דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בוהן – 10 סעדים של סבתא שהם בטוחים וכדאי לדעת

דלקת בוהן – 10 סעדים של סבתא שהם בטוחים וכדאי לדעת

טיפול בדלקת הבוהן

כאב, אדמומיות ונפיחות בוהן יכולים להוות סימן לדלקת.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על הכאב והדלקת הקשורים למצב זה.להלן 10 סעדים של סבתא שהם בטוחים וכדאי לדעת.

קח השפה חמה

מים חמים יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.השריית הבוהן המושפעת במים חמים למשך 15 עד 20 דקות יכולה לספק הקלה מכאב ודלקת.הוספת מלחי אפסום לאמבטיה יכולה לעזור להפחית את הדלקת.

החל קרח

החלת קרח או קומפרס קר על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.עטפו כמה קוביות קרח או שקית ירקות קפואים במגבת ומורחים אותם על האזור למשך 15 עד 20 דקות.

לעסות את האזור

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.השתמש בקצות האצבעות שלך כדי לעסות את האזור למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לעשות זאת פעם או פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן להוסיף כמה טיפות של קמומיל, לבנדר או שמן מנטה על קומפרס חם ולהחיל על האזור הנגוע.

החל קומפרס

דחיסה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.הכינו קומפרס על ידי השריית בד במים חמים ואז סוחטים את עודפי המים.החל את הבד על האזור המושפע למשך 15 עד 20 דקות.

לשתות תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.שתיית קמומיל, ג’ינג’ר או תה כורכום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

קח תוסף הקלה על כאבים

תוספי הכאב הקלה על תוספים, כמו כורכום, יכולים לסייע בהפחתת דלקת וכאב.קח את התוסף לפי מופנה כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

אכלו אוכל אנטי דלקתי

אכילת מזונות עשירים בתכונות אנטי דלקתיות יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.מזונות כמו חומצות שומן אומגה 3, כורכום, ג’ינג’ר ושום יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.

למרוח קרם אנטי דלקתי

ישנם קרמים אנטי דלקתיים רבים שניתן ליישם על האזור המושפע כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.חפש קרמים המכילים מרכיבים כמו קמומיל, כורכום ופפרמנט.

טיפ ייחודי ומועיל: השתמש בזוג גרבי דחיסה כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.גרבי דחיסה יכולים לעזור להפחית את הדלקת על ידי הגדלת זרימת הדם לאזור הפגוע.

סיכום

דלקת בוהן יכולה להיות כואבת ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.מספולים חמים ועד קרמים אנטי דלקתיים, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאב.

הסעדים של סבתא לדלקת הבוהן

דלקת בוהן יכולה להיגרם על ידי מגוון מצבים כמו צמח, בורסיטיס ודלקת פרקים.למרבה המזל, סבתות מעבירות תרופות טבעיות במשך דורות כדי לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הנפיחות.להלן עשרה תרופות שאושרו על סבתא לדלקת בוהן הבטוחות וכדאי לנסות.

1.דחיסה חמה וקרה

דחיסה חמה וקרה היא תרופה קלה ויעילה לדלקת בוהן.התחל במילוי שתי שקיות נפרדות במים חמים ומים קרים.החל את הדחיסה החמה על האזור המושפע למשך 3 דקות, ואחריו הדחיסה הקרה למשך דקה.חזור על תהליך זה חמש פעמים.החום והקור לסירוגין יסייעו בהפחתת הדלקת והכאב.

2.Epsom Salt Soak

מלח אפסום הוא תרופה יעילה להפחתת דלקת ושרירי כואבים מרגיעים.כדי להשתמש במלח אפסום, ממיסים שתי כוסות המלח לאמבטיה חמה והספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.המגנזיום במלח האפסום יסייע בהפחתת הנפיחות ולהקל על הכאב.

3.Apple Cider Vinearg Soak

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים שתי כוסות חומץ באמבטיה חמה והספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.Tחומץ תפוחי תפוח יסייע בהפחתת דלקת וכאב.

4.חבילת שמן קיק

שמן קיק בעל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בשמן קיק, משרים בד כותנה בשמן ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו את הבד למשך 30 דקות ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.הדבק כורכום

כורכום הוא תבלין עתיק שיש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומרגישות כאב.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו במשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

6.דחיסת שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בשום, לרסק שתי שיני שום ומערבבים אותם עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

7.קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה להפחתת דלקת וכאבי הקלה.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים שתי כפיות ג’ינג’ר מגורד עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

8.קומפרס פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בפלפל קאיין, מערבבים כפית אחת של אבקת פלפל קאיין עם כמה טיפות מים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

9.דחיסת לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא תרופה יעילה להפחתת דלקת וכאב הקלה.כדי להשתמש במכשפות לוז, ערבבו שתי כפות לוז מכשפה עם כמה טיפות מים כדי ליצור דחיסה.החל את הדחיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

10.דחיסת תה צמחים

תה צמחים הוא תרופה יעילה להפחתת דלקת והקלת כאבים.כדי להשתמש בתה צמחי מרפא, תלולים שני שקיות תה במים חמים למשך חמש דקות.מוציאים את שקיות התה ומניחים לתה להתקרר.החל את התה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

הסעדים של סבתא הם דרך בטוחה ויעילה להפחתת דלקת ולהקל על הכאב שנגרם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן