דף הבית » תרופות סבתא » בית שחי הזעה – 23 תרופות זולות ובריאות מיושנות
dddaa dadd dddad  daadaddaddaa dddcddaa dddaddddaa dedd

בית שחי הזעה – 23 תרופות זולות ובריאות מיושנות

הזעה מוגזמת מבתי השחי, הידועים גם בשם היפר -הידרוזיס אקסילרי, היא מצב שכיח שיכול להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של האדם.לרוע המזל, רבים מהטיפולים למצב זה הם יקרים, וגם אז יתכן שהם לא יעילים ב 100%.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מיושנות שהן הן זולות ויעילות להתמודדות עם הזעת בית שחי.

הישאר לחות – שתו הרבה מים

להישאר לחות חשובה לכל תחומי הבריאות שלנו, וזה חשוב במיוחד למי הסובל מהזעת בית שחי.כשאנחנו לא שותים מספיק מים, גופנו מתייבש, מה שעלול לגרום לנו להזיע יותר.נסו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום, ואם אתם מרגישים צמאים, שתו עוד יותר.

הישאר קריר והימנע מאוכל חריף

מאכלים חריפים יכולים לגרום לנו להזיע, ולכן עדיף להימנע מהם אם אתם סובלים מבית השחי מזיעים.כמו כן, נסו להישאר מגניבים.אם אתה מרגיש חם מדי, נסה להתקלח קריר או לטבול בבריכה או באגם.זה יעזור לשמור על טמפרטורת גופך תחת שליטה, מה שיכול לעזור להפחית את הזעתך.

השתמש בסודה לשתייה ומיץ לימון

סודה לשתייה ומיץ לימון הם שני מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הזעת בית השחי.כדי להשתמש בהם, מערבבים חלקים שווים של סודה לשתייה ומיץ לימון לעיסה.החל את הדבק על בתי השחי שלך ותן לו לשבת 15-20 דקות.יש לשטוף אותו במים קרירים וחזור על התהליך כמה פעמים בשבוע.

השתמש בתה מרווה

תה מרווה הוא עוד תרופה נהדרת להזיעת בית שחי.להכנת התה, תלול כפית אחת של עלי מרווה בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התה, תן לו להתקרר ואז למרוח אותו על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.עשה זאת כמה פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ללבוש סיבים טבעיים

סיבים סינתטיים, כמו ניילון ופוליאסטר, יכולים לגרום לנו להזיע יותר מכיוון שהם לא מאפשרים לעור שלנו לנשום.נסה ללבוש סיבים טבעיים, כמו כותנה ופשתן, שיאפשרו לעור שלך לנשום ולעזור להפחית את הזעתך.

התקלח קר

התקלחות קרה יכולה לעזור להפחית את הזעת בית השחי.המים הקרים יעזרו להפחית את חום גופך, מה שבתורו יכול לעזור להפחית את הזעתך.

השתמש בחומץ Apple Cider

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה נהדרת להזיעת בית שחי.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים.מרחו את התערובת על בתי השחי שלכם עם כדור כותנה ונותנים לו לשבת 10 דקות.יש לשטוף במים קרירים ולחזור על התהליך כמה פעמים בשבוע.

נסה תוספי מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חשוב לגופנו, והוא יכול לעזור להפחית את הזעת בית השחי.אתה יכול ליטול תוספי מגנזיום או שאתה יכול לנסות לאכול מזונות עשירים במגנזיום, כמו שוקולד מריר, אגוזים וקטניות.

נסה לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בו, החל את המכשפה לוז על בתי השחי שלך עם כדור כותנה.תן לזה לשבת 10 דקות ואז לשטוף במים קרירים.חזור על התהליך כמה פעמים בשבוע.

נסה שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזעת בית השחי.כדי להשתמש בו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם שני חלקים מים.מרחו את התערובת על בתי השחי שלכם עם כדור כותנה ונותנים לו לשבת 10 דקות.יש לשטוף במים קרירים ולחזור על התהליך כמה פעמים בשבוע.

נסה שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת להזיעת בית שחי.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בו, החל שמן קוקוס על בתי השחי שלך ועסה אותו פנימה. תן לו לשבת 10 דקות ואז לשטוף במים קרירים.

נסה סודה לשתייה וקורנפלור

סודה לשתייה וקורנפלור הם שני מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הזעת בית השחי.כדי להשתמש בהם, מערבבים חלקים שווים של סודה לשתייה וקורנפלור לעיסה.החל את הדבק על בתי השחי שלך ותן לו לשבת 15-20 דקות.יש לשטוף אותו עם

4.מיץ עגבניות to להפחית זיעה

מיץ עגבניות הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת זיעה.הוא מכיל אסטרים טבעיים המסייעים בהפחתת ייצור הזיעה וגם להפחית את ריח הגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד מיץ עגבניות עם שני חלקים מים.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.חזור על התהליך 2-3 פעמים בשבוע.

5.סודה לשתייה כבולם זיעה

סודה לשתייה היא בולם זיעה טבעי נהדר.זה עוזר לספוג עודף זיעה ולהפחתת ריח הגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה בכוס מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.חזור על התהליך 2-3 פעמים בשבוע.

5.1 שאלות נפוצות: באיזו תדירות עלי להשתמש בסודה לשתייה כבולש זיעה?

עליכם להשתמש בסודה לשתייה כבולם זיעה 2-3 פעמים בשבוע.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת להזיעת בית שחי.זה עוזר להפחתת ריח הגוף וגם עוזר להפחית את ייצור הזיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.חזור על התהליך 2-3 פעמים בשבוע.

6.1 שאלות נפוצות: כמה זמן עלי להשאיר את תערובת חומץ תפוחים על העור שלי?

עליכם להשאיר את תערובת חומץ תפוחים על עורכם למשך 10-15 דקות לפני ששטיפתו.

7.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה טבעית נהדרת להזיעת בית שחי.זה עוזר להפחית את ייצור הזיעה וגם מסייע בהפחתת ריח הגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של לוז מכשפה בכוס מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.חזור על התהליך 2-3 פעמים בשבוע.

7.1 שאלות נפוצות: האם אוכל להשתמש במכשפה לוז יותר מ 2-3 פעמים בשבוע?

כן, אתה יכול להשתמש במכשפות לוז יותר מ 2-3 פעמים בשבוע במידת הצורך.

מסקנה

הזעת בית שחי יכולה להיות לא נוחה ומביכה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את ההזעה וריח הגוף.מעגבניות וסודה לשתייה וכלה בחומץ תפוחים ולוז מכשפה, התרופות הטבעיות הללו זולות, קלות לשימוש ויכולות להיות יעילות להפחתת זיעה וריח גוף.עם זאת, חשוב לזכור שכולם שונים ומה שעובד עבור אדם אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר.אם התרופות הטבעיות הללו אינן עובדות עבורך או אם ההזעה שלך חמורה, חשוב להתייעץ עם רופא כדי למצוא את הטיפול הטוב ביותר עבורך.

hyperhidrosis הוא המונח הרפואי להזעה מוגזמת.זהו מצב שמשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.אמנם זה יכול להיות מביך ולא נוח, אך קיימים טיפולים העוזרים להפחית את הזעה ושיפור איכות החיים.

אם אתם מתמודדים עם הזעה מוגזמת, חשוב להתייעץ עם רופא כדי למצוא את אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבורכם.תרופות טבעיות יכולות להיות דרך נהדרת להפחית את זיעה וריח גוף, אך יתכן שהם לא יעילים לכולם.

על ידי שימוש בשילוב של תרופות טבעיות וטיפולים רפואיים, ניתן לנהל את הזיעה שלך ולהחזיר את איכות חייך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן