דף הבית » תרופות סבתא » גירוד באוזניים – 17 תרופות של סבתא מסורתית מהמטבח
dddadd dddddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedaddadaad

גירוד באוזניים – 17 תרופות של סבתא מסורתית מהמטבח

אוזניים מגרדות: 17 תרופות של סבתא מהמטבח
אם אי פעם חווית את הגירוד והאי נוחות של אוזניים מגרדות, אתה יודע כמה זה לא נעים.גירוד באוזניים יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל אלרגיות, זיהום או אפילו הצטברות שעווה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור לספק הקלה.

הסעדים של סבתא הועברו לאורך דורות ורבים עמדו במבחן הזמן.להלן 17 תרופות של סבתא מסורתית מהמטבח שעשויות לעזור להרגיע את האוזניים המגרדות:

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להרגיע את העור המגורה.כדי להשתמש בו, חיממו כמות קטנה של שמן זית והכניסו כמה טיפות לאוזן.תן לזה לשבת כמה דקות לפני שתנקז אותו.הקפד לא להשתמש יותר מדי או להשאיר אותו זמן רב מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לגירוי נוסף.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי נוסף שיכול לעזור להקל על גירוד באוזניים.כדי להשתמש בו, חיממו כמות קטנה של שמן קוקוס והכניסו כמה טיפות לאוזן.תן לזה לשבת כמה דקות לפני שתנקז אותו.הקפד לא להשתמש יותר מדי או להשאיר אותו זמן רב מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לגירוי נוסף.

טיפ מועיל:

לפני שתשתמש באחת מהתרופות הביתי הללו, חשוב לוודא כי אין שום זיהום.אם הגירוד מלווה בשחרור או בכאב, עדיף לפנות לרופא לשלול זיהום.

שום

שום ידוע בתכונותיו הרפואיות וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את האוזניים המגרדות.כדי להשתמש בו, פשוט קח שן שום וכתוב אותו לעיסה.שפשפו את העיסה על האזור הפגוע ותנו לו לשבת כמה דקות לפני שטיפתו.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נוספת שיכולה לעזור להרגיע את האוזניים המגרדות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.טבלו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני שטיפה.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע את האוזניים המגרדות.כדי להשתמש בו, פשוט שפשפו כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע ותנו לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להרגיע את האוזניים המגרדות.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ותן לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע את האוזניים המגרדות.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו על האזור הנגוע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני שטיפה.

בזיליקום

בזיל ידוע בתכונותיו הרפואיות וניתן להשתמש בה כדי להרגיע את האוזניים המגרדות.כדי להשתמש בו, פשוט קח כמה עלי בזיליקום ומרסק אותם לעיסה.שפשפו את העיסה על האזור הפגוע ותנו לו לשבת כמה דקות לפני שטיפתו.

מלפפון

מלפפון הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להרגיע את האוזניים המגרדות.כדי להשתמש בו, פשוט חתוך מלפפון לפרוסות דקות והחל אותם על האזור המושפע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני שטיפה.

מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להרגיע את האוזניים המגרדות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד שהוא מומס.טבלו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני שטיפה.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להרגיע את האוזניים המגרדות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף מיץ לימון עם כוס מים חמים.טבלו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני ששטיפת אותו.

הסעדים של סבתא לאוזניים מגרדות

גירוד באוזניים הוא מצב מעצבן ולעיתים כואב שקשה לטפל בו.למרבה המזל, ישנם הרבה שניות מסורתיותIEs שהועברו לאורך הדורות על ידי סבתות כדי לספק הקלה.להלן 17 תרופות של סבתא מסורתית מהמטבח שיכולות לעזור להרגיע את הגירוד באוזניים.

תרופות ביתיות לאוזניים מגרדות

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית יעילה לאוזניים מגרדות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה ביתית פופולרית נוספת לאוזניים מגרדות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטרייתיות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית.לאחר מכן, החל את התערובת על האזור הפגוע באמצעות ספוגית כותנה.

3.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית גירוד באוזן.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים את העיסה עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע באמצעות ספוגית כותנה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

4.בצל

בצל הוא עוד תרופה ביתית יעילה לאוזניים מגרדות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ מיץ של בצל טרי והחל אותו על האזור הפגוע באמצעות ספוגית כותנה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה ביתית יעילה לאוזניים מגרדות בגלל תכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בתרופה זו, חיממו קצת שמן קוקוס והמרחו אותו על האזור הפגוע באמצעות ספוגית כותנה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

6.שמן זית

שמן זית הוא תרופה ביתית פופולרית לאוזניים מגרדות מכיוון שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בתרופה זו, חיממו קצת שמן זית והמרחו אותו על האזור הפגוע באמצעות ספוגית כותנה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

7.יוגורט

על פי ההערכה,

יוגורט סובל מתכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד באוזן.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמה טיפות של יוגורט רגיל על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

8.מי מלח

מי מלח הם תרופה ביתית פופולרית נוספת לאוזניים מגרדות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

9.דבש

על פי ההערכה,

דבש יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמה טיפות דבש על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

10.אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית יעילה לאוזניים מגרדות בגלל התכונות האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות שלה.כדי להשתמש בתרופה זו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו על האזור הפגוע באמצעות ספוגית כותנה.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

11.חומץ ומים

חומץ ומים הם בית פופולרי נוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן