דף הבית » תרופות סבתא » כיבי פה – 14 תרופות של סבתא מהמטבח והאורגני

כיבי פה – 14 תרופות של סבתא מהמטבח והאורגני

מהם כיבי פה?

כיבים בפה, הידועים גם בשם פצעי הקנקר, הם פצעים קטנים וכואבים המופיעים בפה.הם יכולים להשתנות בגודל ויכולים להופיע בכל מקום בפה, כולל פנים הלחיים, השפתיים והלשון.כיבי פה יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל פגיעה בפה, לחץ, שינויים הורמונליים, מזונות מסוימים ואפילו תרופות מסוימות.

כיצד לטפל בכיב בפה

כיבי פה יכולים להיות לא נוחים וכואבים, והדרך הטובה ביותר לטפל בהם היא לשמור על האזור נקי ונקי ממגרים.אם כיב הפה גדול במיוחד או מתמשך, יתכן שתצטרך לפנות לטיפול רפואי.עם זאת, ישנם גם כמה תרופות ביתיות שתוכלו לנסות לעזור להרגיע ולרפא את הכיב במהירות.

14 הסעדים של סבתא מהמטבח והאורגני

  • שטיפה של מי מלח: ממיסים כפית מלח בכוס אחת של מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את הפה שלך.זה יכול לעזור להפחית דלקת, להפחית את הכאב ולהפחית את גודל הכיב.עשה זאת מספר פעמים ביום.
  • דבש: יישום כמות קטנה של דבש ישירות על הכיב יכול לעזור להאיץ את הריפוי ולהפחית את הכאב.דבש הוא חיטוי טבעי ויכול גם לעזור להפחית דלקת.
  • אלוורה: אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות, וליישם כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על הכיב יכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.אתה יכול גם לשתות מיץ אלוורה כדי לעזור להפחית את הדלקת ולרפא את הכיב מבפנים החוצה.
  • שום: שום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות, ולעיסת חתיכת שום קטנה יכולה לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.אתה יכול גם להכין משחה של שום ומים ולהחיל אותו ישירות על הכיב.
  • כוסברה: כוסברה הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי של הכיב.הכינו משחה של כוסברה ומים והפעילו אותה ישירות על הכיב מספר פעמים ביום.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי של הכיב.הכינו משחה של ג’ינג’ר ומים והפעילו אותה ישירות על הכיב מספר פעמים ביום.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהפחית את גודל הכיב.הכינו משחה של סודה לשתייה ומים והפעילו אותה ישירות על הכיב מספר פעמים ביום.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והאיץ הריפוי.החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על הכיב מספר פעמים ביום.
  • כורכום: כורכום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.הכינו משחה של כורכום ומים והפעילו אותה ישירות על הכיב מספר פעמים ביום.
  • מיץ לימון: מיץ לימון יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, ומריחת כמות קטנה של מיץ לימון ישירות על הכיב יכולה לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.אתה יכול גם לשתות מיץ לימון כדי לעזור להפחית דלקת ולרפא את הכיב מבפנים החוצה.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, וליישם כמות קטנה של חומץ תפוחים ישירות על הכיב יכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.אתה יכול גם לשתות חומץ תפוחים כדי לעזור להפחית את הדלקת ולרפא את הכיב מבפנים החוצה.
  • יוגורט: יישום כמות קטנה של יוגורט ישירות על הכיב יכול לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.יוגורט הוא חיטוי טבעי ויכול גם לעזור להפחית דלקת.
  • מלפפון: למלפפון יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות, ומריחת כמות קטנה של מיץ מלפפון ישירות על הכיב יכולה לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את הריפוי.
  • תה ירוק: תה ירוק יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, ושתיית תה ירוק יכול לעזור להפחית את

    מהם היתרונות של התרופות של סבתא לכיב בפה?

    כיבי פה יכולים להיות לא נעימים ומעצבנים, ואנשים רבים מחפשים תרופות טבעיות שיעזרו להקל על התסמינים הלא נוחים.הסעדים של סבתא לכיב בפה יכולים לספק הקלה מסוימת ואף עשויים למנוע הישנות של כיבי פה.חלק מהיתרונות של שימוש בסעדים של סבתא לכיב בפה כוללים:

    • המרכיבים הטבעיים הם בדרך כלל עדינים ועשויים לעזור להפחית דלקת וגירוי.
    • ניתן להשתמש בהם כדי להקל על כאבים ואי נוחות.
    • הם עשויים לעזור להפחית את הסיכוי לכיב חוזר.
    • הם זולים וקלים להשגה.
    • לרבים מהתרופות יש היסטוריה ארוכה של שימוש.

    הסעדים של סבתא לכיב בפה

    ניתן לטפל בכיב בפה במגוון תרופות טבעיות.להלן 14 תרופות של סבתא לכיב בפה שעשויים להציע הקלה מסוימת:

    1.דבש

    דבש הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי של כיב בפה.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את הסיכוי שהכיב יידבק.כדי להשתמש בדבש לטיפול בכיב בפה, פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על הכיב.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

    2.שמן קוקוס

    שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור במניעת זיהום.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על הכיב והשאיר אותו דולק מספר דקות לפני שטיפת הפה שלך במים חמים.

    3.אלוורה

    אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור במניעת זיהום.כדי להשתמש באלוורה לטיפול בכיב בפה, פשוט החל כמות קטנה של אלוורה ישירות על הכיב.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

    4.שום

    שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור במניעת זיהום.כדי להשתמש בשום כדי לטפל בכיב בפה, פשוט לרסק שן שום טרי ומורחים אותו ישירות על הכיב.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

    5.חלב מגנזיה

    חלב מגנזיה הוא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי של כיב בפה.כדי להשתמש בחלב של מגנזיה לטיפול בכיב בפה, פשוט מערבבים כפית חלב מגנזיה עם כוס מים ושטפו את הפה שלך איתו.

    6.סודה לשתייה

    סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור במניעת זיהום.כדי להשתמש בסודה לשתייה לטיפול בכיב בפה, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושטפו את הפה שלך איתו.

    7.חומץ תפוחים

    חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור במניעת זיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בכיב בפה, פשוט מערבבים כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושטפו את הפה איתו.

    8.מי מלח

    מי מלח הם חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש במי מלח לטיפול בכיב בפה, פשוט מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ושטפו את הפה שלך איתו.

    9.כורכום

    כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות להיות הולP מונע זיהום.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בכיב בפה, פשוט מערבבים כפית כורכום עם כוס מים חמים ושטפו את הפה שלך איתו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן