דף הבית » תרופות סבתא » כיב בקיבה – 20 תרופות של סבתא טבעית ורפואית
dbdd ddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa ddadaddd

כיב בקיבה – 20 תרופות של סבתא טבעית ורפואית

מהו כיב בקיבה?

כיב בקיבה הוא כאב או נגע שמתפתח ברירית הקיבה או המעי הדק העליון.זה ידוע גם בשם כיב פפטי.כיבי בקיבה מתרחשת כאשר השכבה העבה של הריר המגנה על הבטן מפני מיצי עיכול מצטמצמת.זה מאפשר לחומצות העיכול לאכול ברקמות הקשות את הקיבה, וגורמות לכיב.כיבים בקיבה יכולים להיות כואבים ולא נוחים, אך בדרך כלל ניתן לטפל בהם בתרופות.

התרופות הטבעיות והתרופות של סבתא לכיב בקיבה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות ותרופות לכיב בקיבה במשך מאות שנים.להלן 20 תרופות טבעיות ורפואיות שעשויות לעזור לרפא את כיב הבטן שלך:

1.ליקריץ

Licorice שימש לטיפול בכיבים בקיבה במשך מאות שנים.הוא מכיל תרכובת הנקראת חומצה גליציריזית, שלפי ההערכה מסייעת להפחתת דלקת ברירית הקיבה.זה גם עוזר להגדיל את ייצור הריר, מה שיכול לסייע בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומצה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כמות החומצה בקיבה.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

3.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב טבעי שלפי ההערכה שהוא עוזר להרגיע ולהגן על רירית הבטן.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת הדלקת ולהגדיל את ייצור הריר, מה שיכול לסייע בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

4.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עשב טבעי שלפי ההערכה שהוא עוזר להרגיע את רירית הבטן ולהפחית את הדלקת.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

5.תה קמומיל

על פי ההערכה, תה קמומיל מסייע בהפחתת הדלקת ברירית הבטן ועוזרים להרגיע את הבטן.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

6.כורכום

כורכום הוא עשב טבעי שלפי ההערכה הוא מסייע בהפחתת הדלקת ברירית הבטן ועוזר להרגיע את הקיבה.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

7.אלוורה

אלוורה הוא עשב טבעי שלפי ההערכה שמאמר שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ברירית הבטן ועוזר להרגיע את הקיבה.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב טבעי שלפי ההערכה הוא מסייע בהפחתת הדלקת ברירית הבטן ועוזר להרגיע את הקיבה.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומצה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כמות החומצה בקיבה.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

10.דבש

דבש הוא ממתיק טבעי שלפי ההערכה מסייע בהפחתת הדלקת ברירית הבטן ועוזר להרגיע את הבטן.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

11.שום

שום הוא עשב טבעי שלפי ההערכה הוא מסייע בהפחתת הדלקת ברירית הבטן ועוזר להרגיע את הקיבה.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

12.גדילן חלב

גדילן חלב הוא עשב טבעי שהוא bהוחלף כדי לעזור להפחית את הדלקת ברירית הבטן ולעזור להרגיע את הקיבה.כמו כן, ההערכה היא כי היא מסייעת בהגברת ייצור הריר, שיכולים לעזור בהגנה על הקיבה מפני ההשפעות המזיקות של חומצות עיכול.

13.M

הסעדים של סבתא לכיב בקיבה

כיבי בטן יכולים להיות מצב מאוד כואב ולא נוח לחיות איתו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ותרופות העומדות לרשותם כדי להקל על הסימפטומים של כיבי בקיבה.להלן 20 מהתרופות של סבתא העליונה לכיב בקיבה.

1.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שימש זה מכבר כתרופה טבעית לכיבים.הוא מכיל תרכובת הנקראת glycyrrhizin, המסייעת להפחתת דלקת בקיבה ולקדם ריפוי.ניתן לקחת שורש ליקריץ בצורה של תוסף, או לספוג במים חמים ולצרוך אותו כתה.

2.אלוורה

אלוורה ידועה בזכות תכונות הריפוי שלה.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת, להרגיע את רירית הבטן ולקדם ריפוי של הכיב.ניתן לצרוך אלוורה בצורה של מיץ, או להחיל ישירות על העור.

3.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול כמו כיבים.ההערכה היא כי היא מצפת את רירית הבטן, המסייעת להפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.ניתן לקחת שורש מרשמלו בצורה של תוסף, או לספוג במים חמים ולצרוך אותו כתה.

4.אלם חלקלק

ELM החלקלק שימש לטיפול בבעיות עיכול כמו כיבים במשך מאות שנים.ההערכה היא כי היא מצפת את רירית הבטן, המסייעת להפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.ניתן לקחת אלם חלקלק בצורה של תוסף, או לספוג במים חמים ולצרוך אותו כתה.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית פופולרית לכיב בקיבה.על פי ההערכה, היא מפחיתה את הדלקת ומרגיעה את רירית הבטן, שיכולה לעזור לקדם ריפוי.תה קמומיל יכול להיות ספוג במים חמים ולצרוך אותו כמשקה חם.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה טבעית פופולרית לכיב בקיבה.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהרגיע את רירית הבטן, שיכולה לעזור לקידום ריפוי.ניתן לצרוך חומץ תפוחים בצורה של משקה, או להחיל ישירות על העור.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית לכיב בקיבה.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהרגיע את רירית הבטן, שיכולה לעזור לקידום ריפוי.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורה של תה, או להחיל ישירות על העור.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לכיב בקיבה.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהרגיע את רירית הבטן, שיכולה לעזור לקידום ריפוי.ניתן לצרוך כורכום בצורה של תה, או להחיל ישירות על העור.

9.גדילן חלב

גדילן חלב הוא תרופה טבעית פופולרית לכיב בקיבה.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהרגיע את רירית הבטן, שיכולה לעזור לקידום ריפוי.ניתן לקחת גדילן חלב בצורה של תוסף, או לספוג במים חמים ולצרוך אותו כתה.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית פופולרית לכיב בקיבה.ההערכה היא כי היא מסייעת בנטרול חומצות קיבה, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן לצרוך סודה לשתייה בצורה של משקה, או להחיל ישירות על העור.

תרופות רפואיות לכיב בקיבה

בנוסף לתרופות טבעיות, ישנם מספר תרופות רפואיות העומדות לרשות הסובלים מכיב בקיבה.להלן 10 מהתרופות הרפואיות המובילות לכיב בקיבה.

11.נוגדי חומצה

נוגדי חומצה הם טיפול שכיח בכיב בקיבה.הם פועלים על ידי נטרול חומצות קיבה, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן לקחת נוגדי חומצה בצורה של גלולה, או להחיל ישירות על העור.

12.מעכבי משאבת פרוטון (PPIS)

מעכבי משאבת פרוטון (PPIs) הם סוג של תרופות המשמשות לטיפול בכיבים בקיבה.הם פועלים על ידי הפחתת כמות החומצה המיוצרת בקיבה, שיכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

13.חוסמי קולטני H2

ח

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן