דף הבית » תרופות סבתא » יבלות על הידיים – 14 ללא מרשם וסעדים של סבתא מסורתית
dddcddaa dadc ddddddd  dcdcd dedadadd ddadadddd dadc daddaa

יבלות על הידיים – 14 ללא מרשם וסעדים של סבתא מסורתית

קשה להתעלם מהיבלות בידיים – הבליטות המציקות והמטרידות המופיעות על עורנו.יבלות נגרמות על ידי וירוס, והן יכולות להוות מקור למבוכה משמעותית.אבל אל תדאג – ישנן מספר דרכים להיפטר מהיבלות האלה!להלן 14 ללא מרשם וסעדים של סבתא מסורתיים שתוכלו לנסות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית מאוד ליבלות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו ישירות על היבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה לכמה שעות.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

שום

לשום תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להיפטר מהיבלות.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאיר אותו לכמה שעות.עשו זאת פעמיים ביום למשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

טיפ:

לקבלת כוח נוסף, מערבבים שום עם מעט דבש ומורחים את העיסה על היבלת.

חומצה סליצילית

חומצה סליצילית היא מרכיב שכיח בטיפולי היבלת ללא מרשם.זה עובד על ידי פירוק היבלת וגורם לה ליפול.מרחו את החומצה הסליצילית ישירות על היבלת וכסו אותה בתחבושת.השאירו אותו לכמה שעות ואז לשטוף.עשו זאת פעמיים ביום למשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם כמה טיפות מים ומרחי את התערובת ישירות ליבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאיר אותו לכמה שעות.עשו זאת פעמיים ביום למשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

קליפת בננה

בננה פיל היא תרופה ישנה ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך חתיכת קליפת בננה ולהניח אותה על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאיר אותו לכמה שעות.עשו זאת פעמיים ביום למשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

ויטמין C

ויטמין C שימש במשך מאות שנים לטיפול ביבלות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של ויטמין C עם כמה טיפות מים ומרחי את התערובת ישירות על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאיר אותו לכמה שעות.עשו זאת פעמיים ביום למשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

קלטת צינור

קלטת צינור היא תרופה של יבלות יעילות להפליא.כל שעליך לעשות הוא לחתוך חתיכת קלטת צינור ולהניח אותה מעל היבלת.השאר אותו לכמה שעות ואז הסר אותו.עשו זאת פעמיים ביום למשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה ביתית פופולרית ליבלות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה במיץ לימון ומרחי אותו ישירות על היבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה לכמה שעות.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא תרופה ביתית נפוצה ליבלות.פשוט חותכים חתיכת תפוח אדמה ושפשפו אותה על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאיר אותו לכמה שעות.עשו זאת פעמיים ביום למשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

בצל

Onion הוא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך חתיכת בצל ולשפשף אותה על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאיר אותו לכמה שעות.עשו זאת פעמיים ביום למשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית פופולרית ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך חתיכה של עלה אלוורה ושפשף אותו על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאיר אותו לכמה שעות.עשו זאת פעמיים ביום למשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ומרחי את העיסה ישירות על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאיר אותו לכמה שעות.עשה זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד ה

חלק 2: ללא מרשם וסעדים של סבתא מסורתית ליבלות על הידיים

יבלות בידיים יכולות להיות מטרד מטריד ומכוער.למרבה המזל, ישנם מגוון של אי-מרשם וסעדים של סבתא מסורתיתמסוגל לעזור להקל על הבעיה.אמנם יש לחפש טיפול רפואי ליבלות עקשניות, אך תרופות ביתיות אלה עשויות לספק הקלה ואף לחסל יבלות על הידיים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא פריט ביתי נפוץ שניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות על הידיים.משרים כדור כותנה בחומץ ומרחי אותו ישירות על היבלת למשך מספר דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת תיעלם.

תפוח אדמה גולמי

תרופה מסורתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול ביבלות על הידיים היא תפוח אדמה גולמי.חותכים פרוסת תפוח אדמה ומורחים אותה על היבלת עד 30 דקות מספר פעמים ביום.יש לשנות את תפוח האדמה בכל פעם שהוא מיושם.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו שמן עץ התה ושמן ציפורן יכולים להיות יעילים לטיפול ביבלות על הידיים.מדללים את השמן בשמן נשא, כגון שקדים או שמן קוקוס, ומורחים ישירות על היבלת.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

שום

שום הוא פריט מטבח נפוץ שניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות על הידיים.חותכים ציפורן שום לשניים ומשפשפים אותה ישירות על היבלת.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת תיעלם.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה ביתית פופולרית ליבלות על הידיים.מרחו מיץ לימון טרי על היבלת מספר פעמים ביום.ניתן לערבב גם את מיץ הלימון עם מים ולהפעיל עם כדור כותנה.

קלטת צינור

קלטת צינור היא טיפול יעיל ביבלות בידיים.מכסים את היבלת עם חתיכת קלטת צינור ושמרו על מקומו במשך מספר ימים.יש לשנות את קלטת הצינור כל כמה ימים עד שהיבלת נעלמה.

ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק שניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות על הידיים.מרסקים טבלית ויטמין C ומערבבים אותה עם כמות קטנה של מים ליצירת משחה.החל את הדבק ישירות על היבלת ואפשר לו להתייבש.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת תיעלם.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פריט ביתי נפוץ שניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות על הידיים.מערבבים סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה ומורחים אותה ישירות על היבלת.אפשר לעיסה להתייבש ואז לשטוף אותה במים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

קליפת בננה

ניתן להשתמש בקליפת בננה לטיפול ביבלות על הידיים.חותכים חתיכה מהקליפה והניחו אותה על היבלת.אבטח אותו במקום עם תחבושת או קלטת.השאר את הקליפה כמה שעות או לילה ואז הסר אותה.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

שום ובצל

ניתן להשתמש בשום ובצל יחד לטיפול ביבלות על הידיים.מערבבים חלקים שווים של שום ומיץ בצל ומורחים את התערובת ישירות על היבלת.אפשר לו להתייבש לפני שטיפתו במים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה שימושית ליבלות על הידיים.החל כמות קטנה של שמן קיק ישירות על היבלת מספר פעמים ביום.מכסים את היבלת עם תחבושת או סרט כדי לשמור על השמן במקום.

חומץ ומלח

ניתן להשתמש בחומץ ומלח יחד לטיפול ביבלות על הידיים.מערבבים חלקים שווים של חומץ ומלח ומורחים את התערובת ישירות על היבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת או סרט כדי לשמור על התערובת במקום.

לימון ודבש

ניתן להשתמש לימון ודבש יחד לטיפול ביבלות על הידיים.מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ודבש ומורחים את התערובת ישירות על היבלת.אפשר לתערובת להתייבש לפני שטיפתו במים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

מלח אפסום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן