דף הבית » תרופות סבתא » יבלות בכף הרגל – 21 תרופות של סבתא נפלאה ועתיקה

יבלות בכף הרגל – 21 תרופות של סבתא נפלאה ועתיקה

מהן יבלות בכף הרגל?

יבלות ברגל הן גידולים קטנים ולא מזיקים שיכולים להופיע על הרגליים והבהונות.הם נגרמים על ידי נגיף הפפילומה האנושי (HPV), שהוא מדבק ביותר ויכול להתפשט בקלות מאדם לאדם.יבלות בכף הרגל יכולות לנוע בגודל מכמה מילימטרים למספר סנטימטרים, ועשויות להיות בהירות או כהות בצבע.הסוג הנפוץ ביותר של היבלת בכף הרגל הוא היבלת הפלנטרית, המאופיינת במראה המחוספס, דמוי הכרובית, ויכולה להיות כואבת מאוד אם לא מטפלת בה.יבלות בכף הרגל ניתן למצוא גם על העקבים, בהונות או סוליות, ויכולות להיות קשה לטיפול בשל מיקומם.

21 התרופות של סבתא נפלאה ועתיקה ליבלות בכף הרגל

יבלות ברגל יכולות להיות מטרד, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בהן.להלן כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר ליבלות בכף הרגל.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית ליבלות בכף הרגל.משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו על היבלת מספר פעמים ביום.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

2.שום

שום ידוע בתכונותיו הרפואיות וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות בכף הרגל.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על היבלת.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית ליבלות בכף הרגל.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה במים ומורחים אותו על היבלת מספר פעמים ביום.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

4.קלטת צינור

קלטת צינור היא תרופה יוצאת דופן אך יעילה ליבלות בכף הרגל.מרחי חתיכת קלטת צינור על היבלת והשאיר אותה במשך מספר ימים.ואז הסר את הקלטת ושטוף מהאזור.חזור על תהליך זה כל כמה ימים עד שהיבלת נעלמה.

5.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית פופולרית ליבלות בכף הרגל.משרים כדור כותנה בשמן קיק ומורח אותו על היבלת מספר פעמים ביום.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומצה טבעית שיכולה לעזור להמיס יבלות בכף הרגל.משרים כדור כותנה במיץ לימון ומרחי אותו על היבלת מספר פעמים ביום.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר יבלות בכף הרגל.מערבבים סודה לשתייה עם מים לייצור משחה ומורחים אותה על היבלת.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

8.קליפות בננה

קליפות בננה הן תרופה יעילה ליבלות בכף הרגל.הניחו חתיכת קליפת בננה מעל היבלת והדגישו אותה עם תחבושת.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להתכווץ ביבלות בכף הרגל.משרים כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו על היבלת מספר פעמים ביום.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

10.פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן תרופה פופולרית ליבלות בכף הרגל.הניחו פרוסת תפוח אדמה מעל היבלת ואבטחו אותה בעזרת תחבושת.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

11.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל היבלות בכף הרגל.החל ג’ל אלוורה ישירות על היבלת מספר פעמים ביום.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

12.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור לכווץ יבלות בכף הרגל.מרסקים כמה עלי בזיליקום ומורחים את העיסה ישירות על היבלת.השאירו אותו לילה ושטפו אותו למחרת בבוקר.

13.מיץ בצל

מיץ בצל הוא

טבעי 11.שום

שום משמש זה מכבר כתרופה ביתית ליבלות.ההערכה היא כי לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בנגיף.כל שעליך לעשות הוא לחתוך ציפורן שום לשניים ולשפשף אותה על היבלת במשך מספר דקות.השאירו את שאריות השום על היבלת וכיסו אותה בתחבושת.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת ליבלות.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים אותה עם מעט מים ליצירת משחה.החל את ההדחה על היבלת וכיסו אותה בתחבושת.השאירו את העיסה על לילה והסירו אותה בבוקר.חזור על התהליך הזה כל לילה במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

13.דבש

האני הוא תרופה ביתית פופולרית ליבלות.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.מרחו קצת דבש ישירות על היבלת וכסו אותו בתחבושת.השאר אותו על לילה וחזור על התהליך הזה כל לילה למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

14.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית פופולרית עבור יבלות.משרים כדור כותנה באיזה חומץ תפוחים ומרחי אותו ישירות על היבלת.מכסים אותו בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה כל לילה במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

15.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לשפשף כמה טיפות שמן קיק ישירות אל היבלת ולכסות אותו בתחבושת.השאר אותו על לילה וחזור על התהליך הזה כל לילה למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

16.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה ביתית פופולרית ליבלות.יש לו תכונות עיקריות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.משרים כדור כותנה בזלזת מכשפות ומרחים אותו ישירות על היבלת.מכסים אותו בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה כל לילה במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

17.לימונים

לימונים הם תרופה ביתית פופולרית ליבלות.החומצה בלימונים יכולה לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך לימון לשניים ולשפשף אותו על היבלת.השאירו את שאריות הלימון ביבלת וסקרו אותה בתחבושת.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

18.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת ליבלות.התכונות האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות של אלוורה יכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת ג’ל אלוורה ישירות על היבלת ולכסות אותה בתחבושת.השאר אותו על לילה וחזור על התהליך הזה כל לילה למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

19.קליפת בננה

בננה פיל היא תרופה ביתית פופולרית ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לשפשף את הצד הפנימי של קילוף בננה ישירות אל היבלת ולכסות אותו בתחבושת.השאר אותו על לילה וחזור על התהליך הזה כל לילה למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

20.אננס

אננס הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות.החומצה באננס יכולה לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.פשוט חותכים אננס לפרוסות ושפשפו אותם על היבלת.השאר את שאריות האננס ביבלת וכסו אותה בתחבושת.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

21.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה ביתית פופולרית ליבלות.התכונות האנטי-ויראליות והאנטי דלקתיות של בזיליקום יכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לטחון כמה עלי בזיליקום טריים כדי ליצור משחה ולהחיל אותה ישירות על היבלת.מכסים אותו בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה כל לילה במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

21 הסעדים של סבתא אלה הם דרכים פשוטות ויעילות לטיפול ביבלות בכף הרגל.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות ביתיות לוקחות זמן וסבלנות לעבודה.אם היבלת לא משתפרת לאחר מספר שבועות של טיפול, עדיף לפנות לרופא.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן