דף הבית » תרופות סבתא » השחייה השחורה – 14 תרופות ביתיות נהדרות
ddadddd ddadddad  daadaddaddaa dddaadddaa dadddaddaa

השחייה השחורה – 14 תרופות ביתיות נהדרות

מה גורם לשחייה שחורה?

שחיקה שחורה היא בעיה שכיחה שמשפיעה על הרבה אנשים.זה נגרם על ידי שילוב של גורמים כמו שינויים הורמונליים, הזעה מוגזמת, היגיינה לקויה, גילוח או שימוש במוצרי טיפוח עור מסוימים.הגורם העיקרי לשחייה שחורה היא היפר -פיגמנטציה, וזה כאשר העור מתכהה ומייצר יותר מלנין.

גורמים אחרים שיכולים לתרום לשחייה שחורה כוללים חיים באקלים חם, באמצעות דאודורנט או נוגד -פירנט ולבישת בגדים צמודים.כל אלה יכולים לעצבן את העור, מה שמוביל להתכהה של העור, שיכול להיות אז קבוע.

14 תרופות ביתיות נהדרות עבור השחייה השחורה

למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות ביתיות טבעיות ובמחיר סביר שיכולים לעזור לכם להבהיר ולהתייחס לשחייה שחורה.להלן 14 תרופות ביתיות נהדרות שתוכלו לנסות:

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי ויכול לעזור להאיר את השחי הכהה.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את החיידקים ולמנוע דלקות בעור.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מערבבים 2 כפות מיץ לימון טרי עם כפית דבש ומורחים אותו על השחי.השאירו את התערובת למשך 10 דקות לפני השטיפה.עשו זאת 2-3 פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.מלפפון

מלפפון ידוע בזכות תכונות הקירור והמרגיע שלו.יש לו גם תכונות הטבעיות והלבנה טבעיות שיכולות לעזור להבהיר את השחי הכהה.פשוט חותכים כמה פרוסות מלפפון ושפשפו אותן על השחי.תן לזה להישאר לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשו תרופה זו פעם ביום למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

3.תפוח אדמה

תפוחי אדמה מכילים חומרי הלבנה טבעיים שיכולים לעזור להבהיר את השחי הכהה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות ושפשפו אותם על השחי.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשה זאת פעם או פעמיים בשבוע למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי ויכולה לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהבהיר את השחי הכהה.כל שעליך לעשות הוא לערבב 2 כפות סודה לשתייה עם מעט מים לייצור משחה.החל את העיסה על השחי שלך והשאיר אותה למשך 10 דקות לפני השטיפה.עשו זאת 1-2 פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות טבעיות של חיטוי והלבנה טבעיות שיכולות לעזור להבהיר את השחי הכהה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומרחו אותו על השחי.תן לזה להישאר 10-15 דקות לפני השטיפה.עשה זאת פעם או פעמיים בשבוע למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה אפקטיבית למתחם השחור.זה עוזר להפחית את ההיפר -פיגמנטציה ולהבהיר טלאים כהים.כל שעליך לעשות הוא לעסות קצת שמן קוקוס על השחי שלך ולתת לו להישאר לילה.עשו זאת כל לילה לפני השינה במשך כמה שבועות כדי לראות תוצאות.

7.כורכום

כורכום ידוע בתכונות ההלבנה הטבעיות שלו ויכול לעזור להבהיר את השחי האפל.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם מספיק מים או חלב להכנת משחה.החל את העיסה על השחי שלך ותן לו להישאר 10 דקות לפני השטיפה.עשה זאת פעם או פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להרגיע ולהבהיר את השחי הכהה.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על השחי שלך.תן לזה להישאר 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

9.דבש

דבש הוא הומטנט טבעי ויכול לעזור לחות ולהבהיר את השחי הכהה.פשוט מערבבים 2 כפות דבש עם כפית מיץ לימון ומורחים אותו על השחי.השאירו את התערובת למשך 10 דקות לפני השטיפה.עשו זאת 2-3 פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.יוגורט

יוגורט הוא פילינג טבעי ויכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהבהיר את השחי הכהה.

התרופות הביתיות השונות עבור u שחורnderarms

ישנם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להאיר את השחי השחורים.סעדים אלה הם לרוב טבעיים, בטוחים ויעילים.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות:

1.לימון

לימון הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית להבהרת השחי הכהה.הוא מכיל תכונות הלבנה טבעיות שיכולות לעזור להבהיר את העור.כדי להשתמש בלימון על השחי, פשוט חתוך לימון לשניים ושפשף אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לרבע דקות לפני שטיפתו במים פושרים.אתה יכול גם לערבב מיץ לימון עם דבש ולמרוח את התערובת על השחי שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

2.מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להבהיר את העור.זה ידוע גם בתכונות הלחות שלו, שיכולות לעזור לשמור על לחות העור.כדי להשתמש במלפפון על השחי, חתוך מלפפון לפרוסות ושפשף אותם ישירות על האזור הפגוע.אתה יכול גם לטחון את המלפפון על משחה ולהחיל אותו על השחי שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

3.תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא עוד עיקרי טבעי שיכול לעזור להקל על השחיקה הכהה.כדי להשתמש בו, חותכים תפוח אדמה לפרוסות ושפשפו אותו ישירות על האזור הפגוע.אתה יכול גם לטחון את תפוח האדמה לעיסה ולהחיל אותו על השוק שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהאיר את השחי הכהה.כדי להשתמש בו, מערבבים סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה.החל את העיסה על השחי שלך והשאיר אותה למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

5.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את השחי הכהה.כדי להשתמש בו, חתוך עלה אלוורה לשניים וחילץ את הג’ל.החל את הג’ל על השחי שלך והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

6.יוגורט

יוגורט עשיר בחומצה לקטית שיכולה לעזור להבהיר את העור.כדי להשתמש בו, יש למרוח יוגורט רגיל על השחי שלך והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

7.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לסייע בהפחתת השוק האפל.כדי להשתמש בו, מערבבים כורכום עם מים ליצירת משחה.החל את העיסה על השחי שלך והשאיר אותה למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להזין את העור ולהאיר את השחי הכהה.כדי להשתמש בו, מרחו כמה טיפות של שמן קוקוס על השחי שלכם ועסה אותו למשך מספר דקות.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

9.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא עוד עיקרי טבעי שיכול לעזור להאיר את השחי הכהה.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ מלפפונים עם מים ומרחים את התערובת על השחי.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להאיר את השחי הכהה.כדי להשתמש בו, מערבבים חומץ תפוחים עם מים ומרחי את התערובת על השחי שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

11.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להזין את העור ולהאיר את השחי הכהה.כדי להשתמש בו, החל כמה טיפות דבש על השחי שלך ועסה אותו מספר דקות.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

12.חלב

חלב עשיר בחומצה לקטית שיכולה לעזור להבהיר השחיקה הכהה.כדי להשתמש בו, מערבבים חלב עם מים ומרחים את התערובת על השחי.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

13.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהבהיר כהה מתחת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן