דף הבית » תרופות סבתא » מיצי בטן – 14 תרופות סבתות בריאותיות ובריאות

מיצי בטן – 14 תרופות סבתות בריאותיות ובריאות

מהם מיצי בטן?

מיצי בטן הם שילוב של כמה מיצי עיכול שונים המופרשים על ידי הקיבה ואיברי עיכול אחרים.מיצי העיכול הללו עוזרים לפרק אוכל שנבלע, בסיוע בעיכול.הם גם עוזרים להגן על הגוף מפני חיידקים מזיקים, נגיפים ומיקרואורגניזמים אחרים.מיצי קיבה מכילים חומצה הידרוכלורית, הנחוצה לעיכול חלבונים.מיצי בטן מכילים גם ריר, שמטיל את קירות הקיבה ומגן עליו מפני החומצה.

14 תרופות סבתות לבריאות ובריאות למיצי בטן

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נפוצה לבעיות עיכול.נחשב לסייע בהעלאת רמות חומצת הקיבה, שיכולות לעזור בשיפור העיכול.כדי להשתמש בו, מערבבים 1-2 כפיות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותם לפני הארוחות.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש כסיוע לעיכול במשך מאות שנים.זה יכול לעזור להפחית את רמות חומצת הקיבה, להגן על רירית הקיבה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, הוסיפו כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים ונותנים להם תלול למשך 10 דקות.שתו את התה לפני הארוחות.

3.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את רמות חומצת הקיבה.כדי להשתמש בו, הוסף כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים ושתה אותה לפני הארוחות.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.נחשב לסייע בהפחתת רמות חומצת הקיבה ולהגן על רירית הקיבה.כדי להשתמש בו, הוסף 1-2 כפיות שורש מרשמלו לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.שתו את התה לפני הארוחות.

5.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה ביתית נפוצה לבעיות עיכול.הם חושבים שהם עוזרים להפחית את רמות חומצת הקיבה ולהגן על רירית הקיבה.כדי להשתמש בהם, הוסף 1-2 כפיות זרעי שומר לכוס מים רותחים ותן להם תלול למשך 10 דקות.שתו את התה לפני הארוחות.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.נחשב לסייע בהפחתת רמות חומצת הקיבה ולהגן על רירית הקיבה.כדי להשתמש בו, הוסף 1-2 כפיות של שורש ליקריץ לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.שתו את התה לפני הארוחות.

7.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.נחשב לסייע בהפחתת רמות חומצת הקיבה ולהגן על רירית הקיבה.כדי להשתמש בו, הוסף 1-2 כפיות של ג’ל אלוורה לכוס מים חמים ושתה אותם לפני הארוחות.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית נפוצה לבעיות עיכול.נחשב לסייע בהפחתת רמות חומצת הקיבה ולהגן על רירית הקיבה.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ושתו אותה לפני הארוחות.

9.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית פופולרית לבעיות עיכול.נחשב לסייע בהפחתת רמות חומצת הקיבה ולהגן על רירית הקיבה.כדי להשתמש בו, הוסף 1-2 כפיות תה קמומיל לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.שתו את התה לפני הארוחות.

10.מי לימון

מי לימון הם תרופה ביתית פופולרית לבעיות עיכול.נחשב לסייע בהפחתת רמות חומצת הקיבה ולהגן על רירית הקיבה.כדי להשתמש בו, הוסיפו מיץ של לימון אחד לכוס מים חמים ושתו אותו לפני הארוחות.

11.קינמון

קינמון הוא תרופה ביתית פופולרית לבעיות עיכול.נחשב לסייע בהפחתת רמות חומצת הקיבה ולהגן על רירית הקיבה.כדי להשתמש בו, הוסף כפית קינמון לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.שתו את התה לפני הארוחות.

12.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה ביתית פופולרית לבעיות עיכול.נחשב לסייע בהפחתת רמות חומצת הקיבה ולהגן על רירית הקיבה.כדי להשתמש בו, הוסף 1-2 כפיות מנטה tEA לכוס מים רותחים ותן להם

היתרונות הבריאותיים של מיצי בטן

מיצי בטן ממלאים תפקיד חיוני בעיכול ובספיגת התזונה.מיצי הקיבה בקיבה מכילים חומצה הידרוכלורית ואנזימי עיכול המפרקים חלבונים, שומנים ופחמימות, ומאפשרים לספוג אותם ולהשתמש בהם על ידי הגוף.מיצי בטן עוזרים גם במניעת זיהום על ידי הריגת חיידקים ופתוגנים אחרים העשויים להיות קיימים במזון.בנוסף, החומצה ההידרוכלורית במיצים בקיבה מסייעת בפירוק חלבונים, ומסייעת בספיגת חומצות אמינו.

תרופות סבתות למיצי בטן

סבתות הכירו זה מכבר את היתרונות העיכוליים והבריאותיים של מיצי בטן, והעבירו את הסעדים שלהן במשך דורות.להלן 14 תרופות סבתות בריאותיות ובריאות למיצי בטן.

1.לוגם מי לימון חמים

לגימת מי לימון חמים יכולה לעזור לעורר את ייצור מיצי הקיבה.חומצת הלימון בלימון מסייעת בהגברת ייצור החומצה ההידרוכלורית, והמים החמים מסייעים בעיכול ובספיגת התזונה.

2.אוכלים אוכלים מותססים

מזונות מותססים עשירים בפרוביוטיקה, שיכולים לעזור לאזן את מיקרוביומה של הבטן ולעורר את ייצור מיצי הקיבה.מזונות כמו קימצ’י, כרוב כבוש, קפיר ויוגורט הם כולם מקורות מצוינים לפרוביוטיקה.

3.שתיית חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבעיות עיכול.הוא עשיר בחומצה אצטית, המסייע לאזן את החומציות של הקיבה ומעורר את ייצור מיצי הקיבה.

4.אכילת מזונות עשירים באנזימים

מזונות עשירים באנזימים, כמו אננס, פפאיה ומנגו, יכולים לעזור להגביר את ייצור מיצי הבטן.בנוסף, מזונות אלה עשירים גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

5.אכילת שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בטריגליצרידים בינוניים, שיכולים לעזור לעורר ייצור מיצי בטן.בנוסף, שמן קוקוס הוא גם אנטי -פטרייתי טבעי, אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי, המסייע להגביר את מערכת החיסון.

6.נטילת אנזימי עיכול

אנזימי עיכול הם דרך נהדרת להשלים את מיצי הקיבה.אנזימים אלה עוזרים לפרק חלבונים, פחמימות ושומנים, ומאפשרים לספוג אותם ולהשתמש בהם על ידי הגוף.

7.אכילת ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עזר עיכול טבעי שיכול לעזור לעורר ייצור מיצי בטן.בנוסף, ג’ינג’ר הוא גם אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות.

8.שתיית תה צמחים

תה צמחי מרפא, כמו ג’ינג’ר, מנטה וקמומיל, נהדרים לעיכול ויכולים לעזור לעורר את ייצור מיצי הקיבה.בנוסף, תה אלה עשירים גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת.

9.אכילת ירקות מותססים

ירקות מותססים, כמו קימצ’י, כרוב כבוש וחמוצים, עשירים בפרוביוטיקה ואנזימים, שיכולים לעזור לאזן את מיקרוביומה של הבטן ולעורר את ייצור מיצי הקיבה.

10.נטילת תוספי פרוביוטיקה

תוספי מזון פרוביוטיים יכולים לעזור לאזן את מיקרוביומה של הבטן ולעורר את ייצור מיצי הקיבה.בנוסף, פרוביוטיקה יכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.

11.אכילת בננות

בננות עשירות בפקטין, שיכולות לעזור לעורר את ייצור מיצי הקיבה.בנוסף, בננות הן גם מקור נהדר לסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור בשיפור העיכול.

12.אכילת שום

שום הוא אנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור לעורר את ייצור מיצי הקיבה.בנוסף, שום עשיר גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

13.אוכלת אלוורה

אלוורה היא עזרה לעיכול טבעי שיכולה לעזור לעורר ייצור מיצי בטן.בנוסף, אלוורה היא גם אנטי טבעידלקתית ויכולה לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות.

14.שתיית מיצי ירקות

מיצי ירקות יכולים לעזור לעורר את ייצור מיצי הקיבה ולשפר את העיכול.מיצי ירקות עשירים גם בוויטמינים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן