דף הבית » תרופות סבתא » תולעים בילדים – 17 התרופות של סבתא מרגיעות שרצות במשפחה
daaddcdaddd dddcdddd  ddaadaddaddaa dadc daddaad dedadddad

תולעים בילדים – 17 התרופות של סבתא מרגיעות שרצות במשפחה

תולעים בילדים: בעיה שכיחה

תולעים אצל ילדים הן בעיה שכיחה ויכולות לגרום למגוון תסמינים מקלות לחמורה.התסמינים כוללים כאבי בטן, שלשול, בחילה, הקאות, גירוד סביב פי הטבעת ואובדן התיאבון.תולעים הן טפילים שחיים במעיים וניזונים מחומרים המזינים שנבלעים על ידי המארח.ניתן לחפש אותם באמצעות מגע עם מזון, מים או אדמה מזוהמים ויכולים להתפשט במהירות בסביבות עם תברואה לקויה.

בעוד שתרופות זמינות כדי לסייע בטיפול בתולעים אצל ילדים, הורים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות כדי לעזור לשמור על טפילים אלה בבדיקה.במאמר זה נבחן כמה מהתרופות המסורתיות שהועברו לאורך הדורות ועדיין פופולריות כיום, יחד עם טיפים אחרים למניעה וטיפול בתולעים אצל ילדים.

הסעדים של סבתא לטיפול בתולעים בילדים

1.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול בתולעים בילדים.על פי ההערכה, היא יעילה בגלל תכונותיו האנטיבקטריאליות והנטיפטרייות.כדי להשתמש בו, קוצצים דק כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כפית דבש.תן את התערובת לילדך פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.חשוב לציין כי שום עלול לגרום לגידול בטן אצל ילדים מסוימים, אז התחל במינון קטן ותגדל בהדרגה.

2.זרעי דלעת

ידוע כי זרעי דלעת בעלי תכונות אנטי-טפיליות ויכולות לעזור להרוג תולעים במעיים.כדי להשתמש בהם, טוחנים קומץ זרעי דלעת לאבקה ומערבבים אותה עם כפית דבש.תן את התערובת לילדך פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר חיטוי טבעי ומכיל תרכובות שיכולות לעזור להיפטר מגוף הטפילים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.

4.זרעי קרום

על פי ההערכה, זרעי קרום, הידועים גם בשם Ajwain, יעילים בהריגת תולעים ולגירוש התולעים מהמעיים.כדי להשתמש בהם, מערבבים כפית זרעי קרום עם כף דבש ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.

5.שמן עם כותנה

ידוע כי שמן עם כותנה בעל תכונות אנטי-טפיליות ומאמר שהוא מסייע לגרש תולעים מהמעיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של שמן עם כותנה עם כוס חלב חם ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.

6.כורכום

כורכום הוא תבלין שידוע כמי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.

7.זרעי חילבה

ידוע כי זרעי חילבה הם בעלי תכונות אנטי-טפיליות ויכולות לעזור להרוג תולעים במעיים.כדי להשתמש בהם, טוחנים קומץ זרעי חילבה לאבקה ומערבבים עם כפית דבש.תן את התערובת לילדך פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.

8.Neem

נם הוא עשב שידוע שיש לו תכונות נגד פטריות ואנטי-טפיליות ויכול לעזור להרוג תולעים במעי.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת נים עם כוס מים חמים ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.

9.שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס הוא בעל תכונות אנטי-טפיליות ויכול לעזור לגרש תולעים מהמעיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של שמן קוקוס עם כוס חלב חם ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.

10.ציפורן

ידוע כי לציפורן יש תכונות נגד פטריות ואנטי-טפיליות ויכולות לעזור להרוג תולעים במעיים.כדי להשתמש בהם, מערבבים כפית שיני קרקע עם כף דבש ותנו אותו לילדכם פעמיים ביום למשך 3-5 ימים.

11.בזיל

בזיל הוא עשב שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-טפיליות ו

התרופות של סבתא מסורתית לתולעים בילדים

סבתות מסירות תרופות מסורתיות לתולעתהם אצל ילדים במשך דורות.ידוע כי רבים מהתרופות הללו יעילות בהקלה על תסמינים ועזרה לילדים להיפטר מתולעים לחלוטין.להלן 17 מהסעדים של סבתא המרגיעים ביותר שהועברו דרך משפחות מזה עשרות שנים.

1.שום

ידוע ש

שום הוא עשב אנטי-טפילי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בתולעים אצל ילדים.כדי להשתמש בשום, לרסק כמה ציפורן, לערבב אותו עם דבש ולתת אותו לילד על בטן ריקה.תרופה זו אומרים שהיא עוזרת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

2.זרעי דלעת

ידוע כי זרעי דלעת מכילים תכונות אנטי-טפיליות המסייעות להיפטר מתולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, טוחנים קומץ זרעי דלעת וערבבו אותם עם דבש.תן את התערובת הזו לילד על בטן ריקה.ידוע כי תרופה זו מסייעת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

3.כורכום

ידוע כי

כורכום הוא עשב אנטי-טפיל חזק שיכול לעזור בגיסת תולעים מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם, ותנו אותה לילד על בטן ריקה.ידוע כי תרופה זו מסייעת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

4.זרעי קרום

ידוע כי זרעי קרום מכילים תכונות אנטי-טפיליות המסייעות בהיפטר מתולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, טוחנים קומץ זרעי קרום ומערבבים אותם עם דבש.תן את התערובת הזו לילד על בטן ריקה.ידוע כי תרופה זו מסייעת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

5.עלים נאים

ידוע כי

עלי Neem מכילים תכונות אנטי-טפיליות המסייעות להיפטר מתולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, טחון קומץ עלי נם ומערבב אותם עם דבש.תן את התערובת הזו לילד על בטן ריקה.ידוע כי תרופה זו מסייעת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

6.שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס מכיל תכונות אנטי-טפיליות המסייעות בהיפטר מתולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף שמן קוקוס עם כוס חלב חם, ותנו אותו לילד על בטן ריקה.ידוע כי תרופה זו מסייעת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

7.זרעי כמון

ידוע כי זרעי כמון מכילים תכונות אנטי-טפיליות המסייעות בהיפטר מתולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, טחון קומץ זרעי כמון ומערבב אותם עם דבש.תן את התערובת הזו לילד על בטן ריקה.ידוע כי תרופה זו מסייעת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

8.זרעי שומר

ידוע כי זרעי שומר מכילים תכונות אנטי-טפיליות המסייעות בהיפטר מתולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, טוחנים קומץ זרעי שומר ומערבבים אותם עם דבש.תן את התערובת הזו לילד על בטן ריקה.ידוע כי תרופה זו מסייעת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

9.זרעי כוסברה

ידוע כי זרעי כוסברה מכילים תכונות אנטי-טפיליות המסייעות בהיפטר מתולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, טוחנים קומץ זרעי כוסברה ומערבבים אותם עם דבש.תן את התערובת הזו לילד על בטן ריקה.ידוע כי תרופה זו מסייעת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

10.ג’ינג’ר

ידוע ש

ג’ינג’ר הוא עשב אנטי-טפילי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בתולעים אצל ילדים.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מרסקים כמה חתיכות, מערבבים אותו עם דבש ותנו אותו לילד על בטן ריקה.תרופה זו אומרים שהיא עוזרת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

11.ציפורן

ידוע כי

ציפורן מכילות תכונות אנטי-טפיליות המסייעות בהיפטר מתולעים.כדי להשתמש בתרופה זו, טחון קומץ ציפורן ומערבב אותם עם דבש.תן את התערובת הזו לילד על בטן ריקה.ידוע כי תרופה זו מסייעת לגרש תולעים ולשפר את העיכול.

12.עלי בזיליקום </h3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן