דף הבית » תרופות סבתא » טיפול ביבלות על אצבעות הרגליים – 21 התרופות של סבתא משקמת פופולרית בין כל הגילאים

טיפול ביבלות על אצבעות הרגליים – 21 התרופות של סבתא משקמת פופולרית בין כל הגילאים

יבלות על בהונות: 21 התרופות של סבתא משקמת פופולרית בין כל הגילאים
יבלות הן מצב עור נפוץ שיכול להתרחש בכל חלק בגוף.הם נגרמים על ידי נגיף ויכולים להיות מטרידים במיוחד כאשר הם מופיעים על אצבעות הרגליים.יבלות על אצבעות הרגליים יכולות להיות כואבות ויכולות לגרום לקושי בהליכה.למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לטפל ביבלות על אצבעות הרגליים.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, והן עדיין פופולריות כיום.

זיהוי יבלות על אצבעות הרגליים

ניתן לזהות בקלות יבלות על אצבעות הרגליים.בדרך כלל הם מופיעים כחורות קטנות ומורמות על העור.הם עשויים להיות מעט צבעוניים או עשויים להיות עם נקודה שחורה קטנה במרכז.יבלות בדרך כלל ללא כאבים אך יכולות להיות רכות אם הן מתרגזות.חשוב לציין כי ניתן להתבלבל בין יבלות עם מצבי עור אחרים ויש לבחון תמיד על ידי רופא עור כדי להבטיח אבחנה מדויקת.

טיפול ביבלות על אצבעות הרגליים

טיפול ביבלות על אצבעות הרגליים יכול להיות מאתגר, מכיוון שהם יכולים להיות קשים להגיע אליהם ועשויים לדרוש התערבות רפואית.עם זאת, ישנם הרבה תרופות של סבתא משקמת שיכולות לעזור.סעדים אלה פופולריים בין כל הגילאים והם דרך בטוחה לטיפול ביבלות על אצבעות הרגליים.

טיפ:

בעת טיפול ביבלות על אצבעות הרגליים, הקפד לשמור על האזור נקי ויבש.זה יעזור למנוע גירוי נוסף ולסייע בהפחתת הסיכון לזיהום.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לטיפול ביבלות על אצבעות הרגליים.משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו על היבלת למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

2.קלטת צינור

ניתן להשתמש בקלטת צינור לטיפול ביבלות על אצבעות הרגליים.מרחי חתיכת קלטת צינור על היבלת והשאיר אותה למשך 6 ימים.לאחר מכן, הסר את הקלטת וספג את האזור במים חמים למשך 5 דקות.הגיש בעדינות את היבלת עם לוח אמרי או אבן פומס.חזור על תהליך זה עד שהיבלת נעלמה.

3.חומצה סליצילית

ניתן להשתמש בחומצה סליצילית לטיפול ביבלות על אצבעות הרגליים.מרחו כמות קטנה של חומצה סליצילית על היבלת ומכסים אותה בתחבושת.השאירו את התחבושת למשך 24 שעות ואז הסר אותה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע עד שהיבלת נעלמה.

סוגי יבלות

יבלות נגרמות על ידי נגיף ונמצאות בדרך כלל על הידיים והרגליים, אם כי הן יכולות להופיע בכל מקום בגוף.הם משתנים בצורה ובגודל ויכולים להיות מעלים או שטוחים.יבלות נפוצות מופיעות לעתים קרובות כבלטות מחוספסות עם צבע מעט כהה יותר מהעור שמסביב, ואילו יבלות פלנטריות מופיעות בדרך כלל על סוליות כפות הרגליים.לעתים קרובות יש להם נקודה שחורה במרכז, שהיא כלי דם קרוש.

אפשרויות טיפול מסורתיות

טיפולים בבית ליבלות על אצבעות הרגליים מוגבלות בדרך כלל לתרופות אקטואליות ללא מרשם.תרופות אלה מכילות בדרך כלל חומצה סליצילית, המסייעת לפרק את היבלת ולעודד את הסרתה.עם זאת, מכיוון שתרופות אלה יכולות להיות מרגיזות את העור, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולהשתמש בהן רק כמתווך.

הסעדים של סבתא

בנוסף לטיפולים מסורתיים, ישנם כמה תרופות של סבתא משקמת ששימשו במשך דורות לטיפול ביבלות על אצבעות הרגליים.תרופות ביתיות אלה לרוב אינן יקרות ועשויות להוות אפשרות טובה יותר למי שמחפש אלטרנטיבה לתרופות ללא מרשם.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית ליבלות על אצבעות הרגליים.נהוג לחשוב כי חומציות החומץ עוזרת לפרק את היבלת ולעודד את הסרתו.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות כדור כותנה בחומץ התפוחים והחל אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

2.שום

שום הוא פופולרי נוסףתרופה ביתית ליבלות על אצבעות הרגליים.נהוג לחשוב שהתכונות האנטי -חיטוי של השום עוזרות לפרק את היבלת ולעודד את הסרתו.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על היבלת.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

3.קליפת בננה

Banana Peel הוא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות על אצבעות הרגליים.נהוג לחשוב שהאנזימים בקליפה עוזרים לפרק את היבלת ולעודד את הסרתו.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חתוך חתיכת קליפת בננה והחל אותה ישירות על היבלת.השאירו אותו לכמה שעות לפני השטיפה במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית נוספת ליבלות על אצבעות הרגליים.נהוג לחשוב כי האלקליות של סודה לשתייה עוזרת לפרק את היבלת ולעודד את הסרתו.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים סודה לשתייה עם מים כדי ליצור משחה ולהחיל אותה ישירות על היבלת.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

5.שמן קיק

שמן קיק הוא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות על אצבעות הרגליים.נהוג לחשוב שהתכונות האנטי דלקתיות של שמן קיק עוזרות לפרק את היבלת ולעודד את הסרתו.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות כדור כותנה בשמן קיק ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות על אצבעות הרגליים.נהוג לחשוב כי התכונות האנטיספטיות של שמן עץ התה עוזרות לפרק את היבלת ולעודד את הסרתו.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מים ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות על אצבעות הרגליים.נהוג לחשוב כי החומציות של מיץ הלימון עוזרת לפרק את היבלת ולעודד את הסרתו.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן