דף הבית » תרופות סבתא » דלקת ברגליים – 23 תרופות אפקטיביות של סבתא המסייעות בהחלמה

דלקת ברגליים – 23 תרופות אפקטיביות של סבתא המסייעות בהחלמה

כאבי שרירים ומפרקים, כולל דלקת ברגליים, יכולים להיות כואבים ומתישים כאחד.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי להקל על הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת ברגליים.מעשבי תיבול ושמנים אתריים ועד שינויים באורח החיים, הנה 23 תרופות של סבתא אפקטיביות המסייעות בהחלמת דלקת ברגליים.

אכלו אוכל אנטי דלקתי

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לעזור לנהל את הנפיחות והכאב הקשור לדלקת ברגליים הוא לאכול מזונות אנטי דלקתיים.מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, סרדינים, אגוזי מלך וזרעי פשתן, מועילים במיוחד.מזונות אנטי דלקתיים אחרים כוללים שום, ג’ינג’ר, כורכום, ורוב סוגי הפירות והירקות.

בחר בטיפול בחום או בקור

ניתן להשתמש בטיפול בחום וקור כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.טיפול בחום מועיל במיוחד לדלקת ברגליים כרוניות, מכיוון שהוא מסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הנוקשות.טיפול קר הוא הטוב ביותר לדלקת ברגליים חריפות, מכיוון שהוא עוזר להפחית נפיחות ודלקת.

H2 – תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות משמשות זה מכבר כדרך טבעית להפחתת דלקת וכאב.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בדלקת ברגליים הם ג’ינג’ר, כורכום ובוסווליה, אשר ניתן לקחת את כולם בצורת כמוסה או להוסיף למזון.

H2 – שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים גם כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.חלק מהשמנים האתריים היעילים ביותר לדלקת ברגליים הם לבנדר, אקליפטוס ומנטה.ניתן ליישם שמנים אלה באופן אקטואלי או להשתמש במפזר כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.

H3 – טיפ: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שלב שמנים אתרים עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן חוחובה, לפני שמריחים באופן אקטואלי.

התעמלות ומתיחות

פעילות גופנית ומתיחה קבועה יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.תרגילים בעלי השפעה נמוכה, כמו שחייה, הליכה ורכיבה על אופניים, מועילים במיוחד.חשוב גם לדאוג למתוח לפני ואחרי כל שגרת אימונים.

לישון מספיק

השינה מספקת חיונית כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.שואפים לקבל לפחות 7-8 שעות שינה בכל לילה, ולנסות ללכת לישון ולהתעורר באותו זמן בכל יום.

לשתות הרבה מים

להישאר מטופחים היטב חיוני כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.מכוון לשתות לפחות 8 כוסות מים בכל יום, ולהימנע ממשקאות וקפאין ממותקים.

ללבוש גרבי דחיסה

גרבי דחיסה יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.הם עוזרים לשיפור זרימת הדם ולהפחתת הנפיחות.

קח תוספים

תוספי מזון מסוימים יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.חלק מהתוספים המועילים ביותר לדלקת ברגליים הם חומצות שומן אומגה 3, כורכום וברומליין.

השתמש ברולר קצף

שימוש ברולר קצף יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.גלילי קצף עוזרים להגדיל את זרימת הדם ולהפחתת הנוקשות.

תרגול טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה, כמו יוגה ומדיטציה, יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.טכניקות אלה עוזרות להפחתת הלחץ, מה שיכול לעזור להפחית את הדלקת.

H2 – דיקור סיני

דיקור סיני יכול להיות דרך יעילה להפחתת הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.דיקור סיני מסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.

H2 – עיסוי

ניתן להשתמש בעיסוי גם כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.העיסוי מסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הנוקשות.

נסה את הספיגה של מלח אפסום

Soaks מלח Epsom יכולים גם לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת ברגליים.מלח אפסום עוזר לשיפורזרימת הדם ומפחיתים נפיחות.

להפחית לחץ

מתח יכול לתרום לדלקת, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחתת לחץ.לקחת זמן לעצמך, להתאמן ובמדיטציה יכולים לעזור להפחית את הלחץ והדלקת.

הימנע מאלכוהול

אלכוהול יכול להגביר את הדלקת, ולכן חשוב להגביל או להימנע מאלכוהול, במיוחד אם אתם מתמודדים עם דלקת ברגליים.

הימנע מעישון

עישון יכול גם להגביר את הדלקת, ולכן חשוב להגביל או להימנע מעישון, במיוחד אם אתה מתמודד עם דלקת ברגליים.

הגבל קפאין

קפאין יכול גם להגביר את הדלקת, ולכן חשוב להגביל או להימנע מקפאין, במיוחד אם אתה מתמודד עם דלקת ברגליים.

אכלו אוכל שלם

אכילת מזונות שלמים ולא מעובדים יכולה לעזור להפחית את הדלקת.אכילת דיאטה העשירה בפירות, ירקות, אגוזים וזרעים היא

טיפולים בבית לדלקת ברגליים

דלקת ברגליים יכולה להיות מצב כואב ומעצבן, אך ישנם מספר טיפולים וסעדים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.לסבתות יש שפע של חוכמה בכל מה שקשור לטיפול בדלקת ברגליים, וניתן להשתמש ברבים מהתרופות המסורתיות שלהן כדי להקל על אי הנוחות הקשורה למצב זה.להלן 23 סעדים אפקטיביים של סבתא שיכולים לעזור בהתאוששות מדלקת ברגליים.

1.מנוחה וקרח

השלב הראשון בהקלה על דלקת ברגליים הוא לנוח את האזור הפגוע.ניתן להשיג זאת על ידי הקלה קלה והימנעות מפעילויות שיביאו מאמץ נוסף על השרירים המודלקים.החלת דחיסה קרה או חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה גם לעזור להפחית נפיחות ודלקת.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לדלקת ברגליים.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת וכאב על ידי איזון בין רמות ה- pH בגוף.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

3.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות להיות דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב ברגליים.המלח עוזר להוציא רעלים מהגוף ויכול לספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לדלקת ברגליים.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי במטבח ההודי, אך הוא ידוע גם בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תבלין פופולרי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול להילקח כתוסף, להוסיף למזון או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

6.שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב ברגליים.שמנים אתרים פופולריים לדלקת ברגליים כוללים לבנדר, רוזמרין וברוש.ניתן להוסיף שמנים אלה לאמבט או לעסות ישירות לאזור הפגוע.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תבלין פופולרי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

8.מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

9.קומפרסים חמים וקרים

שימוש בקומפרסים חמים וקרים יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב ברגליים.לסירוגין בין קומפרסים חמים וקרים יעזרו להפחית נפיחות ואי נוחות.

10.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב ברגליים.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה או יוגה יכולים לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות הקשורים לדלקת ברגליים.

11.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ומנטה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב ברגליים.שתיית תה אלה יכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.

12.עטיפות מלח אפסום

עטיפות מלח EPSOM יכולות להיות דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב ברגליים.העטיפות wחולה לעזור להוציא רעלים מהגוף ויכול לספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לדלקת ברגליים.

13.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית פופולרית לדלקת ברגליים.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחתת דלקת וכאב על ידי שיפור זרימת הדם.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

14.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב ברגליים.עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.

15.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב על ידי גירוי נקודות מסוימות בגוף.

16.דיאטה ותזונה

אכילת תזונה בריאה העשירה בפירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב ברגליים.הימנעות ממזון מעובד ושומנים רוויים יכולה גם לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.

17.קומפרסים חמים

קומפרסים חמים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן