דף הבית » תרופות סבתא » הזעה מוגזמת של כפות הידיים – 10 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ועם תוצאות מוכחות
dddad deddddedaa dadc dbdaddaa ddddddd  daadaddaddaa dadc da

הזעה מוגזמת של כפות הידיים – 10 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ועם תוצאות מוכחות

הזעת כפות הידיים: 10 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות

היפר -הידרוזיס הוא המונח הרפואי להזעה מוגזמת של כפות הידיים.זהו מצב שכיח שיכול להיות מביך ולא נוח.אמנם זה לא מסכן חיים, אך זה יכול להשפיע לרעה על איכות חייו של האדם.למרבה המזל, קיימים טיפולים רבים ושונים, החל מתרופות לניתוח, אך עבור אלו המחפשים גישה טבעית יותר, תרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים ויכולות לספק הקלה.להלן 10 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות שיכולות לעזור במאבק בהפרעה של פלמרוזיס.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.זהו גם אנטי בקטריאלי ועוזר לאזן את ה- pH של העור.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים והמרחו אותו על כפות הידיים באמצעות כדור כותנה.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

2.קורנפלור

קורנפלור הוא סופג טבעי שיכול לעזור להשרות זיעה.כדי להשתמש בו, ערבבו חלק אחד קורנפלור עם שני חלקים סודה לשתייה ומרחו על כפות הידיים.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את החיידקים העלולים לגרום לזיעה.כדי להשתמש בו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומרחו אותו על כפות הידיים בעזרת כדור כותנה.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

4.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד מכשפה לוז עם ארבעה חלקים מים והמרחו אותם על כפות הידיים בעזרת כדור כותנה.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את הזיעה.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומרחו אותו על כפות הידיים בעזרת כדור כותנה.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

6.אבקת אלום

אבקת אלום היא עיקרית טבעית שיכולה לעזור להפחית את הזיעה.כדי להשתמש בה, מערבבים אבקת אלום חלק אחת עם ארבעה חלקים מים ומרחים אותה על כפות הידיים בעזרת כדור כותנה.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

7.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ תפוחי אדמה חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומרחו אותו על כפות הידיים בעזרת כדור כותנה.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

8.מי מלח

מי מלח הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הזיעה.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפיות מלח עם כוס מים חמים ומורחים אותה על כפות הידיים בעזרת כדור כותנה.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

9.שפשוף אלכוהול

שפשוף אלכוהול הוא עיקול טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד לשפשף אלכוהול עם ארבעה חלקים מים ומורחים אותם על כפות הידיים בעזרת כדור כותנה.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא ספיגה טבעית שיכולה לעזור לספוג זיעה.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם ארבעה חלקים מים ומורחים אותה על כפות הידיים בעזרת כדור כותנה.המתן כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

טיפ ייחודי ומועיל

לפני שתשתמש באחת מהתרופות של סבתא אלה, חשוב לבדוק אותה תחילה על שטח קטן של עור כדי לוודא שהוא לא גורם לגירוי.כמו כן, חשוב לזכור כי תרופות אלה עשויות לעזור להפחית את הזעה מוגזמת, אך חשוב לתרגל גם היגיינה טובה וללבוש בגדים רופפים ונושמים כדי לעזור לשמור על הזיעה תחת שליטה.

מאמר זה מספק לקוראים 10 תרופות של סבתא להזיעה מוגזמת של כפות הידיים, שכולן תוצאות מוכחות כאשר משתמשים בהן כראוי.המאמר מתאר את הסעדים השונים, מספק הוראות לשימוש בהן וכולל קטע שאלות נפוצות.בנוסף, כלול הסבר על המצב ויש קישור לדף הוויקיפדיה לקריאה נוספת.

H2: תרופות טבעיות

ניתן לטפל בהזעה מוגזמת של כפות הידיים עם מספר NAתרופות טוריות.החל בתה צמחים ועד תרסיסי קירור, יש מגוון אפשרויות לבחירה.להלן מבט על 10 הסעדים של סבתא שהוכיחו תוצאות בשימוש נכון:

H3: תה לימון בלאם

אומרים כי תה לימון בלאם הוא תרופה טבעית להזעה מוגזמת של כפות הידיים.להכנת התה, תלול כפית אחת של עלי לימון מיובשים על כוס מים רותחים למשך 10 עד 15 דקות.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום במשך מספר שבועות.

H3: תה מרווה

תה מרווה הוא תרופה טבעית נוספת להזעה מוגזמת של כפות הידיים.להכנת התה, תלול כפית אחת של עלי מרווה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 עד 15 דקות.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום במשך מספר שבועות.

H3: חומץ תפוחים

אומרים כי חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית להזעה מוגזמת של כפות הידיים.לשימוש, משרים את כפות הידיים בתמיסה של חומץ תפוחים ומים למשך 15 דקות.עשה זאת פעם או פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

H3: לוז מכשפה

אומרים כי המכשפה הייזל היא תרופה טבעית להזעה מוגזמת של כפות הידיים.לשימוש, משרים את כפות הידיים בתמיסה של לוז מכשפה ומים למשך 15 דקות.עשה זאת פעם או פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

H3: שמן אתרי לבנדר

אומרים כי שמן אתרי לבנדר הוא תרופה טבעית להזעה מוגזמת של כפות הידיים.לשימוש, מערבבים שתיים עד שלוש טיפות של שמן אתרי לבנדר בכפית שמן נשא ומורחים את התערובת על כפות הידיים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

H3: אלוורה

אלוורה אומרים כי היא תרופה טבעית להזעה מוגזמת של כפות הידיים.לשימוש, החל ג’ל אלוורה על כפות הידיים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

H3: עלי נענע

עלו על עלי נענע תרופה טבעית להזיעה מוגזמת של כפות הידיים.לשימוש, משרים את כפות הידיים בתמיסה של עלי נענע ומים למשך 15 דקות.עשה זאת פעם או פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

H3: שמן עץ התה

שמן עץ התה אומר כי הוא תרופה טבעית להזיעה מוגזמת של כפות הידיים.לשימוש, מערבבים שתיים עד שלוש טיפות שמן עץ התה בכפית שמן נשא ומורחים את התערובת על כפות הידיים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

H3: זרעי כוסברה

אומרים כי זרעי כוסברה הם תרופה טבעית להזעה מוגזמת של כפות הידיים.לשימוש, משרים את כפות הידיים בתמיסת זרעי כוסברה ומים למשך 15 דקות.עשה זאת פעם או פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

H3: מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים אומרים שהוא תרופה טבעית להזעה מוגזמת של כפות הידיים.לשימוש, משרים את כפות הידיים בתמיסת מיץ מלפפון ומים למשך 15 דקות.עשה זאת פעם או פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

H2: שאלות נפוצות

ש: מהי הזעה מוגזמת של כפות הידיים?

ת: הזעה מוגזמת של כפות הידיים, המכונה גם היפר -הידרוזיס של דקל, היא מצב בו הידיים מזיעות בצורה מוגזמת.זה יכול לגרום למבוכה, אי נוחות ואפילו קושי במשימות יומיומיות.

ש: מהם טיפולים אפשריים להזעה מוגזמת של כפות הידיים?

ת: כמה טיפולים אפשריים להזעה מוגזמת של כפות הידיים כוללים נוגדי פרשנות, תרופות מרשם ותרופות טבעיות כמו תה צמחים, תרסיסי קירור, חומץ תפוחים, לוז מכשפה, שמן אתרי לבנדר, אלוורה, עלי נענע, שמן עץ התה, כוסיתזרעים ומיץ מלפפונים.

הזעה מוגזמת של כפות הידיים יכולה להיות מטרידה ומביכה, אך ישנם טיפולים יעילים.תרופות טבעיות הוכיחו תוצאות עם שימוש נאות, ויכולות להוות אפשרות נהדרת למי שמעדיף גישה טבעית יותר.למידע נוסף, עיין בדף הוויקיפדיה ב הזעה מוגזמת של כפות הידיים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן