דף הבית » תרופות סבתא » הסרת ציפורניים – 15 תרופות של סבתא בריאה לטיפול יעיל
ddadadaa daddaddadadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddd dc

הסרת ציפורניים – 15 תרופות של סבתא בריאה לטיפול יעיל

מהי הסרת ציפורניים וכיצד ניתן לטפל בה?

הסרת מסמר יכולה להיות תהליך קשה ולא נוח.הסרת ציפורניים נעשית בדרך כלל במקרים של זיהום קשה, פציעה או אפילו כאשר מסמר החל להתעבה ולהיות גדול מדי או לא נוח לרגלו של אדם.זה יכול להיעשות גם כדי להקל על כאבים או אי נוחות הנגרמת על ידי ציפורניים חודרניות, מצב בו ציפורן או ציפורן צומחים לעור, וגורמים לכאב וגירוי.

חשוב לציין שאם מוסר מסמר, יש לעשות זאת בסביבה סניטרית בטוחה ועל ידי אדם מוסמך.ישנן כמה שיטות שונות להסרת ציפורניים, ובחירת הנכון תהיה תלויה בצרכיו של האדם ובחומרת המצב.

תרופות מסורתיות

למי שמחפש גישה טבעית יותר להסרת ציפורניים, ישנם מספר תרופות מסורתיות ששימשו במשך מאות שנים.אלה עשויים לכלול השריית האזור המושפע במים חמים ומלחי אפסום, מריחת חומץ או משחה העשויה סודה לשתייה ומים לאזור, או באמצעות משחות צמחים או שמן עץ התה.

הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר עבור אלה המחפשים גישה טבעית יותר להסרת ציפורניים.תרופות אלה הועברו לאורך דורות ומשמשות לטיפול ביעילות בבעיות בציפורניים במינימום סיכון.להלן 15 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא להסרת ציפורניים:

1.Apple Cider Vinearg Soak

משרים את האזור המושפע בכוס חומץ תפוחים למשך 15-20 דקות.זה יעזור לרכך את הציפורן ולהפחית נפיחות.

2.חומץ לבן ספיגה

משרים את האזור המושפע בכוס חומץ לבן למשך 15-20 דקות.זה יעזור לרכך את הציפורן ולהפחית את הכאב.

3.הדבק שום

מערבבים חלקים שווים של שום ושמן זית לעיסה ומורחים אותו על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

4.שמן עץ התה

משרים כדור כותנה בשמן עץ התה ומורחים אותו על האזור הפגוע.בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.

5.שמן זית

משרים את האזור המושפע בכוס שמן זית למשך 15-20 דקות.זה יעזור לרכך את הציפורן ולהפחית את הכאב.

6.מי מלח משרים

משרים את האזור הפגוע בכוס מי מלח חמים למשך 15-20 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

7.שמן קיק ושתיית סודה לשתייה

מערבבים חלקים שווים של שמן קיק וסודה לשתייה למשחה ומורחים אותה על האזור המושפע.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

8.מי חמצן SPOAK

משרים את האזור המושפע בכוס מי חמצן למשך 15-20 דקות.זה יעזור לרכך את הציפורן ולהפחית נפיחות.

9.אלכוהול soak

משרים את האזור המושפע בכוס שפשוף אלכוהול למשך 15-20 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

10.מכשפה לוז

משרים כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו על האזור המושפע.לוז המכשפה יש תכונות טבעיות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.

11.קומפרס חם

החל קומפרס חם על האזור המושפע למשך 15-20 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

12.Epsom Salt Soak

משרים את האזור המושפע בכוס מלח אפסום למשך 15-20 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

13.Onion Soak

משרים את האזור המושפע בכוס מיץ בצל למשך 15-20 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

14.שיבולת שועל soak

משרים את האזור המושפע בכוס שיבולת שועל למשך 15-20 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

15.אלוורה

מרחו שכבה דקה של תרופות של אלוורה

סבתא להסרת ציפורניים אפקטיבית

הסרת ציפורניים יכולה להיות משימה מאתגרת, והיא יכולה להיות כואבת וארוכה.למרבה המזל, ישנם מספר טבעי, סעדים של סבתא שיכולים לעזור להקל על התהליך.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לאנשיםהסר את הציפורניים שלהם בבטחה וביעילות.המשך לקרוא כדי ללמוד על 15 תרופות של סבתא בריאה להסרת ציפורניים יעילה.

1.Apple Cider Vinearg Soak

חומץ תפוחים (ACV) הוא פיתרון נהדר להסרת ציפורניים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות חזקות שיכולות לעזור לרכך ולשחרר את הציפורניים.כדי להשתמש ב- ACV, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כוס חומץ תפוחים.משרים את אצבעותיך בתמיסה למשך 10-15 דקות ואז השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד בעדינות את הציפורניים המרוככות.

2.שמן זית Soak

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לרכך את הציפורניים ולהקל עליהם על הסרה.כדי להשתמש בשמן זית, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כוס שמן זית אחד.משרים את אצבעותיך בתמיסה למשך 10-15 דקות ואז השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד את הציפורניים בעדינות.

3.מיץ לימון soak

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לרכך את הציפורניים ולהקל על הסרתם.כדי להשתמש במיץ לימון, פשוט מלא קערה במים חמים והוסיפו כוס מיץ לימון.משרים את אצבעותיך בתמיסה למשך 10-15 דקות ואז השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד את הציפורניים בעדינות.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור לרכך ולשחרר את הציפורניים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, פשוט מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כף שמן זית אחד.מרחו את התערובת על הציפורניים ונותנים לה לשבת 10-15 דקות.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד בעדינות את הציפורניים המרוככות.

5.מלח soak

מלח הוא פילינג טבעי שיכול לעזור לרכך את הציפורניים ולהקל על הסרתם.כדי להשתמש במלח, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כוס מלח אחת.משרים את אצבעותיך בתמיסה למשך 10-15 דקות ואז השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד את הציפורניים בעדינות.

6.סודה סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור לרכך את הציפורניים ולהקל על הסרתם.כדי להשתמש בסודה לשתייה, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כוס סודה לשתייה אחת.משרים את אצבעותיך בתמיסה למשך 10-15 דקות ואז השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד את הציפורניים בעדינות.

7.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור לרכך ולשחרר את הציפורניים.כדי להשתמש בשום, פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כפית שמן זית אחד.מרחו את התערובת על הציפורניים ונותנים לה לשבת 10-15 דקות.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד בעדינות את הציפורניים המרוככות.

8.בצל

בצל הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור לרכך ולשחרר את הציפורניים.כדי להשתמש בצל, פשוט מועכים בצל אחד ומערבבים אותו עם כף שמן זית אחד.מרחו את התערובת על הציפורניים ונותנים לה לשבת 10-15 דקות.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד בעדינות את הציפורניים המרוככות.

9.אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור לרכך ולשחרר את הציפורניים.כדי להשתמש באלוורה, פשוט מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כפית שמן זית אחד.מרחו את התערובת על הציפורניים ונותנים לה לשבת 10-15 דקות.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד בעדינות את הציפורניים המרוככות.

10.מלח אפסום

מלח אפסום הוא פילינג טבעי שיכול לעזור לרכך את הציפורניים ולהקל עליהם על הסרה.כדי להשתמש במלח אפסום, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כוס מלח אפסום.משרים את אצבעותיך בתמיסה למשך 10-15 דקות ואז השתמש בספוגית כותנה כדי לגרד את הציפורניים בעדינות.

11.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לרכך את הציפורניים ולהקל על הסרתם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן