דף הבית » תרופות סבתא » ידיים מיוזעות – 23 ללא מרשם וסעדים של סבתא מיוחדת
dddddd deddddaddaa  dcdcd dedadadd ddadadddd dadc daddaad

ידיים מיוזעות – 23 ללא מרשם וסעדים של סבתא מיוחדת

ידיים מיוזעות-23 ללא מרשם וסעדים של סבתא מיוחדת
זו בעיה מביכה שמשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם: ידיים מיוזעות.מלחיצת ידיים עם מישהו וכלה בעט, ידיים מיוזעות יכולות להקשות על פעילויות יומיומיות.אבל החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את כמות הזיעה שאתה מייצר.להלן 23 תרופות ללא מרשם וסבתות מיוחדות שיכולות לעזור לך לנהל את הידיים המיוזעות שלך.

1.מרווה

Sage הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה הידיים שלך מייצרות.העשב מכיל אסטרים טבעיים המסייעים לייבוש בלוטות הזיעה בידיים.כדי להשתמש במרווה, חלו כוס תה מרווה ותנו לו להתקרר.ואז, משרים את הידיים בתערובת כעשר דקות.אתה יכול גם להכין משחה מעלי המרווה על ידי ערבובם במים ומריחתו ישירות על הידיים שלך.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית לידיים מיוזעות.זה עוזר לאזן את רמות החומציות של העור שלך, מה שיכול להפחית את כמות הזיעה הידיים שלך מייצרות.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם כפית מים.שפשפו את התערובת על הידיים שלכם ונותנים לה לשבת 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים עוזר להפחית את כמות הזיעה הידיים שלך מייצרות.אופיו החומצי עוזר לאזן את רמות החומציות של עורך, מה שיכול לעזור להפחית עודף זיעה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף מהחומץ עם כוס מים חמים.משרים את הידיים בתערובת למשך 10 דקות ואז שטפו אותה במים חמים.

הסעדים של סבתא

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי לסייע בטיפול בידיים מיוזעות במשך מאות שנים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שתוכלו לנסות:

  • מיץ לימון – מיץ לימון עוזר לאזן את רמות החומציות של העור שלך, מה שיכול להפחית את כמות הזיעה הידיים שלך מייצרות.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים חמים.משרים את הידיים בתערובת למשך 10 דקות, ואז שטף אותה במים חמים.
  • פרוסות תפוחי אדמה – פרוסות תפוחי אדמה הן תרופה טבעית לידיים מיוזעות.האסטרים הטבעיים עוזרים לייבש את בלוטות הזיעה בידיים.כדי להשתמש בו, פורסים תפוח אדמה לפרוסות דקות ושפשפו אותם על הידיים.תן להם לשבת 10 דקות, ואז לשטוף אותם במים חמים.
  • חומץ לבן – חומץ לבן עוזר להפחית את כמות הזיעה הידיים שלך מייצרות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף חומץ לבן עם כוס מים חמים.משרים את הידיים בתערובת למשך 10 דקות, ואז שטף אותה במים חמים.

אלה רק חלק מהתרופות הטבעיות שיכולות לעזור להפחית את כמות הזיעה הידיים שלך מייצרות.אם אתה מחפש פיתרון לטווח הארוך יותר, ייתכן שתרצה לשקול להשתמש ב- antiperspirant או לראות רופא.

4.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את כמות הזיעה הידיים שלך מייצרות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית שמן עץ התה עם כף לוז מכשפה.שפשפו את התערובת על הידיים שלכם ונותנים לה לשבת 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

5.קורנפלור

קורנפלור הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה הידיים שלך מייצרות.התכונות הסופגות הטבעיות של קורנפלור יכולות לעזור לספוג עודף זיעה ולשמור על הידיים יבשות.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של קורנפלור ומים.שפשפו את התערובת על הידיים שלכם ונותנים לה לשבת 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם סובלים מידיים מיוזעות, חשוב לשמור על הידיים נקייה ויבשות.שטיפת הידיים עם סבון ומים באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את כמות הזיעה הידיים שלך מייצרות.בנוסף, הקפידו לייבש את הידיים ביסודיות לאחר שטיפתן.זה יעזור לשמור על הידיים יבשות ולהפחית את כמות הזיעה שהם מייצרים.

תרופות ללא מרשם לידיים מיוזעות

ידיים מיוזעות יכולות להיות מביכות ופרוהתפשטות, אך ישנם תרופות רבות ללא מרשם שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.חלק מהתרופות הללו כוללות:

חומר ניקוי ידיים מבוסס אלכוהול

ניתן להשתמש בחיטוי ידיים מבוסס אלכוהול כדי להפחית את כמות הזיעה על הידיים.חשוב לזכור להשתמש בחיטוי ידיים שעוצב באופן ספציפי לידיים, מכיוון שחלק מהמתארים בידיים מכילים מרכיבים שיכולים להרגיז את העור.

אנטי -פרשנים

אנטי-פרשנים הם עוד תרופה ללא מרשם לידיים מיוזעות.מוצרים אלה מכילים אלומיניום כלוריד, המסייע בהפחתת כמות הזיעה המיוצרת.חשוב לעקוב אחר ההוראות על המוצר בעת שימוש בתרופות נגד פסוח.

סוכני ייבוש

ניתן להשתמש בסוכני ייבוש, כמו אבקת טלק או קורנפלור, לספיגת לחות מהידיים.ניתן ליישם מוצרים אלה ישירות על הידיים או מפוזרים על מטלית ואז להחיל אותם על הידיים.

הסעדים של סבתא מיוחדת לידיים מיוזעות

יש הרבה תרופות של סבתא מיוחדת שניתן להשתמש בה כדי להפחית את כמות הזיעה על הידיים.חלק מהתרופות הללו כוללות:

סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי להפחית את כמות הזיעה על הידיים.ניתן לעשות זאת על ידי ערבוב של כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה ואז החלת העיסה על הידיים.יש להשאיר את העיסה למשך מספר דקות לפני שנשטף.

חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים כדי להפחית את כמות הזיעה על הידיים.ניתן לעשות זאת על ידי השריית בד בחומץ תפוחים ואז למרוח את הבד על הידיים.יש להשאיר את הבד כמה דקות לפני שנשטף.

מיץ לימון

ניתן להשתמש במיץ לימון כדי להפחית את כמות הזיעה על הידיים.ניתן לעשות זאת על ידי השריית בד במיץ לימון ואז למרוח את הבד על הידיים.יש להשאיר את הבד כמה דקות לפני שנשטף.

מסקנה

ידיים מיוזעות יכולות להיות מביכות ומתסכלות, אך ישנם רבים ללא מרשם וסעדים של סבתא מיוחדים שיכולים לעזור להפחית את כמות הזיעה על הידיים.תרופות אלה כוללות חומר ניקוי ידיים מבוסס אלכוהול, נוגדי חומרים נוגדים וסוכני ייבוש, כמו גם סודה לשתייה, חומץ תפוחים ומיץ לימון.חשוב לזכור לעקוב אחר ההוראות על כל מוצר המשמש, כמו גם לבחון כל תרופה על שטח קטן של עור כדי לוודא שהוא אינו גורם לגירוי.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות ללא מרשם לידיים מיוזעות?

כמה תרופות ללא מרשם לידיים מיוזעות כוללות חיטוי ידיים מבוסס אלכוהול, נוגדי חומרים נוגדים וסוכני ייבוש.

האם יש תרופות של סבתא מיוחדת לידיים מיוזעות?

כן, יש הרבה תרופות של סבתא מיוחדת לידיים מיוזעות, כולל סודה לשתייה, חומץ תפוחים ומיץ לימון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן