דף הבית » תרופות סבתא » טיפול ביבלות – 12 תרופות מיושנות איכותיות לטיפול מהיר
dddaddc ddddcddaa  daadaddaddaa dedddadaddaa dddbddaadd

טיפול ביבלות – 12 תרופות מיושנות איכותיות לטיפול מהיר

יבלות הן מצב עור נפוץ שניתן לטפל בו במובנים רבים.ניתן לטפל ברוב היבלות בבית עם מוצרים ללא מרשם (OTC), אך חלקם עשויים לדרוש תרופות מרשם או טיפולים אחרים.בעוד שהגורמים ליבלות עדיין אינם מובנים לחלוטין, המצב בדרך כלל נגרם על ידי נגיף שנכנס לעור דרך חתכים קטנים.יבלות יכולות להיות מביכות ולא נוחות, אך ישנם מספר תרופות מיושנות שיכולות לעזור להיפטר מהן במהירות.

מה גורם ליבלות?

יבלות נגרמות על ידי נגיף המכונה נגיף הפפילומה האנושי (HPV).נגיף זה יכול להיכנס לעור דרך חתכים או שריטות קטנות, וניתן להתפשט אותו גם מאדם לאדם.יבלות יכולות להופיע בכל מקום בגוף, אך הן נפוצות לרוב על הידיים והרגליים.הם יכולים להיות קטנים או גדולים, שטוחים או מורמים, וייתכן שיש להם מרקם מחוספס או חלק.

12 תרופות מיושנות איכותיות ליבלות

להלן כמה תרופות מיושנות שהוכחו כמסייעות בטיפול ביבלות ולהפחית את המראה שלהם.

  • שום: שום הוא תרופה יעילה לטיפול ביבלות.מרסקים כמה שיני שום ומורחים אותו ישירות על היבלת.מכסים אותו בתחבושת והשאירו אותו כמה שעות לפני ששטיפתו.אתה יכול גם לערבב מיץ שום עם כמה טיפות שמן זית ולמרוח אותו ישירות על היבלת.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לתנאי עור רבים, כולל יבלות.משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו על היבלת.מכסים אותו בתחבושת והשאירו אותו כמה שעות לפני ששטיפתו.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור בטיפול ביבלות.מרחו כמה טיפות שמן עץ התה ישירות אל היבלת וכיסו אותו בתחבושת.השאר אותו כמה שעות לפני ששטיפת אותו.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.
  • קליפת בננה: קליפת בננה יכולה לעזור להפחית את המראה של יבלות.שפשפו את החלק הפנימי של קליפת בננה על היבלת למשך מספר דקות.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.חזור על תהליך זה בכל לילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להיפטר מיבלות.מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על היבלת והשאיר אותה למשך מספר שעות לפני שטיפתו.
  • מיץ לימון: מיץ לימון הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה היבלות.משרים כדור כותנה במיץ לימון ומרחי אותו על היבלת.השאר אותו כמה שעות לפני ששטיפת אותו.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.
  • אלוורה: אלוורה היא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, כולל יבלות.החל קצת ג’ל אלוורה ישירות על היבלת וכסה אותו בתחבושת.השאר אותו כמה שעות לפני ששטיפת אותו.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.
  • בצל: בצל הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להיפטר מיבלות.חותכים בצל לשניים ומשפשפים את הצד החתוך ישירות על היבלת.השאר אותו כמה שעות לפני ששטיפת אותו.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.
  • תפוח אדמה: תפוח אדמה הוא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה היבלות.חותכים תפוח אדמה לשניים ומשפשפים את הצד החתוך ישירות על היבלת.השאר אותו כמה שעות לפני ששטיפת אותו.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.
  • קלטת צינור: קלטת צינור יכולה לעזור להיפטר מהיבלות.חותכים חתיכת קלטת צינור לגודל היבלת ומורחים אותה ישירות על היבלת.השאר אותו לכמה ימים לפני הסרתו.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע.
  • שמן לבנדר: שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור בטיפול ביבלות.מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר ישירות על היבלת וכיסו אותו בתחבושת.השאר אותו ל

    חלק 2:תרופות טבעיות לטיפול ביבלות

    יבלות הן גידול עור הנגרם על ידי נגיף הפפילומה האנושי (HPV) ויכולים להיות מכוערים וגם לא נוחים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור לטיפול ביבלות ולהקל על הסימפטומים.להלן שתים עשרה תרופות מיושנות איכותיות לטיפול מהיר ביבלות:

    1.חומץ תפוחים

    חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית יעילה ליבלות.משרים כרית כותנה בחומץ סיידר תפוחים ומורחים אותו ישירות על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.חזור מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

    2.שמן עץ התה

    שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי עם תכונות אנטי -ויראליות חזקות.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בשמן נשא כמו קוקוס או שמן שקדים.מרחי את התערובת על היבלת מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

    3.שום

    שום הוא חיטוי טבעי חזק עם תכונות אנטי -ויראליות.מרסקים ציפורן שום ומורחים ישירות על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.חזור מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

    4.קליפת בננה

    החלק הפנימי של קליפת בננה יכול לשמש לטיפול ביבלות.שפשפו את החלק הפנימי של הקליפה על היבלת מספר פעמים ביום.עשו זאת במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

    5.אלוורה

    אלוורה הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי עם תכונות אנטי-ויראליות.החל ג’ל אלוורה ישירות על היבלת מספר פעמים ביום.עשו זאת במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

    6.שמן קיק

    בשמן קיק יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות.מרחו שמן קיק ישירות על היבלת והכריכה בעזרת תחבושת.צא על לילה וחזור מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

    7.מיץ בצל

    למיץ בצל יש תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטי -ויראליות.חילצו את המיץ מבצל ומורחים ישירות על היבלת מספר פעמים ביום.עשו זאת במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

    8.ויטמין C

    ויטמין C הוא נוגד חמצון בעל תכונות אנטי -ויראליות.קח תוסף מספר פעמים ביום והחל קרם ויטמין C על היבלת מספר פעמים ביום.עשו זאת במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

    9.עלי בזיליקום

    לעלי בזיליקום יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -חיטוי טבעיות.טוחנים כמה עלי בזיליקום כדי ליצור משחה ולהחיל ישירות על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.חזור מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

    10.מיץ לימון

    למיץ לימון יש תכונות טבעיות אנטי -חיפושיות ואנטי -ויראליות.מחלצים את המיץ מלימון ומורחים ישירות על היבלת מספר פעמים ביום.עשו זאת במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

    11.מיץ אננס

    למיץ אננס יש תכונות טבעיות נגד חיטוי ואנטי -ויראלי.חילצו את המיץ מאננס ומורחים ישירות על היבלת מספר פעמים ביום.עשו זאת במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

    12.מיץ שן הארי

    למיץ שן הארי יש תכונות טבעיות אנטי -חיפושיות ואנטי -ויראליות.חילצו את המיץ מארשים ומורחים ישירות על היבלת מספר פעמים ביום.עשו זאת במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

    מסקנה

    שתים-עשרה תרופות מיושנות איכותיות אלה יכולות לעזור לטיפול ביבלות במהירות ובטבעיות.עם זאת, חשוב לציין כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם.עדיף תמיד להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי לדון במסלול הפעולה הטוב ביותר לטיפול ביבלות.

    שאלות נפוצות

    • האם תרופות טבעיות יכול באמת לעזור לטיפול ביבלות?
      כן, תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום, קליפות בננה, אלוורה, שמן קיק, מיץ בצל, ויטמין C, עלי בזיליקום, מיץ לימון, מיץ אננס ומיץ שן הארי יכול להיות יעיל בטיפול ביבלות.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

    לסיכום, יבלות יכולות להיות מכוערות וגם לא נוחות.עם זאת, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור לטיפול ביבלות במהירות וביעילות.מ- Applה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן