דף הבית » תרופות סבתא » כאב בכפות הרגליים – 16 תרופות סבתות חשובות ויעילות
dbdd ddbdaddaa ddaddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddd

כאב בכפות הרגליים – 16 תרופות סבתות חשובות ויעילות

כאב הרגליים – 16 תרופות של סבתא יעילות

עבור רבים מאיתנו, כאב הרגליים הוא משהו שמוכר מדי.כואבים, שריפה, פועם או דקירה: לא משנה מה הסימפטום, זה יכול להפוך את ההליכה והעמידה לחוויה לא נוחה ולעתים קרובות בלתי נסבלת.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות של סבתות שיכולות לעזור להקל על כאב כפות הרגליים.

תרופות טבעיות

אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם כאב בכפות הרגליים היא באמצעות תרופות טבעיות.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר לכאב בכפות הרגליים:

1.Epsom Salt Soak

מלח אפסום הוא תרכובת מינרלית המתרחשת באופן טבעי המורכבת מגנזיום וסולפט.ספיגה במלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב בכפות הרגליים.כדי להכין מלח אפסום להשרות, פשוט הוסף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג למשך 15 דקות.

2.Apple Cider Vinearg Soak

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לשמש כמשרות להפחתת הכאב בכפות הרגליים.כדי להכין ספיגה, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומשרות למשך 15 דקות.

3.קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת הכאב בכפות הרגליים.להכנת דחיסת ג’ינג’ר, מערבבים כף אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים.משרים בד בתערובת ומרחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.

4.עיסוי

עיסוי הוא דרך נהדרת להפחית את הכאב בכפות הרגליים.לעסות את האזור המושפע בעדינות באצבעותיך בתנועות מעגליות למשך 10 דקות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת נוספת להפחית את הכאב בכפות הרגליים.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר צמחי מרפא:

5.ארניקה

ארניקה הוא עשב רב עוצמה הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בארניקה להקלה על כאבים, הכינו עוף על ידי ערבוב כפית אחת של ארניקה אבקה עם כף מים חמים.החל את העוף על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.

6.כורכום

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב בכפות הרגליים.להכנת עוף כורכום, מערבבים כפית אחת של כורכום אבקה עם כף מים חמים.החל את העוף על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד עשב אנטי דלקתי חזק שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב בכפות הרגליים.להכנת עוף ג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כף מים חמים.החל את העוף על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.

8.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא עשב חזק שניתן להשתמש בו להפחתת הכאב בכפות הרגליים.להכנת עוף פלפל קאיין, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין אבקה עם כף מים חמים.החל את העוף על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.

תרופות אחרות

יש גם כמה תרופות אחרות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בכפות הרגליים.להלן כמה מהיעילים ביותר:

9.דחיסה חמה וקרה

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית את הכאב בכפות הרגליים.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מטלית במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.כדי ליצור קומפרס קר, יש להשרות מטלית במים קרים ולהחיל אותו על האזור המושפע למשך 15 דקות.

10.חבילת קרח

קרח הוא דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב בכפות הרגליים.להכנת אריזת קרח, מלאו שקית ניילון עם קוביות קרח ועטפו אותו במגבת.החל את חבילת הקרח על האזור המושפע למשך 15 דקות.

11.בקבוק מים חמים

בקבוק מים חמים הוא דרך יעילה נוספת להפחתת הכאב בכפות הרגליים.להכנת בקבוק מים חמים, מלאו בקבוק מים חמים בגומי במים חמים והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.

12.אמבטיה של רגל מלח אפסום

אמבטיה של רגל מלח אפסום היא דרך נהדרת להפחית את הכאב בכפות הרגליים

חלק 2: התרופות של סבתא לכאבי רגליים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בכאבי רגליים במשך דורות.מהשימוש ב- HOT ו-קומפרס קר לתרגילי מתיחה פשוטים, טיפולים טבעיים אלה יכולים להיות יעילים באותה מידה כמו רפואה מודרנית.להלן 16 תרופות סבתות חשובות ויעילות להתמודדות עם כאבי רגליים.

1.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם אחד הטיפולים העתיקים והאמינים ביותר לכאבי רגליים.לסירוגין בין מים חמים וקרים יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.יש להשתמש בקומפרסים חמים כדי להגביר את זרימת הדם לאזור, ואילו קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית נפיחות ולהרדים את האזור.

2.Epsom Salt Soaks

השריית כפות הרגליים במים חמים עם מלח אפסום יכולה להיות דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב.המלח עוזר להוציא רעלים מהגוף, ואילו המים החמים מרגיעים את השרירים בכפות הרגליים.משרים את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

3.עיסוי

עיסוי הרגליים יכול להיות דרך יעילה להפחתת הכאב ולשיפור זרימת הדם.נסה להשתמש בכדור טניס או רולר קצף כדי לעסות את כפות הרגליים ולהתמקד באזורי כאב ומתח.עיסוי הרגליים בלחץ יציב יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הניידות.

4.תרגילי מתיחה

מתיחת כפות הרגליים יכולה לעזור להפחית את הכאב ולשפר את טווח התנועה.נסה לבצע מתיחות עגל ורגל פשוטות כדי לעזור לשחרר שרירים הדוקים ולשפר את הגמישות.החזיקו כל מתיחה לפחות 30 שניות, וחזרו על כמה פעמים.

5.חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.עטפו את חבילת הקרח בבד ומורחים אותה על האזור למשך 10-15 דקות.דאג לקחת הפסקות בין יישומים.

6.אמבטיה של רגל מלח אפסום

השריית כפות הרגליים באמבט רגל מלח של אפסום חמה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.הוסף 2 כוסות מלח אפסום למים חמים וספוג את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות.דאג לשטוף את כפות הרגליים במים קרירים אחרי הספוג.

7.Epsom Salt Foot Scrub

שימוש בשפשוף כף רגל מלח EPSOM יכול להיות דרך יעילה להפחתת דלקת וכאב.מערבבים 2 כפות מלח אפסום עם כמות קטנה של מים חמים ליצירת משחה.לעסות את העיסה לאזור הפגוע ואז לשטוף במים קרירים.

8.דחיסת כורכום

החלת דחיסת כורכום על האזור יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כמות קטנה של מים חמים ליצירת משחה.מרחו את העיסה על מטלית ואז עטפו אותו סביב האזור הפגוע.השאירו את הדחיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

9.כרית חימום

שימוש בכרית חימום יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מניחים את כרית החימום על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.דאג לקחת הפסקות בין יישומים.

10.קומפרס ג’ינג’ר

יישום קומפרס ג’ינג’ר על האזור יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים 1 כפית אבקת ג’ינג’ר עם כמות קטנה של מים חמים ליצירת משחה.מרחו את העיסה על מטלית ואז עטפו אותו סביב האזור הפגוע.השאירו את הדחיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

11.תה ג’ינג’ר

שתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון לטעם.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.Epsom Salt Foot Soak

השריית כפות הרגליים באפסום חם רגל מלח ספיגה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים 2 כוסות מלח אפסום עם מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 10-15 דקות.דאג לשטוף את כפות הרגליים במים קרירים אחרי הספוג.

13.תה כורכום

שתיית תה כורכום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן