דף הבית » תרופות סבתא » כיב לחץ – 14 תרופות מרגיעות ובטוחות
dbdd dcdda  daadaddaddaa dedadddaddaa dddddddaa

כיב לחץ – 14 תרופות מרגיעות ובטוחות

כיב לחץ הוא תלונה בעור נפוצה, במיוחד בקרב קשישים.זה נגרם כתוצאה מלחץ ממושך על העור, מה שעלול להוביל להתפתחות משקפי מיטה.החדשות הטובות הן שיש מספר תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן הן כדי להקל ומניעת כיבי לחץ.

מהו כיב לחץ?

כיב לחץ, המכונה גם מיטה סורר, הוא כאב פתוח שמתפתח על העור בגלל לחץ ממושך על העור.בדרך כלל זה מופיע באזורים בגוף הנמצאים בלחץ הכי הרבה כששקר או יושב לפרקי זמן ארוכים, כמו המותניים, עצם הזנב, העקבים והמרפקים.כיבי לחץ יכולים להידבק אם לא מטופלים ויכולים להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים.

הסעדים של סבתא לכיב לחץ

סבתות העבירו תרופות לכיב לחץ במשך דורות.סעדים אלה כולם טבעיים ובטוחים, ורבים מהם נמצאו יעילים במתן הקלה מהתסמינים הקשורים לכיב לחץ.להלן 14 תרופות של סבתא לכיב לחץ:

1.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי, והוא שימש במשך מאות שנים לטיפול בפצעים ומצבי עור.זה מועיל במיוחד לכיב בלחץ ריפוי מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולמנוע זיהום.

2.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והמרגיעות שלה.ניתן ליישם את הג’ל ממפעל אלוורה ישירות על כיב הלחץ כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על לחות העור ובריא.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ כדי לעזור להפחית את הכאב והגרד.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולמנוע זיהום.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ או לשמש כדחיסה כדי לעזור להפחית את הכאב והגרד.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי המסייע להפחתת הדלקת ולהרגיע את העור.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ או לשמש כדחיסה כדי לספק הקלה מגרד וכאב.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולמנוע זיהום.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ או לשמש כדחיסה כדי לעזור להפחית את הכאב והגרד.

7.קלנדולה

קלנדולה הוא צמח פורח ששימש במשך מאות שנים לטיפול בפצעים ובמצבי עור.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

8.שמן אתרי לבנדר

לשמן אתרי לבנדר יש תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ או לשמש כדחיסה כדי לספק הקלה מגרד וכאב.

9.מלח אפסום

מלח אפסום הוא מינרל טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת ולקידום ריפוי.ניתן להוסיף אותו לאמבטיה חמה או למרוח ישירות על כיב הלחץ כדי לספק הקלה מגרד וכאב.

10.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ או לשמש כדחיסה כדי לספק הקלה מגרד וכאב.

11.שום

שום הוא אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולמנוע זיהום.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ או לשמש כדחיסה כדי לספק הקלה מגרד וכאב.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ או לשמש כדחיסה כדי לספק הקלה מגרד וכאב.

13.חילבה

חילבה היא חיטוי טבעי ואנטיבאק טבעיטריאל שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על כיב הלחץ או לשמש כדחיסה כדי לספק הקלה מגרד וכאב.

התרופות של סבתא לכיב לחץ

כיבי לחץ, הידועים גם בשם פצעי המיטה, יכולים להיות כואבים וקשים לניהול.סבתות סיפקו תרופות ביתיות במשך דורות, וחלקן יכולות לעזור בניהול כיבי לחץ.14 תרופות ביתיות אלה הן בטוחות ויעילות, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים רפואיים.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על העור לחות ורך.זה משמש גם כחומר אנטי בקטריאלי ואנטי דלקתי, שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכיב לחץ.יש למרוח שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

2.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בכיבורי לחץ.זהו חומר אנטי דלקתי, אנטי-חיטוי ואנטי בקטריאלי, ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.יש ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

3.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית חיידקים ודלקת הקשורים לכיב לחץ.זה משמש גם כקרם לחות טבעי, ויכול לעזור לשמור על העור לחות ורך.יש ליישם דבש ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי, ויכול לעזור להפחית את החיידקים והדלקת הקשורים לכיב לחץ.זה יכול גם לעזור לשמור על העור רך ומיובש.יש למרוח חומץ תפוחים ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית חיידקים ודלקת הקשורים לכיב לחץ.זה יכול גם לעזור לשמור על העור רך ומיובש.יש ליישם את לוז המכשפה ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי, ויכול לעזור להפחית חיידקים ודלקת הקשורים לכיב לחץ.זה יכול גם לעזור לשמור על העור רך ומיובש.יש למרוח שמן לבנדר ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי, ויכול לעזור להפחית חיידקים ודלקת הקשורים לכיב לחץ.זה יכול גם לעזור לשמור על העור רך ומיובש.יש למרוח שמן עץ התה ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

8.מלח אפסום

מלח אפסום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית חיידקים ודלקת הקשורים לכיב לחץ.זה יכול גם לעזור לשמור על העור רך ומיובש.יש ליישם מלח אפסום ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

9.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי, ויכול לעזור להפחית חיידקים ודלקת הקשורים לכיב לחץ.זה יכול גם לעזור לשמור על העור רך ומיובש.יש ליישם כורכום ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

10.שום

שום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית חיידקים ודלקת הקשורים לכיב לחץ.זה יכול גם לעזור לשמור על העור רך ומיובש.יש ליישם שום ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

11.קלנדולה

קלנדולה היא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית חיידקים ודלקת הקשורים לעיתונותכיבים.זה יכול גם לעזור לשמור על העור רך ומיובש.יש ליישם את קלנדולה ישירות על האזור המושפע ולעסוק בעדינות בעור.

12.Comfrey

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן