דף הבית » תרופות סבתא » פטריית הבוהן – 9 תרופות סבתות משמעותיות ופופולריות
daddadddaa dddddf  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaadddaa

פטריית הבוהן – 9 תרופות סבתות משמעותיות ופופולריות

מה זה פטריית הבוהן?

פטריית הבוהן היא זיהום פטרייתי שכיח המכונה Onychomycosis, שהוא סוג של דרמטופיטוזיס הנגרמת על ידי פטריות הנקראות דרמטופיטים.פטריות אלה ניזונות מקרטין, שהוא חלבון שנמצא בציפורניים, בעור ובשיער.פטריית הבוהן יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל הזעה מוגזמת, נעליים הדוקות, היגיינה לקויה וחשיפה לסביבות לחות.חשוב לציין כי פטריית הבוהן יכולה להיות מדבקת מאוד, ולכן חשוב לנקוט בצעדים הנדרשים למניעת התפשטות הזיהום.

הסעדים של סבתא משמעותית ופופולרית לפטריית הבוהן

פטריית הבוהן יכולה להיות קשה לטיפול, אך ישנם תרופות מסורתיות רבות שהועברו מדור לדור.להלן תשעה מהסעדים המשמעותיים והסבתא הפופולאריים ביותר לפטריית הבוהן:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לפטריית הבוהן.נחשב שיש לו תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולמנוע התפשטותה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והספגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15 דקות.חזור על תרופה זו פעמיים -שלוש ביום כדי לעזור בטיפול בזיהום.

2.שמן עץ התה

תרופה מסורתית נוספת לפטריית הבוהן היא שמן עץ התה.לשמן זה תכונות נגד פטריות ואנטיספטיות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן עץ התה עם כפית שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

3.שום

שום הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי רב עוצמה, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לפטריית הבוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה כפות שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נפוצה לפטריית הבוהן.זה עוזר לנטרל את ה- pH של העור, שיכול לעזור להפחית את צמיחת הפטרייה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות סודה לשתייה עם כוס מים חמים והשרגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15 דקות.חזור על תרופה זו פעמיים -שלוש ביום כדי לעזור בטיפול בזיהום.

5.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לפטריית הבוהן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם כפית שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית לפטריית הבוהן.נחשב שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן קוקוס עם כפית שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

7.מלח

מלח הוא תרופה פופולרית לפטריית הבוהן.נחשב שיש לו תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולמנוע התפשטותה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות מלח עם כוס מים חמים והספגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15 דקות.חזור על תרופה זו פעמיים -שלוש ביום כדי לעזור בטיפול בזיהום.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לפטריית הבוהן.נחשב שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של מיץ לימון עם כפית שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי רב עוצמה, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לפטריית הבוהן.כדי להשתמש בזהלתרום, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

חלק 2: פטריית הבוהן – 9 תרופות סבתות משמעותיות ופופולריות

פטריית הבוהן היא מצב מכוער ולעתים קרובות לא נוח שיכול להיות קשה לטפל בו.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים ששימשו במשך דורות כדי להקל על תסמיני פטריית הבוהן.ממשרות ותה ביתי ועד שמנים טבעיים ושמנים אתרים, קיימות שפע של אפשרויות העומדות לרשותן המחפשות תרופה טבעית לפטריית הבוהן.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם בחירה פופולרית בכל מה שקשור לטיפול בפטריית הבוהן.שמנים כמו עץ התה, אורגנו ולבנדר הם בעלי תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הבוהן.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ומורחים על האזור הנגוע.חשוב לבדוק את השמן על שטח עור קטן לפני שמריחים אותו על אצבעות הרגליים כדי להבטיח שהוא לא יגרום לגירוי.

שום

שום הוא חומר נוגד פטרייתי יעיל וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הבוהן.לשימוש, פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם כמות קטנה של שמן זית.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו עד 30 דקות לפני השטיפה.חשוב לציין כי שום יכול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים, ולכן עדיף לבדוק אותו על שטח קטן של עור קודם.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לפטריית הבוהן.לשימוש, מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.צא עד 30 דקות לפני השטיפה.חשוב לציין כי חומץ תפוחים יכול להיות חומצי למדי, ולכן עדיף לדלל אותו במים לפני שמריחים אותו על העור.

Epsom Salt Soak

ספיגת מלח אפסום יכולה להיות דרך יעילה להפחית את הסימפטומים של פטריית הבוהן.לשימוש, מערבבים כף אחת של מלח אפסום עם כוס מים חמים וספגו את האזור הפגוע עד 20 דקות.מלח האפסום עוזר להוציא רעלים ולהפחתת דלקת, ואילו המים החמים מסייעים להפחתת הגירוד והנוער הקשורים לפטריית הבוהן.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בפטריית הבוהן.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.צא עד 30 דקות לפני השטיפה.סודה לשתייה מסייעת להפחתת דלקת ולהפחית את הגירוד והנוער הקשורים לפטריית הבוהן.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר נוגד פטרייתי יעיל וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הבוהן.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.חשוב לבדוק את השמן על שטח עור קטן לפני שמריחים אותו על אצבעות הרגליים כדי להבטיח שהוא לא יגרום לגירוי.

חומץ SOAK


חומץ הוא חומר נוגד פטרייתי יעיל וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות הבוהן.לשימוש, פשוט מערבבים חומץ חלק אחד עם שני חלקים מים חמים וספגו את האזור המושפע עד 20 דקות.החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את הגירוד והנוער הקשורים לפטריית הבוהן.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה ביתית פופולרית לפטריית הבוהן.לשימוש, פשוט לעסות כמה טיפות שמן זית לאזור הפגוע.צא עד 30 דקות לפני השטיפה.שמן הזית מסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את הגירוד והשריפה הקשורים לפטריית הבוהן.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בפטריית הבוהן.לשימוש, פשוט מערבבים חלק אחד מיץ לימון עם שני חלקים מים חמים ומרחים את התערובת על האזור הפגוע.צא עד 20 דקות לפני השטיפה.מיץ לימון עוזר להפחתת הדלקת ולהפחית את הגירוד והנוער כמועם פטריית הבוהן.

סיכום

פטריית הבוהן יכולה להיות מצב קשה לטיפול, עם זאת, ישנם מספר תרופות ששימשו במשך דורות כדי להקל על תסמיני פטריית הבוהן.ממשרות ותה ביתי ועד שמנים טבעיים ושמנים אתרים, יש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן