דף הבית » תרופות סבתא » כיבי לחץ – 15 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים וחשובים
dbddd dcdda  daadaddaddaa dedddadaddaa ddedddadaddaa dadc de

כיבי לחץ – 15 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים וחשובים

כותרת: 15 תרופות מיושנות שיסייעו בטיפול בכיבי לחץ

כשמדובר במציאת הטיפול הנכון לכיבי לחץ, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל.כיבי לחץ הם אחד הגורמים השכיחים ביותר לפגיעה בעור בקרב קשישים ויכולים להיות מאוד לא נוחים וקשים לניהול.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מיושנות שיכולות לעזור בטיפול בכיב בלחץ ללא צורך בתרופות או טיפולים יקרים.להלן 15 מרכיבים טבעיים וחשובים שיכולים לעזור לכם לטפל בכיב בלחץ.

1.אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחית טבעית ששימשה זה מכבר לתכונות הריפוי שלה.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת וגירוד הקשורים לכיב לחץ.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולעזור לפצע לרפא מהר יותר.כדי להשתמש ב- Aloe Vera כדי לטפל בכיבי לחץ, החל את הג’ל ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו לפחות למשך 30 דקות.שטפו במים פושרים.

2.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הזיהום בכיב הלחץ.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בדבש לטיפול בכיב בלחץ, החל את הדבש ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו לפחות 30 דקות.שטפו במים פושרים.

טיפ ייחודי ומועיל:

אתה יכול גם לשלב דבש עם אלוורה ליצירת משחת ריפוי עוצמתית.מערבבים 1 כף דבש עם 1 כף של ג’ל אלוורה ומורחים על האזור הפגוע.השאר אותו לפחות 30 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על העור סביב כיבי לחץ לחות ולהפחית גירוד ואי נוחות.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול בכיב בלחץ, מרחו שכבה דקה של השמן ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו לפחות 30 דקות.שטפו במים פושרים.

4.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכיב לחץ.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בכיב בלחץ, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כף דבש ו -1 כף שמן קוקוס.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע והשאירו אותה לפחות 30 דקות.יש לשטוף במים פושרים.

תרופות טבעיות לכיב לחץ

כיבי לחץ, הידועים גם כשיטות מיטה, הם פצעי עור כואבים ועלולים להיות מסוכנים הנגרמים כתוצאה מלחץ ממושך ולא מופרך.הם נפוצים בעיקר בקרב קשישים לבין אלה שהם מרותקים למיטה או כבלי כסא גלגלים, ויכולים לגרום לסיבוכים חמורים אם לא נותרו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור לרפא כיבי לחץ ולמנוע מהם להחמיר.

דבש

דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כיבי לחץ.התכונות הטבעיות של חיטוי ואנטי דלקתיות עוזרות להפחתת הכאב ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בדבש לכיב לחץ, פשוט החל שכבה דקה על האזור הפגוע פעמיים ביום.הקפידו להשתמש בדבש בדרגה רפואית, שכן סוגים מסוימים של דבש יכולים להכיל חיידקים שיכולים להחמיר את המצב.

שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי דלקתי טבעי.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת, ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשום לכיב לחץ, מוחץ כמה שיני והפעלת הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

תרופות צמחיות לכיב לחץ

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כיבי לחץ.עשבי תיבול כמו קלנדולה, קומפרי, וורט סנט ג’ון יכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

קלנדולה

קלנדולה הוא צמח פורח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי PRocess.כדי להשתמש ב- Calendula לכיב לחץ, הכינו תה על ידי הוספת 2 כפיות של פרחי קלנדולה מיובשים לכוס מים רותחים.תן לתה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ולהשתמש בנוזל כדי לשטוף את האזור הפגוע פעמיים ביום.

קומפרי

Comfrey הוא צמח פורח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.הוא מכיל אלנטואין, תרכובת טבעית המסייעת לקידום צמיחת תאי עור חדשים ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בקומפרי לכיב לחץ, הכינו עוף על ידי ריסוק קומץ עלי קומפרי טריים והוספת כמה טיפות מים.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

תרופות מיושנות אחרות לכיב לחץ

תרופות מיושנות אחרות שיכולות לעזור לריפוי כיבי לחץ כוללות אלוורה, שמן קוקוס ושמן לבנדר.

אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטי-חיטוי שיכול לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.כדי להשתמש באלוורה לכיב לחץ, פשוט החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור על האזור המושפע פעמיים ביום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשמן קוקוס לכיב לחץ, פשוט החל שכבה דקה על האזור המושפע פעמיים ביום.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר טבעי אנטיספטי ומשכך כאבים שיכול לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בשמן לבנדר לכיב לחץ, פשוט הוסיפו כמה טיפות של השמן לכוס מים חמים והשתמשו בתערובת כדי לשטוף את האזור הפגוע פעמיים ביום.

סיכום

כיבי לחץ יכולים להיות כואבים ומסוכנים, אך ניתן לטפל בהם בתרופות טבעיות ומיושנות.דבש, שום, קלנדולה, קומפרי, אלוורה, שמן קוקוס ושמן לבנדר הם כולם מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.חשוב לזכור להשתמש בדבש בדרגה רפואית, ולהתייעץ תמיד עם רופא לפני שתנסה כל תרופות ביתיות לכיב לחץ.

שאלות נפוצות

מהם כיבי לחץ?

כיבי לחץ, הידועים גם כשיטות מיטה, הם פצעי עור כואבים ועלולים להיות מסוכנים הנגרמים כתוצאה מלחץ ממושך ולא מופרך.

מהם כמה תרופות טבעיות לכיב לחץ? </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן