דף הבית » תרופות סבתא » הזעה מוגזמת של שחיקה – 11 תרופות של סבתא להכנה מהירה ואורגנית
dddad deddddedaa dadc dadddad  daadaddaddaa dadc daddaad dcd

הזעה מוגזמת של שחיקה – 11 תרופות של סבתא להכנה מהירה ואורגנית

הזעה היא חלק מהותי מתהליך הקירור הטבעי של גופנו.אבל, הזעה מופרזת של השחי על השחי יכולה להיות מביכה, לא נוחה וקשה לניהול.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את ההזעה.להלן 11 סעדים של סבתא להכנה מהירה ואורגנית כדי לעזור לשמור על הזעה של השחי שלך במפרץ.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומץ טבעי ואנטי -חיטוי טבעי, ויכול לעזור להפחית את הזעת השחי מופרזת.זה עוזר לאזן את רמות החומציות של העור, שיכולות למנוע צמיחה של חיידקים הגורמים לריח.כל שעליך לעשות הוא לספוג כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו על השחי שלך לפני השינה.לשטוף אותו בבוקר.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, עץ התה ואקליפטוס יעילים להפחתת הזעה מבחינה משוערת.מערבבים 3 טיפות מכל שמן עם כפית שמן נשא, כמו שמן חוחובה, ומורחים את התערובת על השחי.התכונות האנטיבקטריאליות והמתמודדות של השמנים האתריים יסייעו בהפחתת הזעה ולשלוט על ריח הגוף.

טיפ: לקבלת תמיסה חזקה יותר, מערבבים את השמנים האתריים עם לוז מכשפה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא דאודורנט טבעי ויכולה לעזור להפחית את הזעת השחי.פשוט מערבבים 2 כפות סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על השחי שלך והשאיר אותה למשך 15 דקות.שוטפים אותו במים פושרים ופט יבש.

  • מיץ לימון
  • חומץ לבן
  • קורנפלור
  • שמן קוקוס
  • אלוורה ורה ג’ל
  • לוז מכשפה
  • מיץ עגבניות
  • עלי נענע
  • מיץ תפוחי אדמה
  • עלי מרווה
  • שמן עץ התה

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את הזעת השחי.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה במיץ לימון סחוט טרי ומרחי אותו על השחי שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

חומץ לבן הוא בעל תכונות אנטיספטיות ומעוררות יכולות לעזור להפחית את ההזעה.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד חומץ לבן עם מים חלק אחד ומרחי את התערובת על השוק שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

קורנפלור הוא סופג טבעי ויכול לעזור להפחית את הזיעה.פשוט מערבבים כף של קורנפלור עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על השחי שלך והשאיר אותה למשך 15 דקות.שוטפים אותו במים פושרים ופט יבש.

שמן קוקוס הוא נוגד -פירנט טבעי ויכול לעזור להפחית את הזעת השחי.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על השחי שלך והשאיר אותה על לילה.שוטפים אותו בבוקר עם מים פושרים.

ג’ל אלוורה הוא נוגד -פירנט טבעי ויכול לעזור להפחית את ההזעה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה על השחי שלך והשאיר אותה על לילה.שוטפים אותו בבוקר עם מים פושרים.

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את הזעת השחי.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בלוז מכשפה ולהחיל אותו על השחי שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

מיץ עגבניות הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את ההזעה.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה במיץ עגבניות סחוט טרי ומרחי אותו על השחי שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

עלי נענע הם מעיקים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את הזעת השחי.פשוט טוחן קומץ עלי נענע כדי ליצור משחה ולהחיל אותו על השחי שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

מיץ תפוחי אדמה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את ההזעה.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה במיץ תפוחי אדמה סחוט טרי ומורח אותו על השחי שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

עלי מרווה הם מעיקים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את הזעת השחי.פשוט טוחן קומץ עלי מרווה כדי ליצור משחה ולהחיל אותו על השחי שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואתלא לשטוף את זה במים פושרים.

עץ התה

למנוע זיעה עם דיאטה

הזעה היא תהליך טבעי המסייע בוויסות טמפרטורת הגוף.אבל כשמדובר בהזעה מופרזת של השחי, זה יכול להיות מטרד אמיתי.למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי להגביל את ייצור הזיעה שלכם ולשמור עליו תחת שליטה.אחת השיטות היעילות ביותר היא לצפות במה שאתה אוכל.מזונות מסוימים יכולים להגביר את ההזעה, ולכן חשוב להיות מודעים לטריגרים אלה ולנסות להימנע מהם.

יש להימנע מכמה שיותר משקאות קפאיים כמו קפה, תה וסודה.משקאות אלכוהוליים יכולים להיות גם מפעילים, כמו גם אוכל חריף.אכילת תזונה מאוזנת מלאה בפירות, ירקות וחלבון רזה יכולה לעזור לשמור על ייצור הזיעה שלך תחת שליטה.

הישאר מגניב עם בגדים

סוג הבגדים שאתה לובש יכול גם להוות גורם להפחתת הזיעה שלך.בדים טבעיים כמו כותנה ופשתן טובים בהרבה בוויסות טמפרטורת הגוף, מכיוון שהם מאפשרים לאוויר לזרום ולעזור לשמור על קור רוח.הימנע מללבוש בגדים צמודים או בדים שלא נושמים, כמו פוליאסטר.לבישת צבעים בהירים יכולה גם לעזור, שכן צבעים כהים יותר נוטים לספוג יותר חום.

תרופות אלטרנטיביות לזיעה

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לנוגדי חילונות מסחריים, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את ייצור הזיעה.רבים מהתרופות הללו הועברו מסבתות, כך שאתה יודע שהם מנסים ונכונים.

תרופה אחת כזו היא למרוח משחה העשויה מחלקים שווים סודה לשתייה וקורנפלור על השחי שלך.לא רק שזה יעזור להפחית את הזיעה, אלא שזה גם יעזור לשמור על יבש השחי שלך ולמזער את הריח.יישום חומץ תפוחים על האזור יכול גם לעזור, מכיוון שיש לו תכונות טבעיות נגד פסוח.

תרופה נוספת היא למרוח כמה טיפות שמן אתרי, כמו לבנדר או שמן עץ התה, על השחי שלך.זה יכול לעזור להפחית את הזיעה וגם להעניק לשמיים שלך ניחוח נעים.אתה יכול גם להכין דאודורנט טבעי על ידי ערבוב של חלקים שווים סודה לשתייה ושמן קוקוס ומריחתו על האזור.

שאלות נפוצות: האם יש דרך להפחית את ההזעה במהירות?

כן, ישנן כמה דרכים להפחית את ההזעה במהירות.החלת משחה העשויה סודה לשתייה וקורנפלור על השוק שלך יכולה לעזור לספוג לחות ולהפחית את הזיעה.אתה יכול גם למרוח כמה טיפות שמן אתרים, כמו לבנדר או שמן עץ התה, על השחי שלך.זה יכול לעזור להפחית זיעה וגם להעניק לשמיים שלך ניחוח נעים.בנוסף, לבוש בדים קלים ונושמים יכול לעזור לך לשמור על קור רוח ולהפחית את ייצור הזיעה.

סיכום

הזעה מופרזת של השחי יכול להיות מטרד אמיתי, אך ישנם צעדים שתוכלו לנקוט כדי לצמצם אותו.צפייה במה שאתה אוכל ולובש בדים קלים ונושמים יכולה לעזור לשמור על ייצור הזיעה תחת שליטה.ישנם גם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית זיעה, כמו יישום סודה לשתייה ומדבקת קורנפלור, חומץ תפוחים או שמנים אתריים על האזור.עם השילוב הנכון של דיאטה, ביגוד ותרופות טבעיות, תוכלו להפחית את הזעה ולשמור על האזור יבש ונטול ריח.

למידע נוסף על הזעה מוגזמת של השחי, עיין בדף ויקיפדיה זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן