דף הבית » תרופות סבתא » כאב באצבעות – 2 תרופות של סבתא זולה המסייעות בהחלמה
dbdd dddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dddcd ddedadd

כאב באצבעות – 2 תרופות של סבתא זולה המסייעות בהחלמה

כאב באצבעות – 2 תרופות של סבתא לא יקרה המסייעות בהחלמה

כאבי אצבעות, בין אם נגרמים כתוצאה מפציעה, מחלה או שימוש יתר, יכולים להיות מתישים.זה יכול להפריע לפעילויות היומיומיות שלנו, ולהקשות על ביצוע המשימות הבסיסיות ביותר.ככאלה, חשוב לחפש הקלה.למרבה המזל, ישנם שני תרופות זולות וטבעיות שסבתותינו נהגו לעזור להרגיע את כאבי האצבעות.

כורכום וג’ינג’ר

כורכום וג’ינג’ר הם שני מרכיבים אנטי דלקתיים חזקים שיכולים לעזור להפחית את כאבי האצבעות.שניהם זמינים במזווה שלך וניתן לצרוך אותם במגוון דרכים.

כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי ומהווה מרכיב מרכזי במנות מסורתיות רבות.הוא מכיל כורכומין, בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב.אתה יכול להוסיף אותו לאוכל שלך או פשוט לערבב אותו עם קצת מים ולשתות אותו.יש אנשים שמוסיפים את זה גם לתה שלהם.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב אנטי דלקתי נוסף שיכול לעזור להפחית את כאבי האצבעות.ניתן להוסיף אותו לאוכל או להכין אותו לתה.אתה יכול גם לגרד קצת ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ולשתות אותם.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים כמויות שוות של כורכום וג’ינג’ר לכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.תערובת זו יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת, ויכולה גם לעזור בחיזוק מערכת החיסון שלך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים (ACV) הוא תרופה נוספת שסבתותינו נהגו לסייע בהפחתת כאבי אצבעות.ACV הוא משכך אנטי דלקתי וטבעי.הוא ארוז גם בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור בחיזוק מערכת החיסון שלך.

כיצד להשתמש בו

כדי להשתמש ב- ACV לכאבי אצבעות, מערבבים כף אחת של ACV בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.אתה יכול גם לערבב ACV עם דבש או מיץ לימון כדי להפוך אותו ליותר טעים.

טיפ ייחודי ומועיל

אתה יכול גם להשרות מטלית בתערובת של ACV ומים ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו את הבד למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.

סיכום

כאבי אצבעות יכולים להיות מתישים ולהפריע לפעילויות היומיומיות שלנו.למרבה המזל, ישנם שני תרופות זולות וטבעיות שסבתותינו נהגו לעזור להרגיע את כאבי האצבעות.כורכום וג’ינג’ר הם שניהם מרכיבים אנטי דלקתיים חזקים שיכולים לעזור להפחית כאב ודלקת.חומץ תפוחים הוא גם אנטי-דלקתי טבעי ומדובר בכאב.ניתן לצרוך את כל שלושת המרכיבים במגוון דרכים לתוצאות הטובות ביותר.

הסעדים של סבתא לסיום כאבי אצבעות

כאב באצבעות יכול להיות חוויה מסיחה להפליא ולא נוחה להפליא.למרבה המזל, ישנם כמה טיפולים זולים וטבעיים שהועברו מסבתותינו.הוכח כי סעדים אלה מסייעים בהפחתת הכאב והדלקת במפרקי האצבעות.עם שימוש נכון בסעדים אלה, אתה יכול לקבל הקלה מכאבי האצבעות שלך במהירות וללא צורך בתרופות יקרות.

1.דחיסה חמה וקרה

הדחיסה החמה והקור היא אחת השיטות הפופולריות והיעילות ביותר לטיפול בכאבי אצבעות.יש ליישם קומפרס חם למשך 15-20 דקות על האזור המושפע כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לאחר מכן, יש להחיל קומפרס קר למשך 10-15 דקות כדי להפחית נפיחות ולהפחית עוד יותר את הכאב.ניתן לחזור על תהליך זה מספר פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הכאב ולהשאיר את מפרקי האצבעות.

2.עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והנוקשות במפרקי האצבעות.לעסות את האזור באמצעות תנועות עגולות עדינות למשך 5-10 דקות, ואז השתמש בקומפרס חם כדי להפחית עוד יותר את הכאב והדלקת.ניתן לחזור על תהליך זה מספר פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הכאב ולהשאיר את מפרקי האצבעות.

שתי שיטות אלה, כאשר משתמשים בהן יחד, יכולות לעזור להפחית את כאבי האצבעות במהירות וביעילות.הם יכולים גם לעזור להרשיםטווח התנועה של OVE והגביר את הגמישות במפרקי האצבעות.בעזרת שימוש נכון בשיטות אלה, אתה יכול לקבל הקלה מכאבי האצבעות שלך ללא צורך בתרופות יקרות.

שאלות נפוצות

ש: מה הדרך הטובה ביותר להפחית את כאבי האצבעות?

א: הדרך הטובה ביותר להפחתת כאבי אצבעות היא להשתמש בשילוב של קומפרסים חמים וקרים ועיסוי.זה יכול לעזור להפחית כאב, דלקת ונוקשות במפרקי האצבעות.זה יכול גם לעזור בשיפור טווח התנועה ולהגביר את הגמישות במפרקי האצבעות.

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בקומפרסים החמים והקור?

א: יש להשתמש בקומפרסים החמים והקור מספר פעמים ביום למשך 15-20 דקות לדחיסה החמה ו 10-15 דקות לדחיסה הקרה.זה יכול לעזור להפחתת כאב ודלקת ולהשאיר את מפרקי האצבעות.

כאבי אצבעות יכולים להיות חוויה מאוד לא נוחה, אך בעזרת שתי הסעדים של סבתא הזולה הללו, אתה יכול לקבל הקלה מכאבי האצבע שלך במהירות ובבטיחות.בעזרת שימוש נכון בקומפרס ובעיסוי החמים והקור, אתה יכול להפחית כאב, דלקת ונוקשות במפרקי האצבעות.בשיטות אלה, אתה יכול לקבל הקלה מכאבי האצבעות שלך ללא צורך בתרופות יקרות.

אם אתה עדיין לא בטוח כיצד לטפל בכאבי האצבעות שלך, הקפד להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לקבלת מידע נוסף.בנוסף, להבנה מפורטת יותר של הכאב באצבעות, .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן