דף הבית » תרופות סבתא » הזעה בידיים – 8 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וזול
dddad ddddddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcdaddaa da

הזעה בידיים – 8 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וזול

הזעה בידיים – 8 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וזול

מנסה לתפוס הזעה מוגזמת בידיים?אתה לא לבד.על פי הערכה, 2-3% מהאוכלוסייה סובלים מהפרמאר יתר, או מזיעה מוגזמת בידיים.זה יכול להיות לא נוח, מביך ואפילו להפריע לפעילויות היומיומיות.

אמנם קיימים טיפולים רפואיים כמו נוגדי חילונות וזריקות בוטוקס, אך אנשים רבים הנאבקים בהזעת ידיים לא רוצים ללכת בדרך זו.למרבה המזל, ישנם תרופות אחרות וטבעיות יותר שניתן לנסות.ריכזנו 8 תרופות של סבתא שמומחים ממליצים לנסות לעזור להפחית את הזעת הידיים.

H2 – נסה חומץ תפוחים ספוג

חומץ סיידר תפוחים שימש זה מכבר לתכונותיו האנטיספטיות והאנטיבקטריאליות, אך יתכן שהוא מועיל גם בטיפול בהפרעה של הפלמרוזיס.החומציות של החומץ מסייעת להפחית את כמות החיידקים על העור, מה שיכול לעזור להפחית את ההזעה.

כדי לנסות את התרופה הזו, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים חמים.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותה על הידיים שלך למשך 10-15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום עד שתתחיל לראות תוצאות.

H2 – השתמש במסיכת חימר תוצרת בית

מסכות חימר יכולות לעזור לספוג עודף זיעה ולשמור על הידיים יבשות.להכנת מסכת חימר, מערבבים כף אחת של חימר בנטוניט עם כף מים אחת.אם הידיים שלך מיוזעות במיוחד, אתה יכול להוסיף כמה טיפות של שמן עץ התה לתערובת.

החל את מסכת החימר על הידיים שלך ותן לה לשבת 10-15 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים וטפח על הידיים שלך יבשות.חזור על התהליך פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H3 – נסה סודה לשתייה SOAK

סודה לשתייה היא נוגד -פירנט טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיעה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותה על הידיים שלך למשך 10-15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ: אתה יכול גם להכין משחה של סודה ומים לשתייה ולהחיל אותה ישירות על הידיים שלך.תן לזה לשבת 10 דקות ואז לשטוף אותו במים פושרים.

H2 – השתמש במכשפות לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד לוז מכשפה עם שלושה חלקים מים ומרחו אותם על הידיים בכדור כותנה.תן לזה לשבת 10 דקות ואז לשטוף אותו במים פושרים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – נסה תערובת מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות טבעיות ואנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שלושה חלקים מים.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותה על הידיים שלך למשך 10-15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – הכינו דחיסת תה צמחים

תה צמחי מרפא יכול לעזור להפחית את ההזעה בגלל תכונותיהם האנטיבקטריות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולות שתי שקיות תה קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.הסר את שקיות התה ונתן לתה להתקרר לטמפרטורה נוחה.משרים מטלית כביסה בתה ומורחים אותו על הידיים שלך למשך 10-15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – יש למקלחת קרה

מקלחות קרה יכולות לעזור להפחית את ההזעה על ידי הצטברות כלי הדם והפחתת כמות הזיעה המיוצרת.כדי להשתמש בתרופה זו, התקלח קר למשך 10-15 דקות.עשו זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – ללבוש כפפות כותנה נושמות

לבוש כפפות כותנה נושמות יכול לעזור לספוג עודף זיעה ולשמור על הידיים יבשות.כדי להשתמש בתרופה זו, יש ללבוש כפפות כותנה במהלך היום ושנה אותן כאשר הן חותות.

טיפ: שנה את הכפפות שלך לפחות פעמיים ביום ושטוף אותן באופן קבוע כדי לשמור עליהן נקייה ונטולת חיידקים.

H2 – נסה תערובת שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות של חיטוי ואנטיבקטריאלי שיכולים לעזור להפחית את ההזעה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם שלושה חלקים מים והמרחו אותו על הידיים שלך בכדור כותנה.תן לזה לשבת 10 דקות ואז לשטוף אותו במים פושרים.עשה את זה twiCE ביום לתוצאות הטובות ביותר.

8 הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להפחית את ההזעה בידיים.אמנם הם לא יכולים לרפא יתר -הידרוזיס של דקל, אך הם עשויים לעזור להפחית את כמות הזיעה המיוצרת ולשמור על הידיים יבשות.אם אתם מחפשים פיתרון קבוע יותר,

מזיעים בידיים: הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים

הזעה בידיים יכולה להיות סוגיה מביכה ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם תרופות וטיפולים ביתיים רבים שיכולים לעזור להפחית את הזעה ולשפר את בריאות היד.להלן 8 סעדים של סבתא שמומלצים על ידי מומחים והם זולים וקלים למצוא:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומץ טבעי ומוצרי נגד פסוח.זה נחשב לסייע בהפחתת זיעה וריח, ויכול לשמש כספירה או להחיל ישירות על העור.כדי להכין ספיגה, פשוט מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים קרירים והספגו את הידיים למשך 10 דקות.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית זיעה וריח.לשימוש, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם חלק אחד במים קרירים והספגו את הידיים למשך 10 דקות.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ונוגד -פסוח.זה נחשב לסייע בהפחתת זיעה וריח, ויכול לשמש כספירה או להחיל ישירות על העור.כדי להכין ספיגה, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם שני חלקים קרירים ומשרות את הידיים למשך 10 דקות.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עיקרית טבעית ונוגדת -פירס.זה נחשב לסייע בהפחתת זיעה וריח, ויכול לשמש כספירה או להחיל ישירות על העור.כדי להכין ספיגה, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים מים קרירים והספגו את הידיים למשך 10 דקות.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מטופח טבעי ונוגד -פירס.זה נחשב לסייע בהפחתת זיעה וריח, ויכול לשמש כספירה או להחיל ישירות על העור.כדי להכין ספיגה, מערבבים חלק אחד לוז מכשפה עם שני חלקים קרירים מים והספגו את הידיים למשך 10 דקות.

6.קורנפלור

קורנפלור הוא טבעי ומוצרי נוגד -פירס.זה נחשב לסייע בהפחתת זיעה וריח, ויכול לשמש כספירה או להחיל ישירות על העור.כדי להכין ספיגה, מערבבים קורנפלור חלק אחד עם שני חלקים קרירים מים והספגו את הידיים למשך 10 דקות.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי וטורניר.זה נחשב לסייע בהפחתת זיעה וריח, ויכול לשמש כספירה או להחיל ישירות על העור.כדי להכין ספיגה, מערבבים שמן קוקוס חלק אחד עם שני חלקים קרירים ומשרות את הידיים למשך 10 דקות.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ונוגד -פירס.זה נחשב לסייע בהפחתת זיעה וריח, ויכול לשמש כספירה או להחיל ישירות על העור.כדי להכין ספיגה, מערבבים שמן לבנדר חלק אחד עם שני חלקים קרירים מים והספגו את הידיים למשך 10 דקות.

8 הסעדים של סבתא אלה כולם טבעיים, לא יקרים וקלים למצוא.כולם מומלצים על ידי מומחים כדרך להפחית את הזעה בידיים.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי, וכי תמיד יש לחפש את עצתו של רופא אם אדם חווה הזעה מוגזמת בידיים.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להפחית את ההזעה בידיים?

הדרך הטובה ביותר להפחית את ההזעה בידיים היא להשתמש באחת משמונה הסעדים של סבתא המפורטים לעיל.סעדים אלה כולם טבעיים, לא יקרים וקלים למצוא, ומומלצים על ידי מומחים כדרך להפחית את ההזעה בידיים.

מסקנה

הזעה בידיים יכולה להיות סוגיה מביכה ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם תרופות וטיפולים ביתיים רבים שיכולים לעזור להפחית את הזעה ולשפר את בריאות היד.8 הסעדים של סבתא המפורטים לעיל כולם טבעיים, לא יקרים וקלים למצוא, ומומלצים על ידי מומחים כדרך להפחית את ההזעה בידיים.עם זאת, חשוב לציין כי תרופות אלה לא צריכות Bמשמש כתחליף לייעוץ רפואי, וכי תמיד יש לבקש את עצתו של רופא אם אדם חווה הזעה מוגזמת בידיים. hyperhidrosis הוא המונח הרפואי להזעה מוגזמת, וניתן לטפל בו בתרופות וטיפולים אחרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן