דף הבית » תרופות סבתא » מגנזיום-20 תרופות מזינות וללא מרשם
deddaddddd  daadaddaddaa dedddaddaa ddcdcd dedadadd

מגנזיום-20 תרופות מזינות וללא מרשם

מגנזיום: 20 תרופות מזינות וללא מרשם

רוב האנשים שמעו על מגנזיום ויודעים שזה חשוב לבריאותנו.מגנזיום הוא מינרל חיוני שנמצא במזונות רבים ונחוץ לגוף בריא.זה עוזר לגוף לספוג מינרלים אחרים, לייצר אנרגיה ולשמור על תפקוד שרירים ועצבים תקין.לרוע המזל, אנשים רבים לוקים בחסר במינרל חשוב זה.למרבה המזל, ישנן מגוון דרכים להשיג את המגנזיום שגופך זקוק לו.

H2: היתרונות של מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני שיש לו יתרונות בריאותיים רבים.זה עוזר לווסת את לחץ הדם, להפחית דלקת, לחזק את העצמות ואף לשפר את מצב הרוח.בנוסף, זה עוזר לווסת את רמות הסוכר בדם, שיכולות להועיל לאנשים הסובלים מסוכרת.זה גם ממלא תפקיד חשוב בייצור אנרגיה ותומך במטבוליזם בריא.

H2: מקורות מזון למגנזיום

הדרך הטובה ביותר להשיג את הכמות הדרושה של המגנזיום היא באמצעות דיאטה.ישנם מזונות רבים העשירים במגנזיום, כולל דגנים מלאים, אגוזים, קטניות, ירקות ירוקים כהים ומוצרי חלב.בנוסף, כמה דגים, כמו מקרל והליבוט, הם גם מקורות טובים למגנזיום.מקורות טובים אחרים למגנזיום כוללים שוקולד מריר, אבוקדו, בננות וזרעים.

H3: טיפ ייחודי ומועיל

כדי להבטיח שאתה מקבל מספיק מגנזיום, נסה לכלול לפחות אחד המזונות לעיל בתזונה היומית שלך.אם זה לא אפשרי, אתה יכול גם לבדוק לקחת תוסף מגנזיום.חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל תוספי מזון לפני שאתה לוקח אותם.

H2: תרופות ללא מרשם

בנוסף למקורות תזונתיים, ישנם גם מגוון של תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור לכם להשיג את הכמות הדרושה של המגנזיום.תרופות אלה כוללות תוספי חומצה, משלשלים ותוספי מגנזיום המכילים מגנזיום.נוגדי חומצה עוזרים להפחתת חומצת הקיבה ויכולים לעזור להקל על תסמינים של ריפלוקס חומצה.משלשלים עוזרים להקל על עצירות ומספקים הקלה מתסמינים לא נוחים.תוספי מגנזיום יכולים לספק דרך קלה להשיג את הכמות הדרושה של המגנזיום למי שאינו מסוגל לעבור את זה בתזונה.

חשוב לציין כי יש לקחת תרופות אלה רק בהנחיית הרופא שלך ואסור לקחת אותם עודף.בנוסף, עדיף להימנע מנקוט נוגדי חומצה ומשלשלים במשך יותר מכמה ימים ברציפות, מכיוון שהם יכולים לגרום למגוון תופעות לוואי.בנוסף, יש ליטול תוספי מגנזיום רק במינונים המומלצים ואין לקחת אותם עודף.

H2: מסקנה

מגנזיום הוא מינרל חיוני הנחוץ לגוף בריא.זה עוזר לווסת את לחץ הדם, להפחית את הדלקת ולשפר את מצב הרוח.לרוע המזל, אנשים רבים לוקים בחסר במינרל חשוב זה.למרבה המזל, ישנן מגוון דרכים להשיג את המגנזיום שגופך זקוק לו, כולל מקורות תזונתיים וסעדים ללא מרשם.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו ולוודא שאתה עוקב אחר המינונים המומלצים.עם הכמות הנכונה של המגנזיום, אתה יכול להיות בטוח שתזונה בריאה ומאוזנת.

מגנזיום הוא מינרל חיוני לגופנו שיש לו יתרונות רבים.זה עוזר לווסת את תפקוד העצב והשרירים, לשמור על עצמות ושיניים חזקות, והוא הכרחי ליצירת אדנוזין טריפוספט (ATP), מולקולות האנרגיה של הגוף.מגנזיום מסייע גם בוויסות רמות הסוכר בדם, לחץ דם ואף עשוי לעזור להפחית חרדה ודיכאון.בנוסף, מגנזיום חיוני לתפקוד תקין של מערכת החיסון, מכיוון שהוא מסייע לגוף להילחם בזיהום.

20 תרופות מזינות ולא מרשם למחסור במגנזיום

עבור אלו חסרי מגנזיום, ישנם הרבה תרופות טבעיות ומרוצעות רבות שיכולות לעזור להחזיר את רמות המינרל החשוב הזה.להלן 20 תרופות מזינות ולא מרשם למחסור במגנזיום:

1.אכלו מזונות עשירים במגנזיום

המקור הטוב ביותר למגנזיום הוא באמצעות אוכל.כמה מהמזונות הטובים ביותר העשירים במגנזיום כוללים תרד, מנגולד שוויצרי, זרעי דלעת, שקדים, שעועית שחורה, אבוקדו, שוקולד מריר ויוגורט.

2.קח תוסף מגנזיום

אם אינך מצליח להשיג מספיק מגנזיום דרך הדיאטה שלך, נטילת תוסף מגנזיום יכולה לעזור להחזיר רמות של מינרל חשוב זה.תוספי מגנזיום מגיעים במגוון צורות, כמו טבליות, כמוסות ונוזלים.

3.השתמש במרחצאות מלח של אפסום

לקיחת אמבטיה מלח אפסום היא דרך קלה ומרגיעה להשיג דחיפה של מגנזיום.הוספת שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה יכולה לעזור לחדש את רמות המגנזיום ולהפחית את מתח השרירים.

4.נסה ספריי שמן מגנזיום

ספריי שמן מגנזיום הוא דרך נוחה לקבל דחיפה של מגנזיום.ניתן להשתמש בתרסיס זה על העור או להוסיף לאמבט חם לרגיעה נוספת.

5.לצרוך משקאות עשירים במגנזיום

ישנם כמה משקאות העשירים במגנזיום, כמו מי קוקוס, תה ירוק וכמה מיצי פירות.צריכת משקאות אלה יכולה לעזור להחזיר את רמות המגנזיום בגוף.

6.קח תה צמחים עשיר במגנזיום

תה צמחי מרפא כמו סרפד, קש שיבולת שועל וקמומיל יכולים להועיל לשחזור רמות המגנזיום בגוף.תה אלה קלים להכנה וניתן ליהנות מהם חם או קר.

7.השתמש בקרמים וקרמים עשירים במגנזיום

ניתן ליישם קרמים וקרמים עשירים במגנזיום ישירות על העור לקבלת דחיפה של מינרל חשוב זה.קל למצוא קרמים וקרמים אלה ובדרך כלל נסבלים היטב על ידי הגוף.

8.השתמש בפתיתי מגנזיום כלוריד

פתיתי מגנזיום כלוריד הם דרך נוחה לקבל דחיפה של מגנזיום.ניתן להוסיף פתיתים אלה לאמבטיה חמה או שניתן להמיס אותם בכוס מים ולהילקח דרך הפה.

9.נסה טלאי מגנזיום transdermal

טלאי מגנזיום Transdermal הם דרך נוחה לקבל דחיפה של מגנזיום.קל ליישם טלאים אלה וניתן ללבוש אותם עד 24 שעות.

10.קח מגנזיום גליצינט

מגנזיום גליצינט הוא סוג של מגנזיום שנספג בקלות על ידי הגוף.ניתן ליטול אותו דרך הפה או להוסיף לאמבטיה חמה להרפיה נוספת.

11.לצרוך מגנזיום מלט

מגנזיום מלט הוא סוג של מגנזיום שנספג בקלות בגוף.ניתן ליטול אותו דרך הפה או להוסיף לאמבטיה חמה להרפיה נוספת.

12.נסה מגנזיום ציטראט

מגנזיום ציטראט הוא סוג של מגנזיום שנספג בקלות על ידי הגוף.ניתן ליטול אותו דרך הפה או להוסיף לאמבטיה חמה להרפיה נוספת.

13.קח תחמוצת מגנזיום

תחמוצת המגנזיום היא סוג של מגנזיום שנספג בקלות על ידי הגוף.ניתן ליטול אותו דרך הפה או להוסיף לאמבטיה חמה להרפיה נוספת.

14.השתמש במגנזיום כלוריד

מגנזיום כלוריד הוא סוג של מגנזיום שנספג בקלות בגוף.ניתן ליטול אותו דרך הפה או להוסיף לאמבטיה חמה להרפיה נוספת.

15.נסה מגנזיום טאייט

מגנזיום טאיאנט הוא סוג של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן