דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכיב בקיבה – 14 תרופות סבתות יעילות וחמות

טיפול בכיב בקיבה – 14 תרופות סבתות יעילות וחמות

טיפול בכיב בקיבה: 14 תרופות סבתות יעילות וחמות
כיבי בטן יכולים להיות כואבים להפליא ולא נוחים.למרבה המזל, ניתן להתייחס אליהם באופן טבעי עם הסעדים של סבתא.להלן ארבעה עשר טיפולים יעילים שיכולים לעזור לך למצוא הקלה מהכאב ואי הנוחות של כיבי בקיבה.

1. מותק
דבש הוא אחד הטיפולים העתיקים ביותר לכיב בקיבה שהועבר לאורך הדורות.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את הכאב הנגרם על ידי כיבי בקיבה.כדי להשתמש בדבש כטיפול בכיב הבטן שלך, פשוט ערבב כפית דבש אחת לכוס מים חמים ושתה אותו.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

2. חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת שהועברה לאורך הדורות.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהשמיד את החיידקים העלולים לגרום לכיב בקיבה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ושתה אותו.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

3. תה קמומיל
תה קמומיל הוא משקה מרגיע שיכול להשפיע מרגיע על הבטן ולהפחית את הכאב של כיבי הבטן.כדי להשתמש בתה קמומיל כטיפול בכיב הבטן שלך, כל מה שאתה צריך לעשות זה לתלול כפית אחת של תה קמומיל בכוס מים מבושלים למשך עשר דקות.מסננים את התה ושותים אותו פעמיים עד שלוש ביום.

4. אלוורה
אלוורה היא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בכיבים בקיבה.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש באלוורה כטיפול בכיב הבטן שלך, פשוט פתח עלה אלוורה וסחט את הג’ל.מערבבים כפית אחת של הג’ל עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

5. כורכום
כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כיבי בקיבה.כדי להשתמש בכורכום כטיפול בכיב הבטן שלך, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום לכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

6. ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כיבי הקיבה.כדי להשתמש בג’ינג’ר כטיפול בכיב הבטן שלך, מערבבים כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

7. שום
שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בחיידקים העלולים לגרום לכיב בקיבה.כדי להשתמש בשום כטיפול בכיב הבטן שלך, מערבבים כפית אחת של שום מרוסק טרי לכוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

8. ליקוריץ
ליקריץ הוא עשב רפואי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כיבי בטן.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשושריץ כטיפול בכיב הבטן שלך, מערבבים כפית אחת של אבקת ליקוריץ לכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

9. שורש מרשמלו
שורש מרשמלו הוא עשב רפואי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות וריפוי.כדי להשתמש בשורש מרשמלו כטיפול בכיב הבטן שלך, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו לכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

10. אלם חלקלק
אלם חלקלק הוא עשב רפואי שידוע כמסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי של כיבי בקיבה.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק כטיפול בכיב הבטן שלך, מערבבים כפית אחת של אבקת ELM חלקלקת לכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

11. סודה לשתייה
סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כיבי בקיבה.כדי להשתמש בסודה לשתייה כטיפול בכיב הבטן שלך, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה לכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

12. גדילן חלב
גדילן חלב הוא עשב מרפא ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור בטיפול במגוון של אילמניםTS, כולל כיבי בטן.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בגדילן חלב כטיפול בכיב הבטן שלך, מערבבים כפית אחת של אבקת גדילן חלב לכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

13. DGL
DGL (DEGLYCYRRHIZILINILED LICORICE) הוא עשב רפואי המשמש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל כיבי בטן.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת ובמהירות

תה צמחים לטיפול בכיב בקיבה

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לטפל בכיבים בקיבה.עשבי תיבול מסוימים כמו קמומיל וג’ינג’ר הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את הגירוי הנגרם על ידי כיבים.תה קמומיל מועיל במיוחד מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת והחומציות בזמן שג’ינג’ר מסייע בהפחתת בחילות והקאות.ניתן להשתמש גם בצמחי מרפא אחרים כמו שורש ליקריץ, מרשמלו, אלם חלקלק וקמומיל כדי לעזור להפחית את הגירוי בבטן.

תה קמומיל

תה קמומיל מיוצר מהפרחים היבשים של צמח הקמומיל.לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בקיבה ולהפחית את הכאב הנגרם על ידי כיבים.זה יכול גם לעזור להפחית את החומציות בקיבה, מה שיכול לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי כיבים.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.ואז מסננים את התה ושותה.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר מיוצר משורש צמח הג’ינג’ר.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והגירוי בבטן.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות והקאות.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד בכוס מים חמים למשך חמש דקות.ואז מסננים את התה ושותה.

אכילת מזונות לטיפול בכיב בקיבה

אכילת מזונות מסוימים יכולה לסייע בטיפול בכיבים בקיבה.מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות וירקות, יכולים לעזור להפחית דלקת בבטן.מזונות העשירים בפרוביוטיקה, כמו יוגורט וקפיר, יכולים לעזור להחזיר את האיזון של חיידקים מועילים בבטן.אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון, כמו פירות יער, יכולה לסייע בהפחתת הדלקת והנזק שנגרם על ידי כיבים.

אוכלים בסיבים גבוהים

מזונות עתירי סיבים יכולים לעזור להפחית את הדלקת בקיבה ולהפחית את הכאב הנגרם על ידי כיבים.פירות וירקות מועילים במיוחד מכיוון שהם עשירים בסיבים תזונתיים ומכילים נוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת.אכילת דיאטה העשירה בסיבים תזונתיים יכולה גם לסייע בהפחתת הסיכון להתפתחות כיבים מלכתחילה.

מזונות פרוביוטיים

מזונות פרוביוטיים מכילים חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים בקיבה.אכילת מזונות עשירים בפרוביוטיקה, כמו יוגורט וקפיר, יכולה לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הנגרם על ידי כיבים.מזונות פרוביוטיים יכולים גם לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח כיבים.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות ביתיות לכיב בקיבה?

כמה תרופות ביתיות לכיב בקיבה כוללות שתיית תה צמחי מרפא כמו קמומיל וג’ינג’ר, אכילת מזון גבוה של סיבים סיבים ופרוביוטיקה ולקיחת תוספי מזון כמו אבץ וויטמין C.

האם יש אוכלים שעלי להימנע מהם אם יש לי כיב?

כן, מזונות מסוימים יכולים להחמיר כיבים ויש להימנע מהם.מזונות עשירים במזונות שומן ופיקנטי יכולים להחמיר כיבים ויש להימנע מהם.משקאות ואלכוהול המכילים קפאין יכולים גם לעצבן את הקיבה ויש להימנע מהם.

לסיכום, ניתן להתייחס לכיב בקיבה באמצעות מגוון תרופות ביתיות טבעיות.תה צמחי מרפא כמו קמומיל וג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים על ידי כיבים.אכילת מזונות עתירי סיבים ופרוביוטיקה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהחזיר את מאזן החיידקים המועילים בבטן.נטילת תוספי מזון כמו אבץ וויטמין C יכולה גם לעזור להפחית דלקת אוהנזק שנגרם על ידי כיבים.לבסוף, הימנעות ממזונות מסוימים כמו אלה עשירים בשומן ומזונות חריפים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של כיבי בקיבה.כיבי בטן יכולים להיות מצב כואב ולא נוח, אך עם הטיפול הנכון ניתן לנהל אותם.

הגדרת Wikipedia.org לגבי טיפול בכיב בקיבה – 14 תרופות של סבתא יעילות וחמות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן