דף הבית » תרופות סבתא » יבלות על רגליים – 20 תרופות של סבתא רפואית ובטוחה

יבלות על רגליים – 20 תרופות של סבתא רפואית ובטוחה

יבלות על רגליים – 20 תרופות של סבתא רפואית ובטוחה
האם אתה מחפש דרך בטוחה ויעילה לטפל ביבלות על הרגליים שלך?ישנם מגוון טיפולים זמינים, אך לעיתים הטיפולים היעילים ביותר הם אלה המועברים מדור לדור.סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים ועכשיו הן זמינות גם לשימוש.

במאמר זה נדון ב -20 סעדים של סבתא רפואית ובטוחה לטיפול ביבלות ברגליים.נדון במרכיבים המשמשים, כיצד להשתמש בהם ובכל תופעות לוואי פוטנציאליות שעליך להיות מודע להן.אנו נספק גם טיפ מועיל לתוצאות הטובות ביותר.אז בואו נתחיל!

H2> מה גורם ליבלות על הרגליים?
יבלות נגרמות על ידי נגיף המכונה נגיף הפפילומה האנושי (HPV).נגיף זה מדביק את העור, בדרך כלל נכנס דרך חתך או שריטה קטן.לאחר מכן הנגיף יכול להתחיל לצמוח ולהתפשט, מה שמוביל ליבלת.יבלות יכולות לצמוח בכל מקום על הגוף, אך הן הנפוצות ביותר על הידיים והרגליים.

H2> 20 הסעדים של סבתא רפואית ובטוחה
1. חומץ תפוחים: מרחי חומץ תפוחים על היבלת וכיסוי בתחבושת.צא על לילה ושטף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

2. קליפת בננה: חותכים חתיכת קליפת בננה והניחו אותה מעל היבלת.אבטח עם תחבושת ועזוב על לילה.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

3. סודה לשתייה: הכינו משחה מתוך סודה ומים לשתייה והמרחו אותה על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.לשטוף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

4. עלי בזיליקום: טוחנים כמה עלי בזיליקום טריים לעיסה ומורחים אותה על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.לשטוף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

5. שמן קיק: החל שמן קיק על היבלת והכסה בתחבושת.צא על לילה ושטף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

6. שום: לרסק שן שום ומורחים אותו על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.לשטוף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

7. ג’ינג’ר: טחון קצת שורש ג’ינג’ר על משחה ומרחי אותו על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.לשטוף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

8. דבש: החל דבש על היבלת והכריכה עם תחבושת.צא על לילה ושטף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

9. מיץ לימון: מרחו מיץ לימון סחוט טרי על היבלת ומכסים בתחבושת.צא על לילה ושטף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

10. בצל: קוצצים בצל ומורחים אותו על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.לשטוף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

11. שמן אורגנו: מרחו שמן אורגנו על היבלת וכיסו עם תחבושת.צא על לילה ושטף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

12. מיץ אננס: החל מיץ אננס על היבלת ומכסים בתחבושת.צא על לילה ושטף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

13. קליפת תפוחי אדמה: חותכים חתיכת קליפת תפוח אדמה והניחו אותה על היבלת.אבטח עם תחבושת ועזוב על לילה.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

14. מלח ים: מערבבים מלח ים ומים להכנת משחה ולהחיל אותו על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.לשטוף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

15. שמן עץ התה: מרחו שמן עץ התה על היבלת ומכסים בתחבושת.צא על לילה ושטף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

16. טבק: הספיגה אזלי טבק במים ומורחים אותו על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.לשטוף בבוקר.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

17. כורכום: הפוך משחה מכורכום ומים והפעילו אותה על היבלת.מכסים בתחבושת ויצאו ללינה.יש לשטוף בבוקר.

טיפולים רפואיים ליבלות ברגליים

ישנם מספר טיפולים רפואיים זמינים ליבלות ברגליים.טיפולים אלה עשויים להיות כרוכים בתרופות, טיפול בלייזר או קריותרפיה, הכרוכה בהקפאת היבלת.במקרים מסוימים, יתכן שיהיה צורך בניתוח להסרת היבלת.כל הטיפולים הללו יכולים להיות יעילים בהסרת יבלות, אך תמיד חשוב להתייעץ עם רופא כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

תרופות

ישנן מספר תרופות שניתן להשתמש בהן לטיפול ביבלות ברגליים.אלה כוללים קרמים אקטואליים, ג’לים ומשחות, כמו גם תרופות דרך הפה.התרופות הנפוצות ביותר המשמשות לטיפול ביבלות ברגליים הן imiquimod, podophyllin ו- cimetidine.כל התרופות הללו יכולות להיות יעילות, אך הן מגיעות עם כמה סיכונים, ולכן חשוב לדון בתופעות הלוואי הפוטנציאליות עם רופא לפני שתתחיל בטיפול כלשהו.

טיפול בלייזר

הטיפול ב

לייזר הוא אפשרות נוספת לטיפול ביבלות ברגליים.טיפול זה משתמש בלייזר בעל עוצמה גבוהה כדי להרוס את היבלת ובוצע בדרך כלל במשרד של רופא.טיפול בלייזר נחשב בדרך כלל לבטוח ויעיל, אך הוא יכול להיות יקר והתוצאות עשויות להיות לא קבועות.

קריותרפיה

קריותרפיה היא טכניקה הכרוכה בהקפאת היבלת עם חנקן נוזלי.טיפול זה יכול להיעשות במשרד של רופא או בבית, והוא בדרך כלל נחשב לבטוח ויעיל.עם זאת, זה יכול לגרום לגירוי בעור וכאב, וייתכן שלא תמיד יצליח להסיר את היבלת.

הסעדים של סבתא ליבלות ברגליים

בנוסף לטיפולים רפואיים, ישנם גם כמה תרופות בטוחות ויעילות שהועברו מדור לדור.סעדים אלה נקראים לרוב “הסעדים של סבתא” וניתן להשתמש בהם לטיפול ביבלות ברגליים.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות:

  • החלת חומץ תפוחים על היבלת
  • שימוש בשום ליצירת משחה ולהחיל אותו על היבלת
  • מריחת תערובת של דבש וסודה לשתייה על היבלת
  • משפשף קליפת בננה על היבלת
  • שימוש בשמן עץ התה לטיפול ביבלת
  • החלת אלוורה על היבלת
  • החלת שמן קיק על היבלת
  • מריחת תערובת של סודה לשתייה ומים על היבלת
  • החלת מיץ לימון על היבלת
  • מריחת תערובת של מלח ומים על היבלת
  • החלת עוף העשוי מבצל ודבש על היבלת
  • שפשוף תפוח אדמה על היבלת
  • באמצעות תערובת של סודה לשתייה ושמן קיק לטיפול ביבלת
  • מריחת תערובת של חומץ וסודה לשתייה על היבלת
  • מריחת תערובת של סודה לשתייה ותה שחור על היבלת
  • שימוש בשמן אורגנו לטיפול ביבלת
  • החלת משחה העשויה סודה לשתייה ומים על היבלת
  • שפשוף שום גולמי על היבלת
  • באמצעות תערובת של חומץ ומים לטיפול ביבלת
  • החלת משחה העשויה סודה לשתייה וחומץ תפוחים על היבלת

תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים והם בדרך כלל נחשבים לבטוחים ויעילים.חשוב לזכור כי התוצאות עשויות להשתנות וכי חלק מהתרופות הללו עלולות לגרום לגירוי בעור או לתופעות לוואי אחרות.חשוב גם לדון בכל טיפול אצל רופא לפני שתתחיל משטר חדש.

שאלות נפוצות: מה הדרך הטובה ביותר למנוע יבלות ברגליים?

הדרך הטובה ביותר למנוע יבלות ברגליים היא לתרגל היגיינה טובה.זה כולל שטיפת רגליים באופן קבוע, שמירה על יבש והימנעות מגע עם אנשים שההיבלות.חשוב גם להימנע מהליכה יחפה באזורים ציבוריים, כמו חדרי ארונות ומקלחות, שם ניתן להפיץ את הנגיף הגורם ליבלות.

מסקנה

יבלות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן