דף הבית » תרופות סבתא » עור יבש על הרגליים – 15 תרופות של סבתא מזינות וחמות
dadda ddda dadc ddaddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddda

עור יבש על הרגליים – 15 תרופות של סבתא מזינות וחמות

מה גורם לעור יבש על הרגליים?

עור יבש על הרגליים יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל גורמים סביבתיים, גנטיקה ובריאות לקויה.זה יכול להיות נפוץ במיוחד בחודשי החורף שבהם האוויר קר ויבש.גורמים אחרים לעור יבש ברגליים כוללים רחצה מוגזמת, סבונים קשים ושימוש במים חמים בעת מקלחת.אנשים מסוימים עלולים לסבול גם ממצב רפואי הנקרא קסרוזיס, שהוא סוג של אקזמה העלולה לגרום לעור יבש.

15 תרופות של סבתא מזינות וחמות לעור יבש ברגליים

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בחומצות שומן חיוניות וויטמינים המסייעים בהזנת העור ולהתייבש.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על העור או להוסיף לאמבט חם כדי לעזור לחות את העור.

2.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית מצוינת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים שעוזרים להרגיע ולהזין את העור.כדי להשתמש בשיבולת שועל כתרופה, פשוט הוסף כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספוג למשך 15-20 דקות.

3.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית נוספת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בנוגדי חמצון ותרכובות מועילות אחרות המסייעות בהזנת העור ולהתייבשות.ניתן ליישם שמן זית ישירות על העור או להוסיף לאמבט חם כדי לעזור לחות את העור.

4.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בנוגדי חמצון ותרכובות מועילות אחרות המסייעות בהזנת העור ולהתייבשות.ניתן ליישם דבש ישירות על העור או להוסיף אותו לאמבט חם כדי לעזור לחות את העור.

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית מצוינת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים שעוזרים להרגיע ולהזין את העור.ניתן למרוח אלוורה ישירות על העור או להוסיף לאמבט חם כדי לעזור לחות את העור.

6.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא תרופה טבעית נהדרת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בחומצות שומן חיוניות וויטמינים המסייעים בהזנת העור ולהתייבש.ניתן למרוח שמן חוחובה ישירות על העור או להוסיף לאמבט חם כדי לעזור לחות את העור.

7.שמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא תרופה טבעית נוספת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בנוגדי חמצון ותרכובות מועילות אחרות המסייעות בהזנת העור ולהתייבשות.ניתן ליישם שמן אבוקדו ישירות על העור או להוסיף אותו לאמבט חם כדי לעזור לחות את העור.

8.אמבטיה חלב

חלב הוא תרופה טבעית מצוינת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים שעוזרים להרגיע ולהזין את העור.כדי להשתמש בחלב כתרופה, פשוט הוסיפו כוס חלב לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

9.חמאת שיאה

חמאת שיאה היא תרופה טבעית נהדרת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בחומצות שומן חיוניות וויטמינים המסייעים בהזנת העור ולהתייבש.ניתן למרוח חמאת שיאה ישירות על העור או להוסיף לאמבט חם כדי לעזור לחות את העור.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית מצוינת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בנוגדי חמצון ותרכובות מועילות אחרות המסייעות בהזנת העור ולהתייבשות.ניתן למרוח את לוז המכשפה ישירות על העור או להוסיף לאמבט חם כדי לעזור לחות את העור.

11.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם תרופה טבעית נהדרת לעור יבש ברגליים.הם מלאים במינרלים חיוניים שעוזרים להרגיע ולהזין את העור.ניתן להוסיף מלחי אפסום לאמבטיה חמה כדי לסייע בהלחות העור.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לעור יבש על הרגליים.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים חיוניים המסייעים בהזנת העור ולהתייבש.ניתן למרוח חומץ תפוחים ישירות על העור או להוסיף אותו לאמבט חם כדי לעזור לחות את העור.

13.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית מצוינת לעור יבש

תרופות ביתיות לעור יבש ברגליים

עור יבש על הרגליים יכול להיות לא בנוחE ומכוערים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות מזינות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.להלן 15 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא החמה ששימשו במשך דורות.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לעור יבש ברגליים.הוא עשיר באופן טבעי בחומצות שומן, המסייעות להרגיע ולהתייבשות את העור.מריחת שכבה דקה של שמן קוקוס על הרגליים יכולה לעזור להפחית את המראה של טלאים יבשים ולשמור על העור מרגיש רך.

2.דבש

דבש הוא חומר הומסנט טבעי, כלומר הוא עוזר למשוך ולשמור על לחות בעור.זהו גם אנטיבקטריאלי טבעי, שיכול לעזור במניעת צמיחת חיידקים העלולים לגרום לגירוי נוסף.החלת שכבה דקה של דבש על הרגליים יכולה לעזור להפחית את מראה העור היבש.

3.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי העמוס בחומרים מזינים ונוגדי חמצון.החלת שכבה דקה של ג’ל אלוורה על העור יכולה לעזור להרגיע ולהזין את העור, ולהפחית את מראה העור היבש על הרגליים.

4.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולקדם מחזור תאים.זה גם באופן טבעי לחות, שיכול לעזור להפחית את מראה העור היבש על הרגליים.ביצוע אמבטיה שיבולת שועל יכול לעזור להרגיע ולהזין את העור, ולהפחית את המראה של טלאים יבשים.

5.שמן זית

שמן זית עשיר באופן טבעי בחומצות שומן ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להזין ולהגן על העור.החלת שכבה דקה של שמן זית לרגליים יכולה לעזור להפחית את מראה העור היבש ולהשאיר את העור בתחושת רכה.

6.אבוקדו

אבוקדו עשיר באופן טבעי בחומצות שומן, שיכולות לעזור להזין ולהגן על העור.מריחת שכבה דקה של אבוקדו מחית על הרגליים יכולה לעזור להפחית את מראה העור היבש ולהשאיר את העור בתחושת רכה.

7.חלב

חלב הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה העור היבש על הרגליים.החלת שכבה דקה של חלב על העור יכולה לעזור להרגיע ולהזין את העור, ולהפחית את המראה של טלאים יבשים.

8.יוגורט

יוגורט הוא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולקדם מחזור תאים.זה גם באופן טבעי לחות, שיכול לעזור להפחית את מראה העור היבש על הרגליים.מריחת שכבה דקה של יוגורט רגיל על העור יכולה לעזור להרגיע ולהזין את העור.

9.בננה

בננות עשירות באופן טבעי בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להזין ולהגן על העור.החלת שכבה דקה של בננה פירה על הרגליים יכולה לעזור להפחית את מראה העור היבש ולהשאיר את העור בתחושת רכה.

10.שמנים

שמנים אתרים כמו לבנדר, רוזמרין וקמומיל יכולים לעזור להזין ולהגן על העור.החלת כמה טיפות שמן אתרי על העור יכולה לעזור להפחית את מראה העור היבש על הרגליים.

11.דבש וחלב

ניתן לשלב דבש וחלב ליצירת מסכת לחות טבעית שיכולה לעזור להפחית את מראה העור היבש על הרגליים.החלת שכבה דקה של התערובת על העור יכולה לעזור להרגיע ולהזין את העור, ולהפחית את המראה של טלאים יבשים.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטיבקטריאלי באופן טבעי ויכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים העלולים לגרום לגירוי נוסף.החלת שכבה דקה של חומץ תפוחים על הרגליים יכולה לעזור להפחית את מראה העור היבש.

13.שמן קיק

שמן קיק עשיר באופן טבעי בחומצות שומן ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להזין ולהגן על העור.מריחת שכבה דקה של שמן קיק על הרגליים יכולה לעזור להפחית את מראה העור היבש ולהשאיר את העור בתחושת רכה.

14.שמן שקדים

שמן שקדים עשיר באופן טבעי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן