דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שרירים ברגליים – 16 תרופות של סבתא טבעית ועתיקה
dbddd dadaddaddd ddaddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dd

כאבי שרירים ברגליים – 16 תרופות של סבתא טבעית ועתיקה

מה זה כאבי שרירים ברגליים?

כאבי שרירים ברגליים הם מצב שכיח שיכול לנוע בין עדין לחמור.זה מאופיין על ידי כואב, שריפה או התכווצות בשרירי הרגליים, ויכול להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו שימוש יתר, עייפות, מתח או פציעה.כאבי שרירים יכולים להיות חריפים, מתמשכים רק כמה ימים, או כרוניים, שבועות או חודשים.אי הנוחות יכולה להיות מתישה ולהפריע לפעילויות היומיומיות.

16 הסעדים הטבעיים והסבתא העתיקה לכאבי שרירים ברגליים

ניתן לטפל בכאבי שרירים ברגליים במגוון שיטות.להלן 16 סעדים טבעיים ועתיקים של סבתא שעשויים לעזור להקל על כאבי שרירים ברגליים:

1.קומפרסים חמים וקרים

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים וקרים להפחתת כאבי שרירים ברגליים.כדי להשתמש בקומפרס חם, משרים מטלית במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 20 דקות.כדי להשתמש בקומפרס קר, משרים מטלית במים קרים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.יש להשתמש בקומפרסים חמים וקרים לסירוגין, עם הפסקה של 10 דקות בין כל יישום.

2.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב בטיפול בכאבי שרירים ברגליים.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק השרירים ולהפחית את הכאב.מומלצים תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ורכיבה על אופניים.

3.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך יעילה להפחתת כאבי שרירים ברגליים.כדי להחיל עיסוי, השתמש בתנועות עגוליות יציבות על האזור הפגוע.עיסוי צריך להיעשות במשך 10 עד 15 דקות בכל פעם.

4.מתיחות

מתיחות יכולות לעזור להפחית את כאבי השרירים ברגליים.כדי לבצע מתיחה בסיסית, קם ישר וכופף לאט את הרגל בברך.החזק את המתיחה למשך 30 שניות ואז החלף רגליים.

5.טיפול בחום

טיפול בחום יכול לעזור להפחית את כאבי השרירים ברגליים.כדי למרוח טיפול בחום, השתמש בכרית חימום או בבקבוק מים חמים והחל אותו על האזור הפגוע למשך 20 דקות.

6.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות להיות דרך יעילה להפחתת כאבי שרירים ברגליים.כדי להשתמש באמבטיית מלח אפסום, מלאו אמבטיה במים חמים והוסיפו 2 כוסות מלח אפסום.משרים באמבטיה במשך 20 דקות.

7.כורכום

כורכום הוא עשב שיכול לעזור להפחית את כאבי השרירים ברגליים.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כף שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע ועסה אותה למשך 10 דקות.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את כאבי השרירים ברגליים.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים 1 כפית אבקת ג’ינג’ר עם כף שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע ועסה אותה למשך 10 דקות.

9.קומפרס מלח אפסום

ניתן להשתמש בקומפריס מלח Epsom להפחתת כאבי שרירים ברגליים.כדי להשתמש בדחיסת מלח אפסום, מערבבים 1 כוס מלח אפסום עם 2 כוסות מים חמים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את כאבי השרירים ברגליים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כוס חומץ תפוחים עם 2 כוסות מים חמים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

11.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא שמן אתרי שיכול לעזור להפחית את כאבי השרירים ברגליים.כדי להשתמש בשמן לבנדר, מערבבים 1 כפית שמן לבנדר עם כף שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע ועסה אותה למשך 10 דקות.

12.ארניקה

ארניקה הוא עשב שיכול לעזור להפחית את כאבי השרירים ברגליים.כדי להשתמש בארניקה, מערבבים 1 כפית אבקת ארניקה עם כף שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע ועסה אותה למשך 10 דקות.

13.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה היא עשב שיכול לעזור להפחית את כאבי השרירים ברגליים.כדי להשתמש בנביחת ערבה לבנה

חלק 2: תרופות של סבתא שונות לכאבי שרירים ברגליים

כאבי שרירים ברגלייםיכול להיות מצב מתיש שיכול להימשך ימים או אפילו שבועות.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא טבעית ועתיקה שיכולים לעזור להקל על הכאב ולהעניק הקלה.במאמר זה נדון ב -16 על הסעדים הטבעיים והסבתא העתיקה הפופולרית ביותר לכאבי שרירים ברגליים.

1.עיסוי שמן אתרי ג’ינג’ר

ידוע כי שמן אתרי של ג’ינג’ר היה בעל השפעה מרגיעה על שרירי הכואבים ויכול לשמש כשמן עיסוי כדי להקל על כאבי שרירים ברגליים.השמן עוזר להרפות את השרירים ולהפחית את הדלקת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי שרירים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות את השמן האתרי של הג’ינג’ר לאזור הפגוע ולהשאיר אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.אמבטיות חומץ תפוחים

אמבטיות חומץ תפוחים הן דרך נהדרת להפחית דלקת ולהקל על כאבי שרירים ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף 1 כוס חומץ סיידר תפוחים לאמבטיה חמה וספוג בתוכה למשך 30 דקות.החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על הכאב.

3.Epsom Salt Soaks

מלח אפסום הוא מרגיע שרירים טבעי ויכול לשמש כספירה כדי לעזור להקל על כאבי שרירים ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף 1 כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג בתוכה למשך 30 דקות.המלח עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את השרירים, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי שרירים.

4.קומפרסים חמים וקרים

קומפרס חמים וקרים הם דרך נהדרת להפחית דלקת ולהקל על כאבי שרירים ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל קומפרס חם על האזור הפגוע למשך 15 דקות ואז עקוב אחר קומפרס קר למשך 15 דקות.הדחיסה החמה מסייעת להפחתת הדלקת והדחיסה הקרה עוזרת להפחתת הכאב.

5.משחת פלפל קאיין

משחת פלפל קאיין היא תרופה פופולרית לכאבי שרירים ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 2 כפות של פלפל קאיין עם חצי כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.פלפל קאיין מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על הכאב.

6.הדבק כורכום

משחת כורכום היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת כאבי שרירים ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם חצי כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.הכורכום מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על הכאב.

7.עיסוי שמן אתרי לבנדר

ידוע כי שמן אתרי לבנדר משפיע על שרירים מכאבים ויכול לשמש כשמן עיסוי כדי להקל על כאבי שרירים ברגליים.השמן עוזר להרפות את השרירים ולהפחית את הדלקת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי שרירים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות את השמן האתרי לבנדר לאזור המושפע ולהשאיר אותו במשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.עיסוי ג’ל ארניקה

ג’ל ארניקה הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לשמש כשמן עיסוי כדי לסייע בהפחתת כאבי שרירים ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות את ג’ל הארניקה לאזור הפגוע ולהשאיר אותו במשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.הג’ל מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על הכאב.

9.תה קמומיל

תה קמומיל הוא מרגיע שרירים טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי השרירים ברגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט תלולה כפית פרחים קמומילית בכוס מים חמים למשך 10 דקות ושתה אותם פעמיים ביום.התה עוזר להרפות את השרירים ולהפחית את הדלקת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי שרירים.

10.עיסוי שמן שמן של סנט ג’ון סנט ג’ון

ST.ידוע כי שמן היפת של ג’ון משפיע מרגיע על שרירי הכואב ויכול לשמש כשמן עיסוי כדי להקל על כאבי שרירים ברגליים.השמן עוזר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן