דף הבית » תרופות סבתא » כאבי ידיים – 23 סעדים של סבתא מבוססי ניסיון וזול
dbddd dddddd  dadadddd dadc daddaad dedddadad daddadd

כאבי ידיים – 23 סעדים של סבתא מבוססי ניסיון וזול

חיים עם כאבי ידיים-23 תרופות סבתות מבוססות ניסיון וזול

קל לקחת את הידיים כמובנות מאליה עד שנחווה כאב או אי נוחות.מהקלדה לבישול ועד אפילו הבסיסיות ביותר של המשימות, הידיים שלנו חיוניות לחיי היומיום שלנו.לרוע המזל, כאבי ידיים הם בעיה שכיחה, וזה יכול להקשות במהירות על החיים אם לא נלקחים ברצינות.למרבה המזל, קיימים מגוון טיפולים יעילים, כולל כמה תרופות מבוססות ניסיון וזול שהועברו לאורך הדורות.

בין אם אתה מקצוען עסוק או שאתה פשוט מחפש תרופות טבעיות, 23 הסעדים של סבתא אלה יכולים לספק הקלה מכאבי ידיים ולעזור לך למצוא הקלה.

1.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם תרופה עתיקה לכאבי ידיים.החל קומפרס קר על האזור המושפע למשך 10-15 דקות כדי להפחית את הדלקת והכאב.לחלופין, אתה יכול להשתמש בקומפרס חם כדי להגביר את זרימת הדם ולהפחתת הנוקשות.

2.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם תרופה טבעית לכאבי ידיים.הוסף שתי כוסות של מלחי אפסום לאמבטיה חמה וספג את הידיים במים למשך 10-15 דקות.המלחים יסייעו בהפחתת דלקת וכאב.

טיפ ייחודי:

לקבלת דחיפה נוספת של הקלה בכאב, הוסף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו לבנדר או אקליפטוס לאמבטיה.

3.עיסוי

עיסוי הוא טיפול יעיל לכאבי ידיים.לעסות בעדינות את האזור הפגוע בשמן קל או קרם כדי להגביר את זרימת הדם ולהפחתת הנוקשות.אתה יכול גם להשתמש בעיסוי מחומם להקלה נוספת.

4.מנוחה

מנוחה חיונית להפחתת כאבי ידיים.קח הפסקה מפעילויות המחמירות את הכאב ומאפשרות לידיים שלך לנוח.במידת האפשר, הרם את הידיים מעל ליבך כדי להפחית את הנפיחות.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הכאב בידיים.תרגילים עדינים כמו מתיחות ויוגה יכולים לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הנוקשות.

6.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת להפחית את כאבי היד.ניתן לחשוף עשבי תיבול כמו ג’ינג’ר, כורכום ובוסווליה לתה ולצרוך כדי להפחית את הדלקת.

7.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טיפול אלטרנטיבי פופולרי לכאבי ידיים.מחטים דקות מוכנסות לעור בנקודות ספציפיות כדי להפחית את הדלקת והכאב.

8.דחיסת מלח אפסום

דחיסת מלח אפסום היא דרך נהדרת להפחית את כאבי היד.משרים בד בתערובת של מלחי אפסום ומים חמים ומרחים אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לכאבי ידיים.מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים והשרגו את הידיים בתמיסה למשך 10-15 דקות.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה יעילה לכאבי ידיים.לעסות את האזור הפגוע בשמן קיק ומכסה בבד חם.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה.

11.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה נפוצה לכאבי ידיים.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום לכוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.

12.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לכאבי ידיים.לעסות את האזור הפגוע בכמה טיפות שמן קוקוס ומאפשרות לו לשבת 10-15 דקות.

13.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה פופולרית לכאבי ידיים.מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומעסה את האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

14.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לכאבי ידיים.חלו כוס תה ג’ינג’ר ושתה אותו פעמיים ביום כדי להפחית את הדלקת והכאב.

15.חבילות קרח

חבילות קרח הן תרופה יעילה לכאבי ידיים.הניחו חבילת קרח על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות כדי להפחית נפיחות וכאב.

16.שום

שום הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי ידיים.לרסק כמה שיני שום ו

כיצד לנהל כאבי ידיים עם הסעדים של סבתא?

כאבי ידיים יכולים להוות מטרד ויכול באמת להשפיע על הפעילויות היומיומיות שלך.למרבה המזל, ישנם הרבה סעדים של סבתא מבוססי ניסיון וזולים שיכולים לעזור להקל על הכאב.להלן 23 מהתרופות הנפוצות ביותר לכאבי ידיים:

1.קומפרס חם או קר

שימוש בדחיסה חמה או קר יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מצא בד שנוח למגע וספוג אותו במים חמים או קרים.הניחו את הבד על האזור הפגוע למשך 10 דקות, 3 עד 4 פעמים ביום.

2.מלחי אפסום

מלחי אפסום עוזרים להפחתת נפיחות ומתח שרירים.מלא גיגית או אגן במים חמים והוסף 2 כוסות מלחי אפסום.משרים את הידיים בתמיסה למשך 15 דקות, 3 פעמים ביום.

3.עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.השתמש בתנועה סיבובית עדינה כדי לעסות את האזור למשך 10 דקות, 3 פעמים ביום.

4.פעילות גופנית

תרגילים עדינים כמו מתיחה יכולים לעזור להגביר את הגמישות ולהפחתת הכאב.עשו את התרגילים הללו במשך 10 דקות, 3 פעמים ביום.

5.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות כמו קמומיל, ג’ינג’ר, כורכום וארניקה יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.השתמש בתרופות צמחי מרפא אלה באופן אקטואלי או שותה אותם כתה.

6.דיקור סיני

דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.מצא דיקור מוסמך ובקש מהם להראות לך את הדרך הנכונה להשתמש בדיקור סיני על הידיים שלך.

7.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, אקליפטוס ומנטה יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.השתמש בכמה טיפות שמן אתרי על הידיים ועיסוי למשך 5 דקות, 3 פעמים ביום.

8.מלחי אפסום וסודה לשתייה

שילוב מלחי אפסום וסודה לשתייה יכול לעזור להפחית את הכאב.מערבבים 1 כוס מלחי אפסום וכוס סודה לשתייה באמבט או באגן מים חמים.משרים את הידיים בתמיסה למשך 15 דקות, 3 פעמים ביום.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מלאו אגן במים חמים והוסיפו 1 כוס חומץ תפוחים.משרים את הידיים בתמיסה למשך 15 דקות, 3 פעמים ביום.

10.דיאטה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית כאבים ודלקת.נסה לאכול הרבה פירות, ירקות וחלבונים רזים.הימנע ממזון מעובד וסוכרים מעודנים.

11.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.הכינו משחה של אבקת כורכום ומים ומרחו אותה על האזור הפגוע.

12.מלחי אפסום וחומץ תפוחים

שילוב מלחי אפסום וחומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.מלאו אגן במים חמים והוסיפו 1 כוס מלחי אפסום וכוס חומץ תפוחים.משרים את הידיים בתמיסה למשך 15 דקות, 3 פעמים ביום.

13.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.השתמש בכמה טיפות של שמן לבנדר על הידיים ועיסוי למשך 5 דקות, 3 פעמים ביום.

14.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.הכינו משחה של אבקת ג’ינג’ר ומים והפעלו על האזור הפגוע.

15.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.הכינו משחה של שום ומים והפעילו אותה על האזור הפגוע.

16.עלי כרוב

עלי כרוב יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.מניחים כמה עלי כרוב בבד ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות, 3 עד 4 פעמים ביום.

17.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.הכינו משחה של פלפל קאיין ומים והפעלו על האזור הנגוע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן