דף הבית » תרופות סבתא » ויטיליגו- 12 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים ומצוינים

ויטיליגו- 12 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים ומצוינים

תעלומת ויטיליגו: 12 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים
ויטיליגו הוא מצב עור מסתורי, המאופיין בעיקר בכתמים חיוורים של דחיית עור.הגורם למצב זה אינו ידוע, ואין תרופה.עם זאת, קיימים טיפולים רבים, שחלקם הומלצו על ידי מומחים.במאמר זה נחקור את 12 הסעדים של סבתא שממליצים מומחים לטיפול בוויטיליגו.

תרופות ביתיות לוויטיליגו
ויטיליגו יכול להיות קשה מאוד לטיפול, ואין סעדים מוגנים על ידי טיפש.עם זאת, ישנם כמה תרופות ביתיות מנוסות ואמויות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במצב זה.להלן 12 מהתרופות הביתיות היעילות והמומלצות ביותר לוויטיליגו.

H2 – שמן קוקוס
שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר לחות ולהזין את העור ויכול לעזור להפחית את הדלקת.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – אלוורה
אלוורה היא עוד תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר להרגיע את העור, להפחית אדמומיות ולקדם ריפוי.זהו גם אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.

H3 – טיפ: הקפד להשתמש בג’ל אלוורה שאינו מכיל כימיקלים או ניחוחות נוספים.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר לאזן את רמות החומציות של העור, מה שיכול לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – כורכום
כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר להפחתת הדלקת, ויכול גם לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – מותק
דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר לחות ולהזין את העור ויכול לעזור להפחית את הדלקת.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – מיץ לימון
מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר לאזן את רמות החומציות של העור, מה שיכול לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – חימר אדום
חימר אדום הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר לספוג עודף שמן וזיהומים ויכול לעזור להפחית את הדלקת.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – מלפפון
מלפפון הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר להרגיע את העור, להפחית אדמומיות ולקדם ריפוי.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – מיץ בצל
מיץ בצל הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר להפחתת הדלקת, ויכול גם לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – שום
שום הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר להפחתת הדלקת, ויכול גם לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר להפחתת הדלקת, ויכול גם לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

H2 – שמן עץ התה
שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נהדרת לוויטיליגו.זה עוזר להפחתת הדלקת, ויכול גם לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.זהו גם אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת נזק נוסף לעור.

סיכום
למרות שאין תרופה לוויטיליגו, ישנם טיפולים רבים, חלקם מה- WHICH הומלצו על ידי מומחים.במאמר זה חקרנו את 12 הסעדים של סבתא שממליצים מומחים לטיפול בוויטיליגו.סעדים אלה בטוחים, טבעיים ויעילים ויעילים ויכולים לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא

חלק 2: הסעדים של סבתא לוויטיליגו

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במחלות במשך מאות שנים, וויטיליגו אינו יוצא מן הכלל.טיפולים טבעיים רבים הועברו לאורך הדורות והם עדיין משתמשים כיום.במאמר זה נחקור שתים עשרה מהתרופות הפופולריות ביותר של הסבתא לוויטיליגו.סעדים אלה הומלצו על ידי מומחים והוכחו כיעילים בניהול המצב.

1.מיץ דלעת מר

דלעת מרה היא ירק פופולרי בתרבויות רבות וידוע בתכונותיו הרפואיות.לרוב מומלץ למיץ דלעת מרה לטיפול בוויטיליגו בגלל רמות ויטמינים ומינרלים גבוהים שלו.צריכה קבועה של מיץ דלעת מרה יכולה לעזור בשיפור פיגמנטציה של העור ולהפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויש לו יתרונות רבים לבריאות העור.לעתים קרובות הוא משמש כדי לסייע בהפחתת המראה של טלאי ויטיליגו ולשיפור פיגמנטציה של העור.לשימוש, פשוט לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לאזורים הפגועים פעמיים ביום.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית למגוון מצבי עור בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.יישום ג’ל אלוורה על אזורים שנפגעו יכול לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו ולשפר את פיגמנטציה של העור.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי שיש לו תכונות רפואיות רבות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול במצבי עור כמו ויטיליגו בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.החלת משחה של אבקת כורכום ומים לאזורים הפגועים יכולה לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למחלות רבות בגלל תכונותיו האנטי -פטריוניות והאנטיבקטריאליות.לרוב מומלץ לטיפול בוויטיליגו בגלל יכולתו לשפר את פיגמנטציה של העור.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומורחים אותה על האזורים המושפעים.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין פופולרי שיש לו תכונות רפואיות רבות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול במצבי עור כמו ויטיליגו בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.החלת משחה של שורש ג’ינג’ר ומים על האזורים המושפעים יכולה לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.

7.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית למגוון מצבי עור בגלל תכונותיו האנטי -פטרייתיות והאנטיבקטריאליות.החלת מיץ בצל על אזורים מושפעים יכולה לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו ולשפר את פיגמנטציה של העור.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית נוספת למגוון מצבי עור בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.החלת מיץ לימון לאזורים שנפגעו יכולה לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו ולשפר את פיגמנטציה של העור.

9.שום

שום הוא מרכיב פופולרי במתכונים רבים והוא ידוע בתכונותיו הרפואיות.לרוב מומלץ לטיפול בוויטיליגו בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והנטי-פטריות.החלת משחת שום ומים על האזורים המושפעים יכולה לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.

10.חימר אדום

חימר אדום הוא תרופה פופולרית למגוון מצבי עור בגלל תכונותיו האנטי -פטרייתיות והאנטיבקטריאליות.החלת חימר אדום על אזורים מושפעים יכולה לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו ולשפר את פיגמנטציה של העור.

11.גדילן חלב

גדילן חלב הוא עשב פופולרי שיש לו תכונות רפואיות רבות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול במצבי עור כמו VITILIGO בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.החלת משחה של גדילן חלב ומים על האזורים המושפעים יכולה לעזור להפחית את המראה של טלאי ויטיליגו.

12.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.לרוב מומלץ לטיפול בוויטיליגו בגלל שלו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן