דף הבית » תרופות סבתא » יבלות – 13 תרופות לבית וללא מרשם

יבלות – 13 תרופות לבית וללא מרשם

יבלות: 13 תרופות ביתיות ללא מרשם

יבלות הן גידולים קטנים ולא סרטניים המופיעים על העור.הם נגרמים על ידי נגיף הפפילומה האנושי (HPV).יבלות יכולות להיות מביכות ולא נוחות, אך בדרך כלל הן אינן חמורות וניתן לטפל בהן בתרופות ביתיות.

במאמר זה נבחן 13 תרופות ביתיות ליבלות שאינן דורשות מרשם.נדון גם בסיכונים וביתרונות של טיפולים אלה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, הספיגו כדור כותנה בחומץ תפוחים והמרחו אותו על היבלת.מכסים בתחבושת והשאירו אותה לפחות 30 דקות.חזור מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

סרט דביק

קלטת צינור היא תרופה ביתית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי חנקת היבלת ומונעת ממנה לקבל חמצן.כדי להשתמש בתרופה זו, לכסות את היבלת עם סרט צינור והשאיר אותה במקום במשך מספר ימים.החלף את הקלטת לפי הצורך והמשיך עד שהיבלת נעלמה.

טיפ: לפני החלת קלטת צינור, החל שכבה דקה של ג’לי נפט על העור סביב היבלת.זה יעזור למנוע את התייבשות העור ולהתעצבן.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק ציפורן שום טרי ומורחים אותה על היבלת.מכסים בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

קליפת בננה

בננה פיל היא תרופה ביתית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת בכך שהיא מספקת ליבלת חומרים מזינים המסייעים לה לרפא.כדי להשתמש בתרופה זו, הניחו חתיכת קליפת בננה על היבלת ואבטחו אותה עם תחבושת.השאירו אותו לפחות 30 דקות וחזרו מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה ביתית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות כדור כותנה במיץ לימון ומורחים אותו על היבלת.מכסים בתחבושת והשאירו אותה לפחות 30 דקות.חזור מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית פופולרית ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, החל אלואי ורה ג’ל על היבלת והכריכה עם תחבושת.השאירו אותו לפחות 30 דקות וחזרו מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

שמן קיקיון

שמן קיק הוא תרופה ביתית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמה טיפות של שמן קיק על היבלת וכיסוי בתחבושת.השאירו אותו לפחות 30 דקות וחזרו מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמה טיפות שמן עץ התה על היבלת וכיסו עם תחבושת.השאירו אותו לפחות 30 דקות וחזרו מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

ויטמין סי

ויטמין C הוא תרופה ביתית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הגברת מערכת החיסון ועזרה לגוף להילחם בנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מ”ג ויטמין C מדי יום למשך מספר שבועות.

ויטמין E.

ויטמין E הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הגברת מערכת החיסון ועזרה לגוף להילחם בנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 400 IU של ויטמין E מדי יום למשך מספר שבועות.

תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה ביתית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת בכך שהיא מספקת ליבלת חומרים מזינים המסייעים לה לרפא.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים פרוסת תפוח אדמה דקה והניחו על היבלת.אבטח אותו עם תחבושת והשאיר אותו על לילה.חזור מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

בצל

בצל הם תרופה טבעית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הריגת הנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים פרוסת בצל דקה והניחו על היבלת.אבטח אותו עם אתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור מדי יום עד שהיבלת נעלמה.

מלח אפסום

Epsom Salt הוא תרופה ביתית נוספת ליבלות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי ציור הנגיף הגורם ליבלת.כדי להשתמש בתרופה זו,

מניעת יבלות

ניתן למנוע יבלות על ידי ביצוע שלבים פשוטים.הדרך הטובה ביותר למנוע יבלות היא לשמור על עורך נקי ויבש.שטיפת הידיים לעיתים קרובות ולהימנע מלגעת ביבלות שלך יכולה לעזור במניעת התפשטות הנגיף הגורם ליבלות.הימנעות מגילוח או פעילויות אחרות העלולות לגרום למיקרו-טראומה לעור יכולה גם לסייע במניעת יבלות.אמצעי מניעה אחרים כוללים לבישת בגדי מגן כאשר הם עוסקים בפעילויות העלולות לגרום לפגיעות בעור, כמו גינון, ולנעול נעליים במקומות ציבוריים.

חשוב גם להימנע ממגע ישיר עם יבלות.אל תשתף עם אחרים פריטים אישיים כמו מגבות ותער עם אחרים, והימנע לגעת ביבלות של אנשים אחרים.

13 תרופות ביתיות וללא מרשם

ישנם כמה תרופות ביתיות וללא מרשם שניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית ליבלות.ההערכה היא כי התכונות החומציות של חומץ סיידר תפוחים יכולות לעזור להרוג את הנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, הספיקו כדור כותנה בחומץ תפוחים והמרחו אותו ישירות על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

2.שום

שום הוא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות.ההערכה היא כי התכונות האנטי -ויראליות של שום יכולות לעזור להרוג את הנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק ציפורן שום והחל אותה ישירות על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה ביתית יעילה ליבלות.ההערכה היא כי התכונות האנטיספטיות והאנטי -ויראליות של שמן עץ התה יכולות לעזור להרוג את הנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמה טיפות שמן עץ התה ישירות על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

4.קלטת צינור

קלטת צינור היא תרופה ביתית נוספת ליבלות שצוברות פופולריות.ההערכה היא כי תכונות הדבק של קלטת צינור יכולות לעזור לחנוק את הנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, כיסו את היבלת עם חתיכת קלטת צינור והשאירו אותה במשך מספר ימים.הסר את הקלטת וספג את האזור במים חמים.פילינג בעדינות את האזור עם אבן פומס או מטלית כביסה.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

5.ויטמין C

ויטמין C הוא תרופה ביתית נוספת ליבלות שצוברות פופולריות.ההערכה היא כי התכונות הנוגדות חמצון של ויטמין C יכולות לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח תוסף ויטמין C מדי יום או החל קרם מבוסס ויטמין C ישירות על היבלת.

6.קליפת בננה

Banana Peel היא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות.ההערכה היא כי האנזימים בקליפת בננה יכולים לעזור לפרק את הנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, הניחו חתיכת קליפת בננה מעל היבלת והדגישו אותה בעזרת תחבושת.השאר אותו על לילה וחזור על התהליך במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

7.אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית פופולרית נוספת ליבלות.ההערכה היא כי התכונות האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות של אלוורה יכולות לעזור להפחית את גודל היבלת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה ביתית נוספת ליבלות שצוברות פופולריות.ההערכה היא כי התכונות החומציות של Lמיץ אמון יכול לעזור לפרק את הנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של מיץ לימון ישירות על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית נוספת ליבלות שצוברות פופולריות.ההערכה היא כי התכונות האנטיספטיות של סודה לשתייה יכולות לעזור להרוג את הנגיף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן