דף הבית » תרופות סבתא » תולעים מגרדות – 19 תרופות סבתות חמות ולא מרשם
daaddcdaddd deddadddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaa ddcd de

תולעים מגרדות – 19 תרופות סבתות חמות ולא מרשם

תולעים מגרדות: מה הן ומה גורמות להן?

תולעים מגרדות, המכונות גם תולעי סיכה או תולעי חוט, הן תולעים טפיליות קטנות, רזות ולבנות שיכולות לחיות במעיים האנושיים.טפילים אלה מתפשטים מאדם לאדם באמצעות מגע קרוב, ויכולים לגרום לגירוד ואי נוחות באזור האנאלי.הסימפטום השכיח ביותר לזיהום הוא גירוד אינטנסיבי סביב פי הטבעת, במיוחד בלילה.תסמינים אחרים עשויים לכלול כאבי בטן, בחילה, שלשול וירידה במשקל.חשוב לציין כי ניתן להפיץ תולעים מגרדות באמצעות מגע צואה-אוראלי, ולכן שטיפת ידיים והיגיינה נאותה חיונית כדי למנוע התפשטות של זיהום.

19 תרופות סבתות ללא מרשם לטיפול בתולעים מגרדות

תולעים מגרדות יכולות להיות קשות לטיפול, אך ישנם כמה תרופות לסבתא ללא מרשם שהוכחו כיעילות בטיפול במצב זה.להלן 19 תרופות סבתות שיכולות לעזור בטיפול בתולעים מגרדות:

1.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לתולעים מגרדות.אכילת שתי שיני שום מדי יום יכולה לעזור לחסל את הטפילים מהגוף.

2.שמן קוקוס

ניתן להשתמש בשמן קוקוס הן באופן פנימי והן חיצוני כדי לסייע בטיפול בתולעים מגרדות.נטילת כף אחת של שמן קוקוס מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.החלת שמן קוקוס באופן אקטואלי יכולה גם לעזור להרגיע את הגירוד ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מהזיהום.

3.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי-דלקתי טבעי ואנטי בקטריאלי, שניתן להשתמש בו לטיפול בתולעים מגרדות.נטילת כפית אבקת כורכום עם חלב חם יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.

4.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים הן באופן פנימי והן חיצוני כדי לסייע בטיפול בתולעים מגרדות.נטילת כפית של חומץ תפוחים בכוס מים פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.החלת חומץ תפוחים באופן אקטואלי יכולה לעזור גם להרגיע את הגירוד והאי נוחות הנגרמים כתוצאה מהזיהום.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שניתן להשתמש בו לטיפול בתולעים מגרדות.שתיית כוס מיץ לימון עם מים חמים מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.

6.גזר

אכילת גזר גולמי יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.אכילת גזר גולמי אחד עד שניים מדי יום יכולה לעזור לחסל את הטפילים מהגוף.

7.יוגורט

אכילת יוגורט יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.אכילת קערה של יוגורט רגיל מדי יום יכולה לעזור לחסל את הטפילים מהגוף.

8.זרעי פפאיה

ניתן להשתמש בזרעי פפאיה לטיפול בתולעים מגרדות.אכילת כפית זרעי פפאיה מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.

9.מלפונים

אכילת מלפפונים גולמיים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.אכילת מלפפונים גולמיים אחד עד שניים מדי יום יכולה לעזור לחסל את הטפילים מהגוף.

10.זרעי דלעת

ניתן להשתמש בזרעי דלעת לטיפול בתולעים מגרדות.אכילת כפית אחת של זרעי דלעת מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.

11.זרעי חילבה

ניתן להשתמש בזרעי חילבה לטיפול בתולעים מגרדות.אכילת כפית אחת של זרעי חילבה מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.

12.מיץ שום

ניתן להשתמש במיץ שום לטיפול בתולעים מגרדות.שתיית כוס מיץ שום עם מים חמים מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.

13.אלוורה

אלוורה יכולה לשמש כדי להרגיע את הגירוד והאי -נוחות הנגרמים כתוצאה מתולעים מגרדות.יישום ג’ל אלוורה באופן מקומי יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של תולעים מגרדות.

14.שמן עץ התה

ניתן להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בתולעים מגרדות.החלת שמן עץ התה באופן אקטואלי יכולה לעזור להפחית את הגירוד ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מהזיהום.

15.שמן אורגנו

ניתן להשתמש בשמן אורגנו לטיפול בתולעים מגרדות.

ג’ינג’ר, קינמון ודבש

ג’ינג’ר, קינמון ודבש הם THREE של התרופות הסבתות הפופולריות והיעילות ביותר לטיפול בתולעים מגרדות.ידוע שג’ינג’ר הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול להפחית את הדלקת והגירוי הנגרמים כתוצאה מתולעים מגרדות.קינמון הוא חיטוי טבעי המסייע להפחתת הגירוד ולמנוע זיהום.דבש הוא חומר הומנט, מה שאומר שהוא עוזר לשמור על לחות העור ולהפחתת הגירוד.

מערבבים יחד חלקים שווים של ג’ינג’ר, קינמון ודבש כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזורים שנפגעו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.תערובת זו אמורה לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הנגרמת על ידי התולעים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הביתיות הטובות ביותר לתולעים מגרדות.החומציות בחומץ עוזרת להרוג את התולעים ולהפחית את הגירוד.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומרחי אותו על האזורים המושפעים פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

החלת שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן אקליפטוס יעילים להפחתת הגירוד הנגרם כתוצאה מתולעים מגרדות.פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן האתרי עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזורים הפגועים.עשו זאת פעמיים -שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום

שום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הגירוד הנגרם כתוצאה מתולעים מגרדות.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס.החל תערובת זו על האזורים המושפעים פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרסים חמים

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוד הנגרם כתוצאה מתולעים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית במים חמים ולהחיל אותו על האזורים המושפעים למשך 10 עד 15 דקות בכל פעם.עשו זאת פעמיים -שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

זרעי חילבה

זרעי חילבה הם חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטי-חיטוי שיכול לעזור להפחית את הגירוד הנגרם כתוצאה מתולעים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כמה זרעי חילבה במים לילה ומאמנים את המים בבוקר.שתו מים אלה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לתולעים מגרדות?

כמה תרופות טבעיות לתולעים מגרדות כוללות ג’ינג’ר, קינמון ודבש;חומץ תפוחים;שמנים חיוניים;שום;קומפרסים חמים;וזרעי חילבה.

האם יש תרופות מרשם לתולעים מגרדות?

כן, ישנן תרופות מרשם לתולעים מגרדות.תרופות אלה הן בדרך כלל קרמים או כדורים אקטואליים שנקבעו על ידי רופא.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שנטילת תרופות מרשם לתולעים מגרדות.

תולעים מגרדות יכולות להיות מצב לא נוח ומעצבן.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות סבתות חמות ולא מרשם שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הנגרמים כתוצאה מתולעים מגרדות.מג’ינג’ר, קינמון ודבש ועד חומץ תפוחים ושמנים אתרים, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של תולעים מגרדות.בנוסף, קומפרסים חמים וזרעי חילבה יכולים גם לעזור להפחית את הגירוי והגרד הנגרמים כתוצאה מתולעים מגרדות.אם סעדים אלה אינם מספקים הקלה, יש להתייעץ עם רופא לתרופות מרשם.Wikipedia.org הגדרה על תולעים גירדות מספקת מידע נוסף על מצב זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן