמר זה נבחן 17 תרופות של סבתא זולה ומוסמכת שיכולים לעזור להפחית זיעה בבתי השחי.

H2: תרופות לבית

כשמדובר בביטול זיעה בבתי השחי, ישנם כמה תרופות ביתיות שעשויות לעזור.להלן כמה מהפופולריות ביותר.

• חומץ תפוחים – מערבבים כף של חומץ תפוחים עם מים חמים ומורחים אותו ישירות על בתי השחי.זה יעזור למנוע את הריח של הזיעה.

• סודה לשתייה – סודה לשתייה יכולה לספוג זיעה ולעזור לשמור על בתי השחי שלך יבשים.פשוט מערבבים סודה לשתייה עם מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.

• קורנפלור – קורנפלור נהדר לספיגת לחות ויכול לעזור לשמור על בתי השחי שלך יבשים.פשוט מפזרים קצת קורנפלור על בתי השחי שלך וזה יעזור לספוג את הזיעה.

• מיץ לימון – מיץ לימון הוא תרופה ביתית יעילה לזיעה בבתי השחי.מרחו מעט מיץ לימון טרי ישירות על האזור המושפע ונותנים לו לשבת מספר דקות.זה יעזור לחסל את הבעיה.

H2: תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות יעילות גם לביטול זיעה בבתי השחי.להלן כמה מהפופולריות ביותר.

• אלוורה – אלוורה היא תרופה נהדרת לזיעה בבתי השחי.מרחו מעט מיץ אלוורה טרי על האזור המושפע ונותנים לו לשבת מספר דקות.זה יעזור להפחית את הזיעה.

• קמומיל – קמומיל הוא תרופה נהדרת להפחתת זיעה.פשוט תלול כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים ומורחים את הנוזל על האזור הפגוע.

• מרווה – מרווה היא תרופה נהדרת להפחתת זיעה בבתי השחי.פשוט תלול כמה עלי מרווה במים חמים ומרחי את הנוזל על האזור הפגוע.

• לוז מכשפה – לוז מכשפה הוא תרופה נהדרת להפחתת זיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת לוז מכשפות על האזור המושפע ותן לו לשבת כמה דקות.

H3: טיפ

אם אתם חווים הזעה מוגזמת בבתי השחי, חשוב להישאר לחות.שתיית מים רבים לאורך היום תעזור לשמור על קור רוח בגופך ולהפחית את כמות הזיעה שאתה מייצר.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות של סבתא הזולה והסבתא המוסמכת זמינות לביטול זיעה בבתי השחי.אם אתם מחפשים פיתרון קבוע יותר, מומלץ לשקול לחפש ייעוץ רפואי.ייתכן שהרופא שלך יוכל לספק לך תרופה מרשם שיכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה שאתה מייצר.

אלטרנטיבות דאודורנט טבעיות

הזעה בבתי השחי יכולה להיות בעיה מביכה שיש, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.להלן 17 תרופות סבתות זולות ומוסמכות לבקרת זיעה בבתי השחי:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אלטרנטיבה דאודורנט טבעית שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד אלטרנטיבה דאודורנט טבעית שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד סודה לשתייה עם מים חלק אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עוד אלטרנטיבה דאודורנט טבעית שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של מכשפה עם מים אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד אלטרנטיבה דאודורנט טבעית שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב מיץ לימון חלק אחד עם מים אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

5.קורנפלור

קורנפלור היא אלטרנטיבה דאודורנט טבעית נוספת שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.סִיMPLY מערבבים קורנפלור חלק אחד עם מים חלק אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד אלטרנטיבה דאודורנט טבעית שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב שמן עץ תה חלק אחד עם מים אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

7.אלוורה

אלוורה היא אלטרנטיבה דאודורנט טבעית נוספת שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד אלוורה עם מים חלק אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד אלטרנטיבה דאודורנט טבעית שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב שמן קוקוס חלק אחד עם מים חלק אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

9.מכשפה לוז ומים רוזי

מכשפה לוז ומי רידוד היא אלטרנטיבה דאודורנט טבעית נוספת שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של מכשפה לוז עם חלק אחד של רודים ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אלטרנטיבה דאודורנט טבעית נוספת שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב שמן לבנדר חלק אחד עם מים חלק אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

11.סודה לשתייה וקורנפלור

סודה לשתייה וקורנפלור היא אלטרנטיבה דאודורנט טבעית נוספת שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד סודה לשתייה עם חלק אחד קורנפלור ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

12.מי ורדים ומכשפות לוז

מי ורדים ומכשפות לוז הם אלטרנטיבה דאודורנט טבעית נוספת שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד עם מי ורדים עם חלק אחד לוז מכשפה ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

13.מכשפות לוז ושמן לבנדר

שמן לוז ומכשפה הוא אלטרנטיבה דאודורנט טבעית נוספת שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של מכשפה עם שמן לבנדר חלק אחד ומרחי את הפיתרון על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

14.סודה לשתייה ושמן קוקוס

סודה לשתייה ושמן קוקוס הוא אלטרנטיבה דאודורנט טבעית נוספת שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד סודה לשתייה עם שמן קוקוס חלק אחד ומרחי את התמיסה על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.

15.קורנפלור ומכשפה לוז

קורנפלור ומכשפה לוז היא אלטרנטיבה דאודורנטית טבעית נוספת שיכולה לעזור לשלוט בזיעה בבתי השחי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד קורנפלור עם אחד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן