דף הבית » תרופות סבתא » הלבנת פנים – 6 תרופות ריפוי וסבתות אמינות
ddcddadaa dadaddd  daadaddaddaa daddadd ddaddaaddaa ddeddad

הלבנת פנים – 6 תרופות ריפוי וסבתות אמינות

פיגמנטציה לא מאוזנת של העור הנגרמת כתוצאה מייצור מוגזם של מלנין היא הסיבה העיקרית מאחורי המצב המכונה היפר -פיגמנטציה.היפר -פיגמנטציה יכולה להיגרם על ידי מספר גורמים כמו חשיפה לשמש, שינויים הורמונליים ורעלים סביבתיים, בין היתר.התוצאה של מצב זה היא גוון עור כהה יותר עם טלאים לא אחידים שיכולים להיות קשה להסתיר.

אנשים רבים, במיוחד נשים, מבקשים להבהיר את גוון העור שלהם ואפילו את כל טלאי ההיפר -פיגמנטציה.תעשיית היופי הגיבה לדרישה זו עם מגוון מוצרי הלבנת פנים שמבטיחים להבהיר את גוון העור ולשפר את גוון העור הכללי.עם זאת, מוצרים אלה מכילים לעתים קרובות כימיקלים קשים העלולים לפגוע בעור.

הסעדים של סבתא להלבנת עור

למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להשיג גוון עור בהיר יותר ללא כימיקלים קשים.תרופות אלה משמשות במשך שנים על ידי סבתות בכל העולם.להלן שישה מהסעדים הפופולריים והאמינים ביותר של סבתא להלבנת עור:

1.יוגורט ומיץ לימון

יוגורט ומיץ לימון הם שני מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להבהיר את העור.יוגורט מכיל חומצה לקטית המסייעת לפילוף העור ולהסיר תאי עור מתים.מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של יוגורט ומיץ לימון והמרחו אותו על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו הרפואיות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, המסייעות בהפחתת הדלקת ולהגן על העור מפני נזק רדיקלי חופשי.כורכום יכול גם לעזור להבהיר את העור ואפילו להוציא את כל טלאי ההיפר -פיגמנטציה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק יוגורט כדי ליצור משחה.מרחו את העיסה על הפנים והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

3.פפאיה

פפאיה הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור להבהיר את העור.הוא מכיל אנזימים המסייעים להסרת תאי עור מתים ולהפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים פפאיה בשלה על משחה והפעילו אותה על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

4.אלוורה

אלוורה הוא צמח המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו הרפואיות.הוא מכיל ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהגן על העור מפני נזק רדיקלי חופשי.זה יכול גם לעזור להבהיר את העור ואפילו להוציא את כל טלאי ההיפר -פיגמנטציה.כדי להשתמש בתרופה זו, יש לפרק חתיכה של עלה אלוורה וסחט את הג’ל.החל את הג’ל על הפנים והשאיר אותו דולק למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

5.דבש

דבש הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור להבהיר את העור.הוא מכיל אנזימים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהגן על העור מפני נזק רדיקלי חופשי.זה יכול גם לעזור להבהיר את העור ואפילו להוציא את כל טלאי ההיפר -פיגמנטציה.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של דבש על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

6.חלב וזעפרן

חלב וזעפרן הם שני מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להבהיר את העור.חלב מכיל חומצה לקטית המסייעת לפילוף העור ולהסיר תאי עור מתים.זעפרן הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף חלב אחת עם כמה גדילי זעפרן.החל את התערובת על הפנים והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

טיפ ייחודי ומועיל

לא משנה באיזו תרופה טבעית תבחרו, חשוב לזכור שיש להשתמש בכל מוצר הלבנת עור במתינות.שימוש יתר בסעדים אלה יכול לגרום לסקיn גירוי ונזק.כמו כן, חשוב לזכור להשתמש תמיד בקרם הגנה כשאתה בחוץ בשמש כדי להגן על עורך מפני נזק.

חלק 2: סעדות סבתות להלבנת פנים טבעית

בעוד שאנשים רבים פונים למוצרי יופי עמוסים כימיים כדי להבהיר את עורם, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להבהיר באופן טבעי את העור.הסעדים של סבתא שימשו במשך דורות כדי לעזור להפחית כתמים כהים, להבהיר את העור ואפילו לגוון העור.להלן שישה מהתרופות הטבעיות האמינים והריפוי ביותר להלבנת פנים.

1.מיץ לימון ודבש

מיץ לימון הוא טבעי טבעי ומכיל חומצת לימון, המסייעת להבהיר את העור.דבש הוא קרם לחות טבעי המסייע להזין ולהגן על העור.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של מיץ לימון סחוט ודבש טריים יחד.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים פושרים ואז למרוח קרם לחות.

2.חלב וזעפרן

חלב עשיר בחומצה לקטית, המסייע בהפחתת כתמים כהים, ואילו זעפרן עוזר להבהיר את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד שתי כפות חלב וקמצוץ זעפרן.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ואז למרוח קרם לחות.

3.פפאיה ויוגורט

פפאיה עשירה באנזימים המסייעים להבהיר את גוון העור, ואילו יוגורט עוזר להזין ולהרטיב את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים יחד פפאיה בשלה אחת ושתי כפות של יוגורט רגיל.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים פושרים ואז למרוח קרם לחות.

4.מלפפון וכורכום

מלפפון מסייע בהפחתת הדלקת ולהאיר את העור, ואילו כורכום עוזר לאזן את גוון העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד שתי כפות של מיץ מלפפונים וכפית אחת של אבקת כורכום.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים פושרים ואז למרוח קרם לחות.

5.אלוורה ומיץ ליים

אלוורה הוא קרם לחות טבעי המסייע להזין ולהגן על העור, ואילו מיץ ליים עוזר להבהיר כתמים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כף אחת של ג’ל אלוורה וכף אחת של מיץ ליים סחוט טרי.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ואז למרוח קרם לחות.

6.שיבולת שועל ויוגורט

שיבולת שועל עשירה בנוגדי חמצון המסייעים להפחתת הדלקת ולהאיר את העור, ואילו יוגורט עוזר להזין ולהרטיב את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כף אחת של שיבולת שועל ושתי כפות של יוגורט רגיל.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף במים פושרים ואז למרוח קרם לחות.

ששת הסעדים של סבתא אלה הם דרכים טבעיות ויעילות לעזור להבהיר את העור, להפחית כתמים כהים ואפילו לגוון העור.לא רק שהם נקיים מכימיקלים קשים, אלא שהם גם עדינים מספיק לשימוש על בסיס קבוע.לכן, אם אתם מחפשים דרך טבעית ובטוחה להבהיר את גוון העור שלכם, נסו לאחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

ש: מהי הלבנת פנים?

א: הלבנת פנים היא תהליך של הבהרת העור על הפנים באמצעות מוצרים טבעיים או כימיים.הוא משמש להפחתת המראה של כתמים כהים ואפילו גוון עור.

ש: מהם היתרונות של הלבנת פנים טבעית?

א: היתרונות של שימוש בתרופות טבעיות להלבנת פנים כוללים להיות נקיים מכימיקלים קשים, להיות עדין מספיק לשימוש באופן קבוע, ולהיות חסכוני.תרופות טבעיות יכולות גם לעזור להזין ולהגן על העור.

שימוש בתרופות טבעיות להקל על העור היה תרגול במשך דורות.הסעדים של סבתא להלבנת פנים הם ריפוי, אמינים וחסכוניים.עם שימוש נכון בסעדים אלה, אתה יכול בבטחהומבהיר באופן טבעי את גוון העור שלך ואפילו את גוון העור שלך ללא כימיקלים קשים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן