דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בוהן הגדולה – 13 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וריאל
ddcdadaa ddddf dddddcd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedc

דלקת בוהן הגדולה – 13 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וריאל

טיפול בדלקת הבוהן הגדולה
זה לא נדיר לחוות כאב או דלקת בלהוהן הגדולה, במיוחד עם הגיל.מפרק הבוהן הגדול הוא האזור הנפוץ ביותר בגלל כמות הלחץ שאנו מפעילים עליו כל יום.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אך אנשים רבים מעדיפים לעבור את המסלול הטבעי עם תרופות ביתיות.להלן 13 טיפולים שאושרו על סבתא לדלקת הבוהן הגדולה שהומלצו על ידי מומחים וחוויות בחיים האמיתיים.

קומפרס קר

קומפרס קר יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הנפיחות ולהקל על כל כאב.לשם כך, עטפו כמה קוביות קרח במגבת והניחו על האזור הנגוע למשך 15 דקות.חזור על זה כמה פעמים ביום, אך הקפד לא להשאיר את הדחיסה יותר מדי זמן שהוא יכול לגרום לגירוי נוסף.

Epsom Salt Soak

מלח Epsom ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך, הוסף 2 כוסות מלח אפסום לאגן מים חמים וספג את כף הרגל בתוכה במשך כרבע שעה.יש לעשות זאת מדי יום כדי לראות תוצאות.

טיפ:

אם אינך מסוגל להשרות את כף הרגל באגן, אתה יכול גם לערבב קצת מלח אפסום עם מעט מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

הדבק כורכום

כורכום שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לכאב ודלקת.להכנת משחה, מערבבים כפית אבקת כורכום עם מעט מים חמים.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשרגו את כף הרגל בתוכה במשך כרבע שעה.יש לעשות זאת מדי יום כדי לראות תוצאות.

פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך, מערבבים כפית פלפל קאיין עם מעט מים חמים ומורחים את העיסה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך, מערבבים כמה שיני שום עם מעט שמן זית ומורחים את העיסה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

דבש וקינמון

דבש וקינמון ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך, מערבבים כפית דבש וכפית קינמון עם מעט מים חמים ומורחים את העיסה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך, מערבבים מעט מיץ לימון עם מעט מים ומרחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך, החל קצת ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך, מערבבים מעט שמן קיק עם מעט מים חמים ומרחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

שמן זית

שמן זית ידוע בזהS תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן להפחתת הנפיחות והכאב.לשם כך,

הסעדים של סבתא לדלקת הבוהן הגדולה

דלקת בוהן גדולה, המכונה גם Hallux Rigidus, היא מצב שכיח ולעתים קרובות כואב המשפיע על מפרק הבוהן הגדול.אף על פי שהטיפולים משתנים בהתאם לחומרת הדלקת, לרוב מומחים סעדים של סבתא לדלקת בוהן גדולה על ידי מומחים וסובלים מהחיים האמיתיים כאחד.כאן אנו מתארים 13 מהטיפולים הפופולריים ביותר לדלקת בוהן גדולה, כפי שהומלצו על ידי סבתות ומומחים כאחד.

1.Apple Cider Vinearg Soak

אחת הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לדלקת בוהן גדולה היא ספיגת חומץ תפוחים.כדי לבצע את הספיון, מלאו אגן במים חמים והוסיפו כמה כפות חומץ סיידר תפוחים.משרים את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10-15 דקות, תוך הקפד לשמור על אצבעות הרגליים.השפה זו מסייעת להפחתת הדלקת והכאב הקשורים לדלקת בוהן גדולה.

2.Epsom Salt Soak

התרופה של סבתא פופולרית נוספת לדלקת בוהן גדולה היא ספיגת מלח אפסום.כדי לבצע את הספיון, מלאו אגן במים חמים והוסיפו כמה כפות מלח אפסום.משרים את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10-15 דקות, תוך הקפד לשמור על אצבעות הרגליים.השפה זו מסייעת להפחתת הדלקת והכאב הקשורים לדלקת בוהן גדולה.

3.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה היא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לדלקת בוהן גדולה.כדי לבצע את הדחיסה הקרה, הניחו חבילה קרה או שקית ירקות קפואים על האזור הפגוע במשך 10-15 דקות.זה עוזר להפחתת הדלקת והכאב הקשורים למצב.

4.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה היא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לדלקת בוהן גדולה.כדי לבצע את הדחיסה החמה, הניחו חבילה חמה או מגבת חמה מעל האזור המושפע למשך 10-15 דקות.זה עוזר להפחתת הדלקת והכאב הקשורים למצב.

5.עיסוי קרח

עיסוי קרח הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לדלקת בוהן גדולה.כדי לבצע את עיסוי הקרח, הניחו חבילת קרח או שקית של ירקות קפואים על האזור הנגוע ועיסו במשך 10-15 דקות.זה עוזר להפחתת הדלקת והכאב הקשורים למצב.

6.קאיין פלפל Soak

קאיין פפר פלפל הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לדלקת בוהן גדולה.כדי לבצע את הפלפל קאיין, מלאו אגן במים חמים והוסיפו כמה כפות פלפל קאיין.משרים את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10-15 דקות, תוך הקפד לשמור על אצבעות הרגליים.השפה זו מסייעת להפחתת הדלקת והכאב הקשורים לדלקת בוהן גדולה.

7.תה ג’ינג’ר Soak

ספיגת תה ג’ינג’ר היא עוד תרופה של סבתא פופולרית לדלקת בוהן גדולה.כדי לבצע את הספוג תה הג’ינג’ר, מלאו אגן במים חמים והוסיפו כמה כפות של ג’ינג’ר טרי מגורד.משרים את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10-15 דקות, תוך הקפד לשמור על אצבעות הרגליים.השפה זו מסייעת להפחתת הדלקת והכאב הקשורים לדלקת בוהן גדולה.

8.כורכום SOAK

ספיגה של כורכום היא עוד תרופה של סבתא פופולרית לדלקת בוהן גדולה.כדי לבצע את הספוג הכורכום, מלאו אגן במים חמים והוסיפו כמה כפות אבקת כורכום.משרים את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10-15 דקות, תוך הקפד לשמור על אצבעות הרגליים.השפה זו מסייעת להפחתת הדלקת והכאב הקשורים לדלקת בוהן גדולה.

9.עיסוי שמן חרדל

עיסוי שמן חרדל הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לדלקת בוהן גדולה.כדי לבצע את עיסוי שמן החרדל, מחממים כמה כפות שמן חרדל ועיסו את האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.זה עוזר להפחתת הדלקת והכאב הקשורים למצב.

10.עיסוי שמן קיק

עיסוי שמן קיק הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לדלקת בוהן גדולה.כדי לבצע את עיסוי השמן של קיק, מחממים כמה tספרי שמן קיק ומעסים את האזור המושפע למשך 10-15 דקות.זה עוזר להפחתת הדלקת והכאב הקשורים למצב.

11.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום היא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לדלקת בוהן גדולה.כדי לבצע את אמבטיית המלח של אפסום, מלאו אמבטיה במים חמים והוסיפו כמה כפות מלח אפסום.משרים את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10-15 דקות, תוך הקפד לשמור על אצבעות הרגליים.אמבטיה זו עוזרת להפחתת הדלקת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן