דף הבית » תרופות סבתא » הליקובקטר פילורי – 23 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ויעילים
ddcddadddadda daddcddad  ddadadddd dadc daddaad daddad

הליקובקטר פילורי – 23 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ויעילים

הרוצח השקט: 23 הסעדים של סבתא הפופולריים בין כל הגילאים לטיפול בהליקובקטר פילורי

הליקובקטר פילורי, או H. pylori, הוא סוג של חיידקים שיכולים לחיות בבטן ובתריסריון.זהו גורם שכיח לכיב בקיבה ויכול גם לגרום לדלקת קיבה ולצרבת.זיהומים של H. pylori יכולים להוביל למגוון תסמינים, כולל כאבי בטן, נפיחות, גלישה, בחילה והקאות.עבור אנשים רבים, H. Pylori יכול לגרום לבעיות בריאותיות לטווח הארוך, ולכן חשוב לטפל בזה.

לרפואה המודרנית מספר טיפולים עבור H. pylori, כולל אנטיביוטיקה, מעכבי משאבת פרוטון ותרכובות המכילות ביסמוט.עם זאת, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות כדי לטפל בזיהום H. pylori שלהם.להלן 23 תרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים לטיפול בה. פילורי.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות והפופולריות ביותר לטיפול ב- H. Pylori.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להילחם בחיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום.

2.שום

שום שימש לטיפול במגוון מצבים רפואיים במשך מאות שנים.יש לו תכונות טבעיות אנטיבקטריאליות ונוגדי פטריות, שיכולות לעזור להילחם בחיידקי H. pylori.כדי להשתמש בו, לרסק שתי שיני שום ומערבבים אותם עם כף דבש אחת.אכלו את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

3.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול במגוון מצבים רפואיים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני H. pylori.כדי להשתמש בו, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום.

4.שמן קוקוס

על פי ההערכה, שמן קוקוס בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייה שיכולות לעזור להילחם בחיידקי H. pylori.כדי להשתמש בו, מערבבים עד שתי כפות שמן קוקוס עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום.

5.תה ירוק

תה ירוק הוא משקה פופולרי שלפי ההערכה יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם על ה. פילורי.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של עלי תה ירוק בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום.

טיפ ייחודי:

בנוסף לתרופות אלה, חשוב לשמור על תזונה בריאה לתמיכה בהגנה הטבעית של גופך מפני זיהום.אכילת דיאטה העשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבון רזה יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהפחית את הסימפטומים של H. pylori.

תרופות של סבתא לטיפול בהלוקובקטר פילורי

הליקובקטר פילורי הוא חיידקים שיכולים לגרום לכיבים בקיבה ובמעיים.אמנם לרוב מטופלים באנטיביוטיקה, אך ישנם מספר תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהום.תרופות אלה פופולריות בין כל הגילאים ויכולים להיות יעילים כאשר משתמשים בהם כראוי.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש כתרופה למחלות רבות במשך מאות שנים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות, מה שעשוי לעזור להילחם בהליקובקטר פילורי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

2.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ששימשה לטיפול במחלות רבות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שעשוי לעזור להילחם בהליקובקטר פילורי.כדי להשתמש בתרופה זו, אכלו כמה שיני שום מדי יום או קחו תוספי שום.

3.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שעשויות לעזור להילחם בהליקובקטר פילורי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין שעל פי ההערכה, יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול במגוון מחלות, כולל הליקובקטר פילורי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.

5.יוגורט

יוגורט הוא מזון פרוביוטי המכיל חיידקים מועילים שעשויים לעזור להילחם בהליקובקטר פילורי.כדי להשתמש בתרופה זו, אכלו כוס אחת של יוגורט רגיל מדי יום.

תרופות אחרות לטיפול בהליקובקטר פילורי

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, ישנם מספר תרופות אחרות שעשויות להיות יעילות בטיפול בהליקובקטר פילורי.אלו כוללים:

  • ג’ינג’ר
  • שורש ליקוריץ
  • מיץ כרוב
  • שמן קוקוס
  • תה ירוק
  • אלוורה

תרופות אלה פופולריות בכל הגילאים ועשויים להיות יעילים כאשר משתמשים בהם כראוי.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם יש לך תסמינים של הליקובקטר פילורי, חשוב לראות את הרופא שלך לקבלת אבחנה וטיפול נאותים.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא באמת באמת עוזרים בטיפול ב- Helicobacter pylori?

כן, רבים מהתרופות של הסבתא המפורטות לעיל, על פי ההערכה, יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שעשויות לעזור להילחם בהליקובקטר פילורי.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם יש לך תסמינים של הליקובקטר פילורי, חשוב לראות את הרופא שלך לקבלת אבחנה וטיפול נאותים.

האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

כן, תרופות אלה בדרך כלל בטוחות לשימוש.עם זאת, כמו בכל תרופה, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בהם.הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע אם התרופה מתאימה לך ואם יש סיכונים או תופעות לוואי שאתה צריך להיות מודע להן.

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה לטיפול בהליקובקטר פילורי.סעדים אלה פופולריים בין כל הגילאים, וכאשר משתמשים בהם כראוי, יכולים להיות יעילים בטיפול בזיהום.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם יש לך תסמינים של הליקובקטר פילורי, חשוב לראות את הרופא שלך לקבלת אבחנה וטיפול נאותים.כמו תמיד, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל סוג של תרופה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן