דף הבית » תרופות סבתא » הזעה מוגזמת של הרגליים – 22 תרופות סבתות חשובות ומוסמכות
dddad deddddedaa dadc ddaddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa d

הזעה מוגזמת של הרגליים – 22 תרופות סבתות חשובות ומוסמכות

הזעת הרגליים – 22 תרופות של סבתות
הזעת הרגליים היא בעיה נפוצה שחווים אנשים רבים.זה יכול להיות מביך, לא נוח ואפילו להוביל לגירוי בעור ופריחות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור בניהול הזעה מוגזמת של הרגליים.במאמר זה נבחן 22 תרופות של סבתות מוסמכות שיכולות לעזור להפחית את כמות הזיעה על הרגליים.

1.ללבוש בגדים נושמים

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת הזעת הרגליים היא ללבוש בגדים העשויים מחומרים טבעיים ונושמים.כותנה, פשתן ובמבוק הם כולם חומרים נהדרים לחפש בעת קניות לבגדים.הימנע מחומרים סינתטיים, כמו פוליאסטר, מכיוון שהם יכולים ללכוד בחום ולחות, מה שהחמיר את הבעיה.

2.שנה את הגרביים שלך באופן קבוע

חשוב לוודא שאתה משנה את הגרביים באופן קבוע.זה יעזור לשמור על כפות הרגליים יבשות ולהפחית את כמות הזיעה המיוצרת.הקפידו גם ללבוש גרביים העשויים מחומרים טבעיים ונושמים.

3.השתמש באבקת טלק

אבקת טלק היא דרך נהדרת לספוג לחות ולשמור על כפות הרגליים יבשות.זה גם עוזר להפחית את החיכוך בין העור שלך לנעליים שלך, מה שעלול לגרום לשלפוחיות ובעיות אחרות.הקפד למרוח את האבקה על הרגליים לפני שתלבש את הגרביים או הנעליים שלך.

4.השתמש ב- nontiperspirant

נוגד -פירנט יכול לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.זה עובד על ידי סתימת בלוטות הזיעה ומונע שחרור זיעה.הקפד למרוח אותו על הרגליים לפני שתלבש את הגרביים או הנעליים שלך.

5.ללבוש סנדלים

לבישת סנדלים היא דרך נהדרת להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.סנדלים מאפשרים לרגליכם לנשום ויעזרו להתייבש.הם גם מצמצמים את החיכוך בין העור שלך לנעליים שלך, מה שעלול לגרום לשלפוחיות ובעיות אחרות.

6.נעל נעליים רופפות

לנעול נעליים הדוקות מדי יכול לגרום לרגליים שלך להזיע יותר.הקפידו לנעול נעליים שמתאימות כראוי ועשויות מחומר נושם.כמו כן, הקפידו לנעול נעליים עם מספיק מקום כדי להתנודד בהונות.

7.ללבוש גרבי צמר

צמר הוא חומר טבעי שהוא נהדר לשמירה על כפות הרגליים יבשות.צמר הוא גם מבודד מצוין, שיעזור לחמם את כפות הרגליים בחורף.הקפד ללבוש גרבי צמר עם הנעליים שלך כדי לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.

8.קח מקלחות קרות

נטילת מקלחות קרה יכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.המים הקרים יעזרו לקרר את גופכם ולהפחית את כמות הזיעה המיוצרת.

9.השתמש במגבת

שימוש במגבת לייבוש כפות הרגליים לאחר מקלחת או אמבטיה יכול לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.הקפידו להשתמש במגבת העשויה מחומר טבעי וסופג.

10.שמור על כפות הרגליים נקייה

הקפדה על כפות הרגליים נקייה ונטולת לכלוך ופסולת יכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.הקפד לשטוף את הרגליים באופן קבוע ולהשתמש בסבון עדין.

11.השתמש באבקת רגל

אבקת רגליים היא דרך נהדרת לספוג לחות ולשמור על כפות הרגליים יבשות.הקפד למרוח את האבקה על הרגליים לפני שתלבש את הגרביים או הנעליים שלך.

12.נעל נעליים נושמות

חבישת נעליים העשויות מחומרים נושמים, כמו עור, יכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.הקפידו לנעול נעליים שאינן צמודות מדי ויש להם מספיק מקום להתנודד בהונות הרגליים.

13.הימנע מלהטמפרטורות חמות

הימנעות טמפרטורות חמות יכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.הקפידו להישאר בסביבה קרירה ונוחה והימנעו מפעילויות הגורמות לכם להזיע.

14.קבל מספיק שינה

הקפדה שאתה מקבל מספיק שינה יכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.שואפים להשיג לפחות שבע או שמונה שעות שינה בכל לילה.

15.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את ה- Aהר זיעה המיוצר.הקפידו להתאמן לפחות 30 דקות בכל יום.

16

תרופות ביתיות להזעה מוגזמת של הרגליים

הזעה מוגזמת של הרגליים (היפר -הידרוזיס) יכולה להיות מצב לא נוח ומביך.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהקל על הניהול.להלן 22 מהסעדים החשובים והמוסמכים ביותר של סבתא להזעה מוגזמת של הרגליים.

1.שנה את הדיאטה שלך

ביצוע שינויים תזונתיים יכול לסייע בהפחתת חומרת ההידרוזיס.מזונות שיכולים לעזור להפחית את ההזעה כוללים מזונות עשירים בסיבים סיבים ומגנזיום, כמו קטניות, אגוזים, דגנים מלאים וירקות עליים ירוקים.אכילת מזונות חריפים יכולה גם לעזור להפחית את ההזעה מכיוון שהם גורמים לעלייה בטמפרטורת הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת.

2.ללבוש בגדים נושמים

לבישת בגדים נושמים יכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת על ידי הגוף.בדים טבעיים, כמו כותנה ופשתן, הם הבחירות הטובות ביותר שכן הם מאפשרים לאוויר לזרום דרכם, תוך שמירה על קירור הגוף ויבש.הימנע מלבישת בדים סינתטיים, כמו פוליאסטר וניילון, מכיוון שאלו יכולים ללכוד חום ולגרום להזיעה מוגזמת.

3.הישאר לחות

להישאר לחות הוא המפתח להפחתת הזעה.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על קירור הגוף ולהפחית את כמות הזיעה המיוצרת.חשוב גם להימנע מקפאין ואלכוהול, מכיוון ששניהם יכולים להפוך את הגוף לחם יותר ולהגביר את ההזעה.

4.להתקלח מגניב

התקלחות מגניבה יכולה לעזור להפחית את ההזעה על ידי הורדת טמפרטורת הגוף.חשוב להשתמש בסבון עדין בעת מקלחת, שכן סבונים מסוימים יכולים להיות קשים ולעצבן את העור.לאחר המקלחת, חשוב גם לייבש את העור לחלוטין כדי למנוע הזעה נוספת.

5.השתמש בדאודורנטים טבעיים

שימוש בדאודורנט טבעי יכול לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת על ידי הגוף.דודורנטים טבעיים מיוצרים בדרך כלל ממרכיבים כמו סודה לשתייה, לוז מכשפה ושמנים אתרים, שיכולים לעזור להפחית את ההזעה.חשוב להימנע מדאודורנטים סינטטיים, מכיוון שהם יכולים להיות קשים ולעצבן את העור.

6.השתמש נגד פרשפירנטים

שימוש באנטי-פרספירנט יכול לעזור להפחית את ההזעה על ידי חסימת בלוטות הזיעה.חשוב להשתמש באנטי-פרספירנט קל המתוכנן במיוחד לעור רגיש.הימנע משימוש בתרופות נוגדות -חומרים חזקות, מכיוון שאלו יכולים להיות קשים ולרגיז את העור.

7.ללבוש בגדים רופפים

לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור להפחית את ההזעה בכך שהיא מאפשרת לאוויר לזרום דרך הבד.בגדים מתאימים יכולים ללכוד חום ולגרום לגוף להזיע יותר.חשוב להימנע מלבישת בדים סינתטיים הדוקים, כמו פוליאסטר וניילון, מכיוון שאלו יכולים ללכוד חום ולגרום להזיעה מוגזמת.

8.הימנע מסביבות חמות

הימנעות מסביבות חמות יכולה לעזור להפחית את ההזעה על ידי שמירה על קירור הגוף.חשוב להימנע מפעילויות הגורמות לגוף להתחמם יתר על המידה, כמו פעילות גופנית וסאונות.חשוב גם להימנע מלבישת בגדים כבדים במזג אוויר חם, מכיוון שזה יכול לגרום לגוף להתחמם יתר על המידה.

9.השתמש בסבונים אנטיבקטריאליים

שימוש בסבון אנטיבקטריאלי יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים על העור, מה שיכול לעזור להפחית את ההזעה.חשוב להשתמש בסבון עדין, מכיוון שסבונים מסוימים יכולים להיות קשים ולרגש את העור.לאחר המקלחת, חשוב גם לייבש את העור לחלוטין כדי למנוע הזעה נוספת.

תרופות צמחי מרפא להזעה מוגזמת של הרגליים

תרופות צמחיות יכולות להיות דרך יעילה להפחתת הסימפטומים של יתר -הידרוזיס.להלן כמה מהתרופות הצמחיות החשובות ביותר להזעה מוגזמת של הרגליים.

10.מרווה

מרווה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי להפחית את ההזעה.על פי ההערכה, יש להן תכונות נוגדות -ספירנט, שיכולות לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת על ידי הגוף.ניתן לקחת מרווה כתה או מיושם ישירy לעור כמשחה.

11.תה ירוק

תה ירוק שימש במשך מאות שנים להפחתת הזעה.על פי ההערכה, יש להן תכונות נוגדות -ספירנט, שיכולות לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת על ידי הגוף.ניתן לקחת תה ירוק כתה או להחיל ישירות על העור כמשחה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן