דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת זיעה בבתי השחי – 23 תרופות של סבתא להכנה מהירה ויעילה
ddaddaadaa dddad dddaad ddadd  daadaddaddaa dadc daddaad dcd

הפחתת זיעה בבתי השחי – 23 תרופות של סבתא להכנה מהירה ויעילה

שחיקה מיוזעת: 23 הסעדים של סבתא להקלה מהירה ויעילה

האם לעתים קרובות אתה מוצא את עצמך דואג לזיעה מוגזמת בשחי השחי שלך?אתה לא לבד!הזעה מוגזמת, או יתר -הידרוזיס, היא בעיה שכיחה הפוגעת במיליוני אנשים.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות המשמשות במשך מאות שנים כדי להפחית זיעה בבתי השחי.להלן 23 מהסעדים הטובים ביותר של סבתא להקלה מהירה ויעילה.

H2: תרופות לבית

1. סודה לשתייה.סודה לשתייה היא אחת התרופות הביתיות הוותיקות והיעילות ביותר להפחתת הזעה.מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

2. חומץ תפוחים.חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת הזעה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כמה טיפות מים ומרחי אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

3. חומץ לבן.חומץ לבן הוא עוד תרופה ביתית נהדרת להפחתת הזעה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ לבן עם כמה טיפות מים ומרחי אותו ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

4. לוז מכשפה.לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של לוז מכשפה עם כמה טיפות מים ומרחי אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

5. מיץ לימון.מיץ לימון הוא עוד תרופה טבעית נהדרת להפחתת זיעה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של מיץ לימון עם כמה טיפות מים ומרחי אותו ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

H2: תרופות צמחי מרפא

6. מרווה.מרווה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.פשוט מערבבים כף אחת של מרווה מיובשת עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

7. קמומיל.קמומיל הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של קמומיל מיובש עם כמה טיפות מים ומרחי אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

8. רוזמרין.רוזמרין הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.פשוט מערבבים כף אחת של רוזמרין מיובש עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

9. לבנדר.לבנדר הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.פשוט מערבבים כף אחת של לבנדר מיובש עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

10. מנטה.מנטה הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.פשוט מערבבים כף אחת של מנטה מיובשת עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

H3: טיפ ייחודי

כאשר משתמשים באחד מהתרופות לעיל, חשוב לזכור שהעור של כולם שונה.עדיף להתחיל עם שטח קטן ולבחון את התרופה לפני שמריחים אותה על האזור כולו.אתה יכול גם לנסות לשלב שני תרופות או יותר ליעילות מוגברת.

11. מיץ עגבניות.מיץ עגבניות הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.פשוט מערבבים כף אחת של מיץ עגבניות עם כמה טיפות מים ומורחים אותו ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

12. מיץ תפוחי אדמה.מיץ תפוחי אדמה הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של מיץ תפוחי אדמה עם כמה טיפות מים ומרחי אותו ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

13. אלוורה.אלוורה היא מענקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את הזיעה.פשוט מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.

14. שמן עץ התה.שמן עץ התה הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחיתלְהָזִיעַ.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של שמן עץ התה עם כמה טיפות מים ומרחי אותה ישירות על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני ששטיפתו

תרופות נוספות להפחתת זיעה

הזעה היא פונקציה גופנית טבעית המסייעת לשמור על קור רוח ולווסת את חום גופנו.עם זאת, הזעה מוגזמת מבתי השחי עלולה להיות לא נוחה ומביכה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות העומדות לרשותם כדי להפחית את זיעת השחי במהירות וביעילות.להלן 23 תרופות נוספות של סבתא שיכולות לעזור להפחית את זיעת השחי.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מרכיב משק בית נפוץ שניתן להשתמש בו כדי להפחית את זיעת בית השחי.החומצות הטבעיות בחומץ סיידר תפוחים יכולות לעזור לאזן את רמות החומציות של העור, מה שיכול לעזור להפחית את ייצור הזיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ ומים של סיידר תפוחים.מרחו את התערובת על בתי השחי והשאירו אותה 10-15 דקות לפני השטיפה.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא ספיגה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הזיעה המוגזמת של בית השחי.סודה לשתייה עוזרת לספוג ולנטרל את הזיעה, ומזערת את כמות הזיעה המיוצרת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו ½ כוס סודה לשתייה ושתי כפות קורנפלור בקערה.מרחו את התערובת על בתי השחי שלכם והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

3.אלוורה

אלוורה היא מענקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את הזיעה של בית השחי.אלוורה עוזרת להדק את העור, מה שהופך אותו פחות תורם לייצור זיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, חתוך עלה אלוורה טרי וחלץ את הג’ל.החל את הג’ל על בתי השחי שלך והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד -פסוח טבעי שיכול לעזור להפחית את זיעת השחי.שמן עץ התה עוזר להילחם בחיידקים ופטריות על העור, שיכולים להפחית את ייצור הזיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט מים ומורחים אותם על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את זיעת השחי.לוז מכשפה עוזר להדק את העור, מה שהופך אותו פחות מועיל לייצור זיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות לוז מכשפה עם מעט מים ומורחים אותם על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

מסקנה

הזעה היא תפקוד גוף רגיל וטבעי, אך הזעה מוגזמת מבתי השחי יכולה להיות לא נוחה ומביכה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שיכולות לעזור להפחית את הזיעה של בית השחי במהירות וביעילות.23 הסעדים של סבתא אלה הם רק כמה מהפתרונות הרבים העומדים לרשותם כדי להפחית את הזיעה של בית השחי.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות להפחתת זיעת בית השחי?

א: כמה תרופות טבעיות להפחתת זיעת בית השחי כוללות חומץ תפוחים, סודה לשתייה, אלוורה, שמן עץ התה, ווז מכשפה.

ש: כיצד אוכל להשתמש בתרופות אלה?

א: כדי להשתמש בתרופות אלה, מערבבים את החומרים במים ומורחים על בתי השחי.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

לסיכום, ישנם תרופות טבעיות רבות העומדות לרשותם כדי להפחית את הזיעה של בית השחי במהירות וביעילות.אמנם סעדים אלה עשויים לא לבטל לחלוטין את הצורך בנוגדי נוגד -פרשנים או דאודורנטים, אך הם יכולים לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת ולשמור על בתי השחי שלך להרגיש טריים ויבשים.

למידע נוסף על הפחתת זיעת בית שחי, יתר -הידרוזיס הוא מצב שגורם להזיע מוגזם ואולי כדאי למראהלְתוֹך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן