דף הבית » תרופות סבתא » פיסורה בפי הטבעת – 16 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ומוסמכים
daddaddad ddad ddddadaa  ddadadddd dadc daddaad daddaddc

פיסורה בפי הטבעת – 16 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ומוסמכים

פיסורה בפי הטבעת היא דמעה בתעלה האנאלית או בפתיחת פי הטבעת.זהו מצב שכיח שיכול לגרום לכאב, לגרד, לדימום ולפעמים פריקה.בעוד שרוב הפיצוחים נרפאים מעצמם, חלקם יכולים להיות כרוניים ודורשים התערבות רפואית.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות טבעיות שיכולות לעזור לטפל בפיסורה בפי הטבעת ולספק הקלה מהתסמינים.להלן 16 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לפיצוחים בפי הטבעת.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית כאב ונפיחות הקשורים לפיסורה בפי הטבעת.הוא עשיר גם בחומצה לוריקה, שיש לה תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות.לשימוש, מחממים את שמן הקוקוס עד שהוא חם למגע ואז למרוח אותו על האזור הפגוע.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעיקן טבעי ובעל תכונות חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לפיסורה בפי הטבעת.לשימוש, מערבבים 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם 8 גרם מים חמים ושותים את התערובת.ניתן גם למרוח את התערובת על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי:

ניתן להשתמש בשילוב של חומץ תפוחים ולוז מכשפה המיושם עם ספוגית כותנה כדי לסייע בהפחתת הדלקת הקשורה לפיסורה בפי הטבעת.

3.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לפיסורה בפי הטבעת, כולל כאבים ודלקת.לשימוש, החל ג’ל אלוורה ורה טרי על האזור המושפע מספר פעמים ביום.אתה יכול גם לשתות מיץ אלוורה כדי לעזור להפחית דלקת.

4.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות טבעיות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורה לפיסורה בפי הטבעת.לשימוש, החל את המכשפה לוז על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה מספר פעמים ביום.

5.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לפיסורה בפי הטבעת.לשימוש, מערבבים 2 כפות מלח אפסום בכוס מים חמים ושותים את התערובת.ניתן גם למרוח את התערובת על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

6.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לפיסורה בפי הטבעת.לשימוש, מערבבים 5-10 טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לפיסורה בפי הטבעת.לשימוש, ריסקו כמה שיני שום ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לפיסורה בפי הטבעת.לשימוש, מחממים את שמן הזית עד שהוא חם למגע ואז למרוח אותו על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותים את התערובת.ניתן גם למרוח את התערובת על האזור המושפע באמצעות ספוגית כותנה.

10.עלי כרוב

עלי כרוב הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפיסורה בפי הטבעת.לשימוש, הניחו כמה עלי כרוב על האזור הפגוע והשאירו אותם כ 20 דקות.שוטפים במים חמים.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לאסומרי: במאמר זה אנו בוחנים את הגורמים, הטיפולים והתרופות לפיסורה בפי הטבעת.אנו דנים ב -16 הסעדים של סבתא הפופולריים בין כל הגילאים ומוסמכים בשימוש נכון.אנו מסתכלים גם על שאלות נפוצות הקשורות לפיסורה בפי הטבעת.

מה זה פיסור בפי הטבעת?

פיסורה בפי הטבעת היא דמעה ברירית הפי הטבעת הגורמת לכאב קיצוני, גירוד ודימום.זהו מצב נפוץ מאוד שמשפיע על גברים ונשים כאחד בכל הגילאים.הדמעה נגרמת בדרך כלל כתוצאה מתאמץ במהלך תנועת מעי, אך יכולה להיגרם גם על ידי גורמים אחרים כמו עצירות, שלשול ולידה.

טיפול ותרופות

הטיפול העיקרי בפיסוד בפי הטבעת הוא להפחית את כמות המתאמץ במהלך תנועת מעיים.ניתן לעשות זאת על ידי הוספת סיבים נוספים לתזונה, שתיית שפע של נוזלים והימנעות מעצירות.

בנוסף לטיפולים הרפואיים, ישנם תרופות ביתיות רבות ותרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של פיסורה בפי הטבעת.להלן 16 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא הפופולריות בין כל הגילאים ומוסמכים:

1.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים כדי להפחית את הכאב והגירוד הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה או מטלית כביסה.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע.

3.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה להפחתת הנפיחות והכאב הקשורים לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.

4.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור המושפע.

5.אמבטיות מלח אפסום

ניתן להשתמש במרחצאות מלח של אפסום כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, תלולים שתי שקיות תה קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומורחים את הנוזל על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה או מטלית כביסה.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה או מטלית כביסה.

8.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע.

9.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, לרסק שן שום אחד של שום ומורחים את העזה על האזור המושפע.

10.שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של שמן זית על האזור המושפע.

11.קומפרס קר

ניתן להשתמש בדחיסה קרה כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לפיסורה בפי הטבעת.כדי להשתמש בו, עטפו שקית של ירקות קפואים במטלית נקייה והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן