דף הבית » תרופות סבתא » יבלת ויראלית – 17 תרופות של סבתא אורגנית ומהירה
dddcdaa dddaddcddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaddaa d

יבלת ויראלית – 17 תרופות של סבתא אורגנית ומהירה

יבלות ויראליות: 17 תרופות של סבתא אורגנית ומהירה
יבלות ויראליות, הידועות גם בשם Verruca, הן גידולים קטנים, שפירים המופיעים על העור.הם נגרמים על ידי נגיף, בדרך כלל נגיף הפפילומה האנושי (HPV).בדרך כלל הם ללא כאבים, אך יכולים להיות מכוערים ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הגודל והתסמינים של יבלות ויראליות.להלן 17 תרופות של סבתא אורגנית ומהירה לטיפול ביבלות ויראליות.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר ליבלות ויראליות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לילה.החומץ יעזור להרוג את הנגיף ולהקטין את גודל היבלת.

2.שום

שום הוא תרופה טבעית נהדרת ליבלות ויראליות.מרסקים שן שום טרי ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו מספר שעות או לילה.זה יעזור להפחית את גודל ותסמיני היבלת.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד תרופה נהדרת ליבלות ויראליות.מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל אותו ישירות על היבלת והשאיר אותו מספר שעות או לילה.סודה לשתייה תעזור לייבש את היבלת ולהקטין את גודלו.

4.מיץ אננס

מיץ אננס יכול לעזור להפחית את הגודל והתסמינים של יבלות ויראליות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של מיץ אננס על היבלת ולהשאיר אותו עוד כמה שעות או לילה.אתה יכול גם לשתות כוס מיץ אננס בכל יום כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בנגיף.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית עוצמתית ליבלות ויראליות.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן זית ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו מספר שעות או לילה.שמן עץ התה יעזור לייבש את היבלת ולהקטין את גודלו.

6.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית נהדרת ליבלות ויראליות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קיק על היבלת ולהשאיר אותו במשך מספר שעות או לילה.שמן הקיק יעזור לייבש את היבלת ולהקטין את גודלו.

7.מי חמצן

מי חמצן הוא תרופה טבעית יעילה ליבלות ויראליות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה במי חמצן ולהחיל אותו על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לילה.מי חמצן יעזור להרוג את הנגיף ולהקטין את גודל היבלת.

8.קליפת בננה

Banana Peel היא עוד תרופה טבעית נהדרת ליבלות ויראליות.פשוט משפשפים את החלק הפנימי של קליפת בננה על היבלת.השאירו אותו מספר שעות או לילה.קליפת הבננה תעזור לייבש את היבלת ולהקטין את גודלה.

9.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נהדרת ליבלות ויראליות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה על היבלת ולהשאיר אותה מספר שעות או לילה.אלוורה תעזור להרגיע את העור ולהקטין את גודל היבלת.

10.תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא תרופה טבעית נהדרת ליבלות ויראליות.פשוט חותכים פרוסת תפוח אדמה דקה ומניחים אותה על היבלת.השאירו אותו מספר שעות או לילה.תפוח האדמה יעזור לייבש את היבלת ולהקטין את גודלו.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית יעילה ליבלות ויראליות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של מיץ לימון על היבלת ולהשאיר אותו מספר שעות או לילה.מיץ הלימון יעזור לייבש את היבלת ולהקטין את גודלו.

12.בצל

בצל הוא תרופה טבעית נהדרת ליבלות ויראליות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך פרוסת בצל דקה ומניחים אותו על היבלת.השאירו אותו מספר שעות או לילה.הבצל יעזור לייבש את היבלת ולהקטין את גודלו.

13.חומץ לבן

חומץ לבן הוא עוד תרופה טבעית נהדרת ליבלות ויראליות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בחומץ לבן ומרחי אותו על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לילה.הוויןאגר יעזור ל

הסעדים של סבתא אורגנית ליבלות ויראליות

סבתות העבירו תרופות אורגניות ליבלות ויראליות במשך דורות.עם המרכיבים הנכונים וסבלנות מסוימת, טיפולים אורגניים אלה יכולים להיות יעילים מאוד בטיפול ביבלות.להלן 17 תרופות אורגניות מהירות וקלות ששימשו במשך דורות לטיפול ביבלות.

1.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית ליבלות.מרסקים ציפורן שום ומורחים אותו ישירות על היבלת.עטפו את השום בתחבושת לילה וחזרו על התהליך כל לילה עד שהיבלת נעלמה.

2.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית ליבלות.מרחו שמן קיק ישירות על היבלת וכסו אותו בתחבושת.הגש מחדש את השמן פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

3.חומץ תפוחים (ACV)

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית ליבלות.משרים כדור כותנה ב- ACV ומורחים אותו על היבלת למשך 20 דקות 2-3 פעמים ביום.

4.בצל

בצל הוא תרופה טבעית ליבלות.חותכים בצל לשניים ומשפשפים את הצד החתוך ביבלת.חזור על התהליך 2-3 פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית ליבלות.החל את הג’ל מעלה אלוורה ישירות על היבלת וכסו אותו בתחבושת.עשו זאת פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

6.שן הארי

שן הארי הוא תרופה טבעית ליבלות.חילצו את המיץ מארשים טריים ומורחים אותו על היבלת.עשו זאת 3-4 פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית ליבלות.טבלו ספוגית כותנה בשמן עץ התה ומורחים אותו על היבלת.הגש מחדש את השמן 2-3 פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

8.קליפת בננה

Banana Peel הוא תרופה טבעית ליבלות.שפשפו את החלק הפנימי של קליפת בננה על היבלת וכיסו אותה בתחבושת.להגיש מחדש את הקליפה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית ליבלות.משרים כדור כותנה במיץ לימון ומורחים אותו על היבלת במשך 20 דקות 2-3 פעמים ביום.

10.תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא תרופה טבעית ליבלות.חותכים תפוח אדמה לשניים ומשפשפים את הצד החתוך ביבלת.חזור על התהליך 2-3 פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

11.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה טבעית ליבלות.משרים כדור כותנה בלוז המכשפה ומורחים אותו על היבלת במשך 20 דקות 2-3 פעמים ביום.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית ליבלות.מערבבים סודה לשתייה ומים ליצירת משחה ומורחים אותה על היבלת.הגש מחדש את העיסה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

13.ויטמין C

ויטמין C הוא תרופה טבעית ליבלות.מרסקים טבלית ויטמין C ומורחים אותו ישירות על היבלת.עטפו את הוויטמין C בתחבושת לילה וחזרו על התהליך כל לילה עד שהיבלת נעלמה.

14.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית ליבלות.טבלו ספוגית כותנה בשמן אורגנו ומורחים אותה על היבלת.הגש מחדש את השמן 2-3 פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

15.בזיל

בזיל הוא תרופה טבעית ליבלות.מרסקים כמה עלי בזיליקום טריים ומורחים אותם ישירות על היבלת.עטפו את הבזיליקום בתחבושת לילה וחזרו על התהליך כל לילה עד שהיבלת נעלמה.

16.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית ליבלות.חילצו את המיץ משורש ג’ינג’ר טרי ומורחים אותו על היבלת.עשו זאת 3-4 פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

17.מלפפון

מלפפון הוא תרופה טבעית ליבלות.חותכים מלפפון לשניים ומשפשפים את הצד החתוך ביבלת.חזור על התהליך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן