דף הבית » תרופות סבתא » גב עסוק – 3 תרופות סבתות המבוססות על ניסיון ובריאות

גב עסוק – 3 תרופות סבתות המבוססות על ניסיון ובריאות

גב גב וסבתות סבתות

לחיות עם גב עסוק יכול להיות מאתגר, אבל זה לא חייב להיות.סבתות משתמשות בסעדים מנוסים ואמיתיים במשך שנים כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.להלן שלושה מהתרופות היעילות ביותר שיעזרו להפחית את הכאב ולשפר את איכות חייך.

קומפרסים חמים וקרים

אחד התרופות הפשוטות והוותיקות ביותר לגב עמוס הוא שימוש בקומפרסים חמים וקרים.לסירוגין בין קומפרסים חמים לקור יכול לעזור להפחית את הדלקת, להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בקומפרסים החמים והקור, התחל על ידי יישום דחיסה חמה למשך 10 עד 15 דקות.וודא שהדחיסה אינה חמה מדי, מכיוון שזה יכול לגרום נזק נוסף.לאחר שהוחל הדחיסה החמה במשך 10 עד 15 דקות, עברו לדחיסה קרה באותה פרק זמן.

טיפ:

בעת שימוש בקומפרסים חמים וקרים, הקפידו להשתמש בבד או במגבת בין הדחיסה לעורכם.זה יעזור להגן על עורך מפני כל נזק אפשרי.

תה צמחי מרפא

תרופה נוספת בה סבתות משתמשות כבר שנים היא תה צמחי מרפא.תה צמחי מרפא מצוינים להקלה על כאבים ואי נוחות הקשורים לגב עמוס.ישנם סוגים רבים ושונים של תה צמחים שניתן להשתמש בהם, אך חלק מהפופולאריים ביותר כוללים קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט.לכל אחד מהתהייה האלה יתרונות ייחודיים משלו, ולכן עדיף להתנסות כדי למצוא איזה מהם עובד הכי טוב עבורך.

טיפ:

כשמשתמשים בתה צמחים לגב עמוס, חשוב לשתות את התה באופן קבוע.שתיית כוס תה צמחים כל יום יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות לאורך זמן.

עיסוי

לבסוף, עיסוי הוא תרופה נוספת שסבתות מצאו כי יעילות להפחתת כאב ואי נוחות הקשורים לגב עמוס.עיסוי יכול לעזור להפחית את המתח ולהרגיע את השרירים, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.עיסוי יכול גם לעזור להפחית את הדלקת, מה שיכול לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

טיפ:

בעת שימוש בעיסוי לגב עמוס, חשוב למצוא מטפל בעיסוי מוסמך שמבין את מצבך ויכול לספק את סוג העיסוי הנכון לצרכים שלך.

תרופות של סבתא לכאבי גב עסוקים

כאבי גב הם מחלה שכיחה להפליא, והיא יכולה להיות כואבת ומפריעה להפליא לחיי היומיום.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות העומדות לרשותם כדי להפחית את הכאב והאי נוחות של גב עסוק.סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בכאבי גב במשך מאות שנים, וחוכמתן נותרה כיום בעלת ערך כמו שהייתה אז.להלן שלוש מהתרופות הפופולריות ביותר שבה סבתות השתמשו בטיפול בכאבי גב עסוקים.

1.טיפול בחום וקור

טיפול בחום וקור הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לכאבי גב עסוקים.החום עוזר להרפות את השרירים ולהפחתת הדלקת, ואילו הקור עוזר להפחית את הנפיחות ולהכניס את האזור כדי לספק הקלה בכאב.סבתות ממליצות לסירוגין בין חבילות חמות וקרות, או להשתמש בהן בו זמנית כדי לספק הקלה.החלת דחיסה חמה או קר למשך 15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום, יכולה לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות של גב עסוק.

2.מתיחות ופעילות גופנית

מתיחות ופעילות גופנית הם עוד תרופה נהדרת לכאבי גב עסוקים.מתיחות עוזרות להגביר את הגמישות וטווח התנועה, ואילו פעילות גופנית מסייעת בחיזוק השרירים ולשפר את היציבה.סבתות ממליצות על מתיחות עדינות ותרגילי השפעה נמוכה כמו הליכה או יוגה כדי לעזור להפחית כאב ואי נוחות.לקיחת הפסקות קבועות לאורך היום והימנעות מפעילויות הגורמות לכאב יכולה גם לעזור להקל על כאבי גב עסוקים.

3.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות הן תרופה פופולרית נוספת לגב עסוק.סבתות ממליצות להשתמש בתה צמחים, שמנים אתרים וקרמים אקטואליים כדי לעזור להפחית כאב ואי נוחות.ניתן להשתמש בצמחי מרפא כמו כורכום, ג’ינג’ר וקמומיל כדי להכין תה כדי לעזורלהפחית דלקת ולהקל על הכאב.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר ואקליפטוס כדי לעסות את האזור המושפע להפחתת כאב ונפיחות.ניתן להשתמש בקרמים אקטואליים כמו ארניקה וקלנדולה להפחתת הדלקת ולספק הקלה.

מסקנה

סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בכאבי גב עסוקים במשך מאות שנים, וחוכמתן נותרה כיום בעלת ערך כמו שהייתה אז.טיפול בחום וקור, מתיחות ופעילות גופנית, ותרופות צמחי מרפא הם כל הדרכים היעילות להפחתת כאב ואי נוחות הקשורים לגב העמוס.עם קצת ניסוי וטעייה, ניתן למצוא את התרופה שמתאימה לך ביותר.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לכאבי גב עסוקים?

כמה תרופות טבעיות לכאבי גב עסוקים כוללים טיפול חום וקור, מתיחות ופעילות גופנית, ותרופות צמחיות.ניתן להשתמש בטיפול בחום וקור להפחתת הדלקת ולספק הקלה, תוך מתיחות ופעילות גופנית יכולים לעזור לחזק את השרירים ולשפר את היציבה.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו תה, שמנים אתרים וקרמים אקטואליים להפחתת כאב ונפיחות.

כיצד אוכל למצוא את התרופה שהכי מתאימה לי?

מציאת התרופה שעובדת הכי טוב עבורך עשויה לקחת מעט ניסוי וטעייה.התחל עם תרופה אחת ותן לו כמה שבועות להיכנס לתוקף.אם זה לא מספק הקלה, נסה תרופה אחרת עד שתמצא אחת שעובדת עבורך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן