דף הבית » תרופות סבתא » מה עוזר לכיבים – 19 התרופות של סבתא הקיימות בבית ובאיכות גבוהה

מה עוזר לכיבים – 19 התרופות של סבתא הקיימות בבית ובאיכות גבוהה

כיב הבטן הנפוץ
כיבים בקיבה הם מחלות שכיחות ולא נוחות העלולות לגרום למגוון תסמינים, כולל כאבים, קלקול קיבה ותאבון לקוי.לעתים קרובות, כיבים אלה נגרמים על ידי החיידק הליקובקטר פילורי, אך הם יכולים להיגרם גם כתוצאה מתרופות מסוימות, צריכת אלכוהול מוגזמת או לחץ.בעוד שמקרים חמורים יותר עשויים לדרוש התערבות רפואית, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על חלק מהתסמינים הקשורים לכיב בקיבה.

הבנת הגורמים לכיב בקיבה
לפני שמנסים לטפל בכיב בקיבה, חשוב להבין את הגורמים הבסיסיים.חיידקי הליקובקטר פילורי הם הגורם השכיח ביותר לכיב בקיבה, וניתן להעביר את הזיהום מאדם לאדם באמצעות מזון, מים או רוק מזוהמים.תרופות מסוימות, כמו אספירין, איבופרופן או נפרוקסן יכולות גם לגרום לכיבים, כמו גם צריכת אלכוהול ומתח מוגזם.חשוב לזהות את הגורם הבסיסי לפני שתנסו לטפל בכיב, מכיוון שטיפולים מסוימים עשויים שלא להיות יעילים אם לא מטפלים בגורם הבסיסי.

H2: תרופות ביתיות לכיב בקיבה
למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים הקשורים לכיב בקיבה.להלן 19 מהתרופות הפופולריות ביותר:

1. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לכיב בקיבה, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת החומציות בבטן ויכול להרגיע את דרכי העיכול.זה צריך להיות מדולל בכוס מים ולנקוט לפני הארוחות.

2. אלוורה: מיץ אלוורה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בבטן.יש לקחת זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3. ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להרגיע את דרכי העיכול.ניתן לצרוך אותו כתה, להוסיף למזון או לקחת אותו בצורה תוספה.

4. כורכום: כורכום הוא תבלין נפוץ עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.ניתן לצרוך אותו כתה, לקחת כתוסף או להוסיף אותו למזון.

5. ליקריץ: ליקריץ שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות עיכול, וזה יכול לעזור להפחית את הדלקת בבטן.יש לצרוך אותו כתה.

6. שורש מרשמלו: שורש מרשמלו יכול לעזור להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית דלקת.ניתן לקחת אותו כתה או תוסף.

7. אלם חלקלק: אלם חלקלק הוא קליפת עץ הידועה ביכולתו להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו כתה או תוסף.

8. קמומיל: קמומיל הוא עשב נפוץ המשמש לטיפול במחלות עיכול.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו כתוסף.

9. סודה לשתייה: סודה לשתייה יכולה לעזור לנטרל חומצת קיבה ולהפחתת ריפלוקס חומצה.יש לקחת אותו עם כוס מים.

10. פרוביוטיקה: פרוביוטיקה יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים בדרכי העיכול.ניתן לקחת אותם כתוספי מזון או לצרוך במזון מותסס כמו יוגורט.

11. חילבה: חילבה היא עשב עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו כתוסף.

12. בזיליקום: בזיליקום הוא עשב קולינרי נפוץ עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.ניתן לצרוך אותו כתה או להוסיף למזון.

13. שום: לשום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון ויכול לעזור להפחית את הדלקת בבטן.ניתן לצרוך אותו גולמי או להוסיף אותו למזון.

14. קינמון: קינמון הוא תבלין נפוץ שיכול לעזור להפחית דלקת בבטן.ניתן לצרוך אותו כתה או להוסיף למזון.

15. מנטה: מנטה הוא עשב נפוץ עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו כתוסף.

16. DGL LICORICE: DGL LICORICE הוא סוג של ליקריץ שעובד להסרת תרכובות מסוימות שיכולות לעצבן את הבטן.זה יכול להילקח כתוסף.

17. עלה מרשמלו: עלה מרשמלו יכול לעזור להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו כתה או תוסף.18. קליפת פסיליום: קליפת פסיליום היא סוג של סיבים שיכולים לעזור להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית את הדלקת.זה יכול להילקח כתוסף.

19. זרעי פשתן: זרעי פשתן הם סוג של זרעים העשירים בסיבים סיבים ויכולים לעזור להרגיע את דרכי העיכול ולהפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

H2: טיפים מועילים
חשוב לזכור שתרופות ביתיות אינן תחליף לטיפול רפואי ו

סקירה כללית של הסעדים של סבתא לכיבים

כיבים הם פצעים פתוחים כואבים שיכולים להיווצר ברירית הקיבה או המעי הדק.אנשים רבים סובלים מכיבים, ואנשים רבים מחפשים הקלה בדמות הסעדים של סבתא.סעדים אלה הועברו במשך דורות ונחשבים שהם באיכות גבוהה ויעילה.במאמר זה נדון ב -19 סעדים של סבתא הזמינים בבית לכיבים והיתרונות הפוטנציאליים שלהם.

1.מיץ כרוב

מיץ כרוב נחשב לאחד התרופות הטבעיות היעילות ביותר לכיבים.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים, ולפי ההערכה הוא עוזר לרפא ולהגן על הקיבה והמעיים מפני כיבים.שתיית כוס מיץ כרוב בכל יום נחשבת להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לכיבים.

2.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיביוטיות.על פי ההערכה, הוא מועיל בטיפול בכיבים בגלל יכולתו להפחית דלקת ולהילחם בכל חיידקים שעלולים לגרום לכיב.אכילת שום טרי או נטילת תוספי שום יכולה לעזור להפחית את תסמיני הכיבים.

3.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ומאמין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים.זה נחשב מועיל בטיפול בכיבים ובהפחתת הכאב.צריכת דבש בתה או עם אוכל נחשבת לסייע בהפחתת תסמיני הכיב.

4.יוגורט

יוגורט עשיר בפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על מערכת העיכול בריאה.על פי ההערכה, הוא מועיל בטיפול בכיבים בגלל יכולתו להרגיע את הקיבה ולהפחית דלקת.אכילת קערת יוגורט בכל יום נחשבת לסייע בהפחתת תסמיני הכיב.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.ההערכה היא כי היא מועילה בטיפול בכיבים בגלל יכולתו להפחית דלקת ולעזור בתיקון רירית הקיבה והמעיים.אכילת שורש ליקריץ או נטילת תוספי שורש ליקריץ יכולה לעזור להפחית את תסמיני הכיב.

6.אלם חלקלק

אלם החלקלק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זה נראה מועיל בטיפול בכיבים בגלל יכולתו להרגיע את הקיבה ולהפחית דלקת.אכילת אלם חלקלק או נטילת תוספי ELM חלקלקים נחשבת כמסייעת להפחתת תסמיני כיב.

7.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.על פי ההערכה, הוא מועיל בטיפול בכיבים בגלל יכולתו להפחית דלקת ולהרגיע את הקיבה.צריכת מיץ אלוורה או יישום ג’ל אלוורה ישירות על הכיב נחשבת כמסייעת להפחתת תסמיני הכיב.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זה נראה מועיל בטיפול בכיבים בגלל יכולתו להפחית דלקת ולהרגיע את הקיבה.אכילת שורש מרשמלו או נטילת תוספי שורש מרשמלו נחשבת לסייע בהפחתת תסמיני הכיב.

9.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.על פי ההערכה, הוא מועיל בטיפול בכיבים בגלל יכולתו להפחית דלקת ולהילחם בכל חיידקים שעלולים לגרום לכיב.צריכת כורכום במזון או נטילת תוספי כורכום נחשבת לסייע בהפחתת תסמיני הכיב.

10.דלעת מרה

דלעת מרה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.על פי ההערכה, הוא מועיל בטיפול בכיבים בגלל יכולתו לצמצםדלקת E ועוזרים בתיקון רירית הקיבה והמעיים.אכילת דלעת מרה או נטילת תוספי דלעת מרים נחשבת לסייע בהפחתת תסמיני הכיב.

11.חילבה

חילבה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.ההערכה היא כי היא מועילה בטיפול בכיבים בגלל יכולתו להפחית דלקת ולעזור בתיקון רירית הקיבה והמעיים.אכילת חילבה או נטילת תוספי חילבה נחשבת כמסייעת להפחתת תסמיני כיב.

12.שן הארי

שן הארי ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.ההערכה היא כי היא מועילה בטיפול בכיבים בגלל יכולתו להפחית דלקת ולעזור בתיקון רירית הקיבה והמעיים.נחשב אכילת שן הארי או נטילת תוספי שן הארי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן