דף הבית » תרופות סבתא » כיב פי הטבעת – 21 תרופות של סבתא מקובלת ונפלאה
dbdd dad ddddadaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddcdaa ddada

כיב פי הטבעת – 21 תרופות של סבתא מקובלת ונפלאה

מהם כיבי פי הטבעת?

כיבי פי הטבעת הם פצעים קטנים או נגעים שיכולים להיווצר על רירית פי הטבעת, החלק האחרון של המעי הגס.כיבים אלה יכולים לנוע בין עדין לחמור, והם יכולים לגרום לכאב, דימום ואי נוחות תוך כדי מעבר צואה.הם יכולים גם להגדיל את הסיכון לזיהום בגלל קרבתם לפי הטבעת.הטיפול בכיבים בפי הטבעת תלוי בחומרת ובסיבה הבסיסית, אך ידוע כי כמה תרופות ביתיות יעילות בהקלת התסמינים.

הסעדים של סבתא לכיב פי הטבעת

סבתות המליצו על תרופות טבעיות במשך דורות, ולמרות שחשוב לפנות לייעוץ רפואי לכיב פי הטבעת, הסעדים הבאים עשויים להיות מסוגלים להקל על התסמינים הנלווים.

1.מיץ אלוורה

למיץ אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת, כאבים וגירוי הקשורים לכיב פי הטבעת.זה גם גבוה בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש במיץ אלוורה, מערבבים כף אחת מהמיץ עם כוס מים אחת ושתו אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

2.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת וצורכים אותו שלוש פעמים ביום.

3.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ואת הסיכון לזיהום.אכילת כוס יוגורט רגילה בכל יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לכיב פי הטבעת.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה עתיקה של מחלות רבות, והיא יכולה לשמש גם לטיפול בכיבוי פי הטבעת.זה עשיר בחומצה אצטית, שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של החומץ עם כוס מים אחת ושתה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכיב פי הטבעת.כדי להשתמש במכשפות לוז, להשרות כדור כותנה או כרית עם לוז המכשפה והפעילו אותו על האזור הפגוע.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בשמן קוקוס, החל כמות קטנה מהשמן ישירות על האזור הנגוע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

7.מלח אפסום

מלח אפסום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש במלח אפסום, מערבבים כפית אחת של המלח עם כוס מים חמים אחד וספגו את האזור הפגוע בתמיסה למשך 15 עד 20 דקות.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגדת חומצה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לכיב פי הטבעת.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של הסודה עם כוס מים חמים ושותה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

9.תה קמומיל

תה קמומיל הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בתה קמומיל, תלול כפית אחת של התה בכוס מים חמים אחת למשך חמש דקות ושתה אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, מערבבים כפית אחת של השורש עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

11.אלם חלקלק

ELM החלקלק הוא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה הקשורה לכיב פי הטבעת.כדי להשתמש באלם חלקלק, מערבבים כפית אחת של העשב עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

12.שום

שום הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בשום, לרסק שתי שיני שום ומערבבים אותו עם כף דבש אחת וצורכים אותו

התרופות הביתיות של סבתא לכיב פי הטבעת

כיבי פי הטבעת יכולים להיות כואבים ומביכים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בהן.סבתות משתמשות בתרופות אלה כבר מאות שנים, והוכחו כי הן יעילות.להלן 21 תרופות של סבתא מקובלות ונפלאות לכיב פי הטבעת.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בתה קמומיל לכיב פי הטבעת, הכינו תה חזק ותנו לו להתקרר.מרחו את התה הקריר ישירות על אזור פי הטבעת בעזרת כדור כותנה או גזה.

2.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בכיבים בפיקטול.לשימוש אלוורה, חתוך עלה וחלץ את הג’ל.החל את הג’ל ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.אלוורה ניתן לבטל גם דרך הפה, בצורת מיץ או קפסולה, כדי להפחית דלקת וגירוי.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש במכשפה לוז, ערבבו חלק אחד לוז מכשפה עם מים חלק אחד ומורחים ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים חומץ חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בשמן קוקוס, החל ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בשמן לבנדר, החל ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים ישירות על אזור פי הטבעת בעזרת כדור כותנה.

8.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים אבקת כורכום חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.

תרופות ביתיות נוספות לכיב פי הטבעת

9.שום

שום הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בשום, מערבבים חלק אחד טחון שום עם מים חלק אחד ומורחים ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.

10.בצל

בצל הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בצל, מערבבים בצל טחון חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.

11.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בדבש, מערבבים דבש חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.

12.חלב קוקוס

חלב קוקוס הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש בחלב קוקוס, החל ישירות על אזור פי הטבעת באמצעות כדור כותנה.

13.מיץ כרוב

מיץ כרוב הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וגירוי באזור פי הטבעת.כדי להשתמש במיץ כרוב, מערבבים מיץ כרוב חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים ישירות על אזור פי הטבעת בעזרת כדור כותנה.

14.כוסברה

כוסברה היא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בה להפחתת דלקת וגירוי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן