דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה בין אצבעות הרגליים – 5 תרופות סבתות חמות ומרגיעות
daddaddd dddf ddaddaddaa ddaddcdddd  daadaddaddaa daddaa

פטרייה בין אצבעות הרגליים – 5 תרופות סבתות חמות ומרגיעות

פטרייה בין אצבעות הרגליים: 5 תרופות סבתות חמות ומרגיעות
פטריה בין אצבעות הרגליים היא בעיה שכיחה ולא נוחה שעלולה לעתים קרובות לגרום לאדמיות, גירוד וכאב.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שהועברו מסבתות לאורך השנים שיכולות לעזור לספק הקלה ממצב לא נוח זה.להלן חמישה מהתרופות הפופולריות ביותר שהוכחו כמועילות במתן הקלה מפטריות בין אצבעות הרגליים.

1.Apple Cider Vinearg Soak

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למגוון מחלות, והוא יכול גם לספק הקלה מפטריות בין אצבעות הרגליים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים למצב זה, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים והספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.ניתן לחזור על תרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.סודה סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מוצר ביתי נפוץ נוסף שניתן להשתמש בו כדי לספק הקלה מפטריות בין אצבעות הרגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות סודה לשתייה עם כוס מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.ניתן לחזור על תרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

כדי להפוך את סודה לשתייה לספיגה יעילה עוד יותר, הוסיפו כמה טיפות שמן עץ התה לתערובת.שמן עץ התה ידוע בתכונותיו נגד פטריות ויכול לעזור לספק הקלה רבה יותר מפטריות בין אצבעות הרגליים.

3.מי מלח הספיגה

מי מלח הם תרופה פשוטה ויעילה לפטרייה בין אצבעות הרגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כף אחת של מלח ליטר אחד של מים חמים והספוג את כפות הרגליים למשך 15 דקות.ניתן לחזור על תרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.ציפורן שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לפטרייה בין אצבעות הרגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק ציפורן שום ולשפשף אותה על האזור הפגוע.ניתן לחזור על תרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שמנים אתרים

שמנים אתריים, כמו שמן עץ התה, שמן אורגנו ושמן לבנדר, ידועים כולם בתכונותיהם נגד פטריות ויכולים לספק הקלה מפטריות בין בהונות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של השמן האתרי לבחירתכם עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ושפשפו אותו על האזור הפגוע.ניתן לחזור על תרופה זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פטרייה בין אצבעות הרגליים יכולה להיות מצב מאוד לא נוח ומביך.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שהועברו מסבתות לאורך השנים שיכולות לעזור לספק הקלה ממצב זה.חמש הסעדים שהוזכרו לעיל מוכחים כי יעילים במתן הקלה מפטריות בין אצבעות הרגליים.זכור להתייעץ תמיד עם רופא לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים למצבך הספציפי.

פטרייה בין בהונות היא מחלה נפוצה, הנגרמת לעתים קרובות על ידי סביבות חמות ולחות.זה יכול להיות לא נוח ומביך, אבל אל תדאג!יש כמה תרופות קלות שסבתא שלך אולי השתמשה בעבר.להלן 5 תרופות של סבתא מרגיעה שיכולות לעזור להרגיע את הגירוד ואי הנוחות של הפטרייה בין אצבעות הרגליים.

1.שמן לבנדר soak

שמן לבנדר משמש לרוב כתרופה טבעית לזיהומים פטרייתיים.כדי ליצור הספגה מרגיעה, הוסף כמה טיפות של שמן לבנדר לאמבט רגל מלא במים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 10 דקות ואז טופח עליהן יבשות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על הספוג עד שלוש פעמים ביום.

2.Apple Cider Vinearg Soak

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה בין אצבעות הרגליים.כדי ליצור ספיגה, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם 2 חלקים מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10 דקות, ואז טפח עליהן יבש.חזור על הספוג עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייה טבעי ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטרייה Bאצבעות הרגליים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת 10 דקות.שוטפים במים חמים.חזור על הטיפול עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד נוגד פטרייתי טבעי.כדי ליצור הספגה מרגיעה, מערבבים 1 כף סודה לשתייה לאמבט רגל מלא במים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 10 דקות ואז טופח עליהן יבשות.חזור על הספוג עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חומץ לבן ספיגה

חומץ לבן הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה בין בהונות.כדי ליצור ספיגה, מערבבים חומץ לבן אחד עם 2 חלקים מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתמיסה למשך 10 דקות, ואז טפח עליהן יבש.חזור על הספוג עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חמש הסעדים של סבתא אלה הם דרכים חמות, מרגיעות ויעילות לעזור להרגיע את אי הנוחות של הפטרייה בין אצבעות הרגליים.נסה אחד או כולם כדי לעזור להפחית את הסימפטומים ולשמור על כפות הרגליים בריאות ונטולות פטריות!

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטוב ביותר לפטרייה בין בהונות?

הטיפול הטוב ביותר לפטרייה בין אצבעות הרגליים הוא לשמור על האזור נקי ויבש.בנוסף, תוכלו לנסות את אחת מחמש הסעדים של סבתא המפורטים לעיל.כל תרופה טבעית, מרגיעה ויכולה לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה בין אצבעות הרגליים.

האם פטריה בין אצבעות הרגליים נעלמות לבד?

פטרייה בין אצבעות הרגליים עשויה להיעלם מעצמה, אך לעיתים קרובות קשה להיפטר ממנה ללא טיפול.עדיף להתייעץ עם רופא אם התסמינים לא ישתפרו לאחר שניסו את אחד הסעדים לעיל.

פטרייה בין אצבעות הרגליים היא מחלה נפוצה, אך היא לא חייבת להיות מקור לדאגה.בעזרת חמשת הסעדים של סבתא חמה ומרגיעה אלה, אתה יכול לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה בין אצבעות הרגליים ולשמור על כפות הרגליים בריאות ונטולות פטריות.למידע נוסף, עיין ב הגדרת Wikipedia.org אודות פטריות בין אצבעות הרגליים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן