דף הבית » תרופות סבתא » בהונות מגרדות – 22 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת ולשחזר
ddddaddaa deddadddaa  ddadadddd dadc daddaad dadbddd dcd

בהונות מגרדות – 22 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת ולשחזר

גירוד אצבעות הרגליים המגרדות – 22 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת

במשך מאות שנים היו לסבתות תרופות משלהן לטיפול בהונות מגרדות.לעתים קרובות, הסעדים הללו הועברו מדור לדור, עם הצביעה מדי פעם פה ושם.בין אם אתם מחפשים תיקון מהיר או פיתרון לטווח הארוך, הנה 22 הסעדים של סבתא שעליכם לדעת.

H2 – תרופות ביתיות

ישנם תרופות ביתיות רבות בהן תוכלו להשתמש כדי לטפל בגרד בהונות מגרדות.לדוגמה, השדרת כפות הרגליים באמבט מרגיע של מים חמים, מלחי אפסום וסודה לשתייה יכולה לספק הקלה מהגרד.אתה יכול גם לנסות להחיל משחת שיבולת שועל או שמן עץ התה ישירות על האזור המושפע.

H2 – שמנים אתרים

שמנים אתריים הפכו פופולריים למדי בשנים האחרונות, והם יכולים להועיל מאוד בטיפול בהונות מגרדות.שמני לבנדר, קמומיל ואקליפטוס מצוינים כולם להקל על גירוד אצבעות הרגליים המגרדות.פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן שקדים מתוק, ומורחים אותו על האזור המושפע.

H3 – טיפ:

אם אתה מתמודד עם מקרה עקשן במיוחד של בהונות מגרדות, נסה לשלב שני שמנים אתרים או יותר.לדוגמה, שילוב של שמן לבנדר, קמומיל ושמן עץ התה יכול להיות יעיל במיוחד.

H2 – דיאטה

למזונות שאתה אוכל יכולים להיות השפעה רבה על בריאות העור שלך ועל חומרת בהונותיך המגרדות.אכילת תזונה העשירה בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של עורכם.עליכם לנסות לשלב יותר פירות וירקות בתזונה, מכיוון שאלו מכילים ויטמינים ומינרלים מועילים שיכולים לעזור לשמור על בריאות העור שלכם.

H2 – תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אצבעות מגרדות.כמה עשבי תיבול שניתן להשתמש בהם לטיפול בהונות מגרדות כוללים קמומיל, קלנדולה ולבנדר.כל שעליך לעשות הוא להכין תה מעשבי התיבול האלה ולהחיל אותו על האזור המושפע.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע זה מכבר כיעיל בטיפול במגוון בעיות עור, כולל בהונות מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ תפוחים ומים חמים ולהשרות את כפות הרגליים בתערובת למשך 15-20 דקות.החומץ יסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מהגרד.

H2 – מותק

דבש הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל בהונות מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף דבש עם כפית מים חמים ומרחי אותה ישירות על האזור הפגוע.דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.

H2 – הימנע מגירויים

אם אתה מתמודד עם בהונות מגרדות, חשוב להימנע מגירויים שיכולים להחמיר את הבעיה.חלק מהגירויים הנפוצים כוללים קרמים ריחניים, בשמים וסוגי בגדים מסוימים.חשוב גם לוודא כי כפות הרגליים שלך יופקות, מכיוון שהלחות יכולה להחמיר את הגירוד.

H2 – ללבוש גרביים נושמים

כשאתה מתמודד עם בהונות מגרדות, חשוב ללבוש גרביים העשויים מבדים נושמים כמו כותנה.זה יעזור לשמור על כפות הרגליים יבשות ולמנוע גירוי נוסף.

H2 – שמור על אצבעות הרגליים לחות

שמירה על אצבעות הרגליים לחות יכולה לעזור להפחית את גירוד אצבעות הרגליים המגרדות.אתה יכול להשתמש בקרם לחות טבעי כמו שמן קוקוס או חמאת שיאה, או שתוכל לרכוש קרם לחות מיוחד המיועד במיוחד לרגליים.

H2 – הימנע ממים חמים

מפתה ככל שיהיה לספוג את כפות הרגליים במים חמים, עדיף להימנע מכך בעת התמודדות עם בהונות מגרדות.מים חמים יכולים למעשה להחמיר את הגירוד.במקום זאת, בחרו אמבטיה פושרת או כף רגל.

H2 – השתמש באבן פומס

שימוש באבן פומס יכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהפחית את הדלקת הקשורה בהונות מגרדות.פשוט הרטיבו את האזור הפגוע והשתמשו באבן האומם כדי לפילוף בעדינות את העור.

H2 – הימנע מנעליים הדוקות

נעליים הדוקות יכולות לגרום לחיכוך ולהפוך את גירוד אצבעות הרגליים המגרדות.במידת האפשר, בחר נעליים שכןעשוי מבדים נושמים ולאפשר לרגליים שלך לנוע בחופשיות.

H2 – שנה את הגרביים שלך מדי יום

חשוב לשנות את הגרביים שלך מדי יום, במיוחד אם אתה מתמודד עם בהונות מגרדות.לבישת אותם זוג גרביים למשך מספר ימים עלולה לגרום להצטברות חיידקים ופטריות, מה שעלול להוביל לגירוי נוסף.

H2 – נסה שקית תה

אם אתה

הבנת אצבעות אצבעות itchy

בהונות מגרדות הן מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל עור יבש, פטריה או דלקת דרמטיטיס במגע.זה יכול להיות מצב מאוד מעצבן ולא נוח, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על הסימפטומים.להלן 22 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת ולהחזיר כדי להקל על הגירוד והאי נוחות שנגרמו כתוצאה מהבהונות מגרדות.

הסעדים של סבתא לעזור להקל על אצבעות הרגליים המעורבות

1.נעל נעליים וגרביים מתאימות

לנעול נעליים וגרביים רופפות יכולות לעזור לשמור על כפות הרגליים קרירות ויבשות, מה שיכול לעזור להפחית את הגירוד.הקפד להחליף את הגרביים שלך לפחות פעם ביום, ונסה להימנע מנעליים צמודות מדי.

2.שמור על כפות הרגליים נקייה ויבשות

שמירה על כפות הרגליים נקייה ויבשה חיונית למניעה וטיפול בהונות מגרדות.הקפידו לשטוף את הרגליים עם סבון ומים כל יום ולייבש אותם ביסודיות אחר כך.אתה יכול גם להשתמש באבקת כף רגל או באבקת נוגד פטרייה כדי לעזור לשמור על כפות הרגליים יבשות.

3.להשרות את כפות הרגליים שלך

השריית כפות הרגליים באמבטיה חמה ומלוחה יכולה לעזור להפחית את הגירוד והאי נוחות הנגרמים כתוצאה מהבהונות מגרדות.הקפידו להשתמש בסבון עדין ובמים חמים, ולהשרות את כפות הרגליים לפחות 10 דקות.אתה יכול להוסיף כמה טיפות שמנים אתרים, כמו שמן עץ התה או שמן לבנדר, לאמבטיה לתוספת הקלה.

4.החל קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על כפות הרגליים יכולה לעזור להפחית את הגירוד והאי -נוחות הקשורים בהונות מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח בבד ולהחיל אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות בכל פעם.אתה יכול גם להשתמש בבד קר ולח או בחפיסה קרה.

5.השתמש בתרופות OTC

ישנן מספר תרופות ללא מרשם שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והאי-נוחות של בהונות מגרדות.אלה כוללים אנטיהיסטמינים, משחות הידרוקורטיזון וקרמים נגד פטריות.הקפד לקרוא את ההוראות בזהירות ולעקוב אחריהן מקרוב.

6.הימנע מגרד

שריטות האזור הפגוע יכול להחמיר את הגירוד ויכול לגרום לגירוי נוסף.אם אתה מוצא את עצמך מגרד, נסה להסיח את דעתך על ידי קריאת ספר, האזנה למוזיקה או לעשות משהו אחר שיוריד את דעתך מהגרד.

7.השתמש באלוורה

יישום ג’ל אלוורה על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הגירוד והאי הנוחות הנגרמים כתוצאה מהבהונות מגרדות.אתה יכול לקנות ג’ל אלוורה ורה ברוב בתי המרקחת או שאתה יכול לקצור צמח אלוורה משלך.פשוט חתוך חתיכה מהצמח והחל את הג’ל על האזור המושפע.

8.השתמש בכורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לבהונות מגרדות.אתה יכול לערבב אבקת כורכום עם מעט מים ולהחיל אותה על האזור הפגוע.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי כורכום למי האמבט או דחיסה קרה כדי לעזור להפחית את הגירוד ואי הנוחות.

9.החל שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ונוגד פטרייתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה עבור בהונות מגרדות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה אותו עד שהוא נספג במלואו.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן קוקוס לאמבטיה חמה.

10.ללבוש גרבי כותנה

לבישת גרבי כותנה יכולה לעזור לשמור על כפות הרגליים קרירות ויבשות, מה שיכול לעזור להפחית את הגירוד.הקפד להחליף את הגרביים שלך באופן קבוע לאורך כל היום וללבוש תמיד גרביים נקיות.

11.השתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה עבור אצבעות הרגליים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חומץ תפוחים עם מים חמים ולהשרות את כפות הרגליים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להחיל כמות קטנה של Apple Cחומץ סיידר ישירות לאזור הפגוע.

12.הימנע מאלרגנים

אם אתה סובל מהבהונות מגרדות בגלל אלרגיות, חשוב להימנע

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן