דף הבית » תרופות סבתא » דלקת קיבה – 11 תרופות סבתות מבוססות חוויה ויעילות
ddcdadaa daddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedddadaddaa ddddd

דלקת קיבה – 11 תרופות סבתות מבוססות חוויה ויעילות

דלקת קיבה – הסעדים של סבתא כדי להקל על הכאב
דלקת קיבה היא מצב המשפיע על רירית הקיבה ויכול לגרום לתסמינים לא נוחים כמו כאבי בטן, בחילה והקאות.למרות שיש הרבה תרופות ללא מרשם ומרשם לטיפול בדלקת גסטר, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות כדי לנהל את הסימפטומים שלהם.סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בדלקת קיבה במשך שנים, והדברים הבאים הם כמה מהתרופות היעילות ביותר שיכולות לעזור לך לקבל הקלה ממצב זה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה לדלקת קיבה.זה עוזר להפחתת דלקת ופועל כנוגד חומצה, ומספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים גולמי ואורגני בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעית שיכולה לעזור לנטרל את חומצת הקיבה, תוך מתן הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה, ממיסים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום.

טיפ:

חשוב לציין כי סודה לשתייה עשירה בנתרן, ולכן מי שנמצא בתזונה מוגבלת נתרן אמור להימנע משימוש בתרופה זו.

3.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לדלקת קיבה.זה עוזר להפחתת דלקת ולהרגיע את רירית הקיבה, ומספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, כפית אחת תלולה של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו משמש זה מכבר כתרופה לדלקת קיבה.זה עוזר להפחתת דלקת ולהרגיע את רירית הקיבה, ומספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש בשורש מרשמלו כתרופה, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

5.גדילן חלב

גדילן חלב הוא תרופה צמחית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולרפא את רירית הקיבה, ומספקת הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש בגדילן חלב כתרופה, מערבבים כפית אחת של גדילן חלב אבקת בכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

6.אלם חלקלק

אלם חלקלק משמש זה מכבר כתרופה לדלקת קיבה.זה עוזר להפחתת דלקת ולהרגיע את רירית הקיבה, ומספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק כתרופה, תלולה כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולרפא את רירית הקיבה, ומספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, כפית אחת תלולה של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולרפא את רירית הקיבה, ומספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.

9.שומר

שומר הוא אנטי -עווית עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את רירית הקיבה, ומספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש בשומר כתרופה, כפית אחת תלולה של זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

10.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקת חזק שיכולעזרו להפחתת הדלקת ולרפא את רירית הקיבה, תוך מתן הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת קיבה.כדי להשתמש בקמומיל כתרופה, כפית אחת תלולה של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

11.פלפל

חלק 2: התרופות של סבתא לדלקת גסטריטיס

דלקת קיבה היא מצב שבו רירית הקיבה נדלקת ומרוגזת.אנשים רבים חווים תסמיני דלקת קיבה כמו כאבי בטן, בחילה והקאות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ושינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולמנוע נזק נוסף לרירית הקיבה.להלן 11 תרופות סבתות מבוססות ניסיון ויעילות לטיפול בדלקת גסטריטיס.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה פופולרית לדלקת קיבה בגלל התכונות האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות שלה.זה גם עוזר לאזן את רמות החומציות של הקיבה שיכולים לעזור להפחית תסמינים כמו בחילה וכאבי בטן.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושתו אותו לפני הארוחות.

2.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול בריא.זה גם עוזר להחזיר את החיידקים הטובים במעיים שיכולים להועיל לאנשים הסובלים מדלקת קיבה.כדי להשתמש בתרופה זו, אכלו כוס יוגורט רגיל מדי יום.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לדלקת קיבה בשל תכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.זה יכול לעזור להפחית כאב ואי נוחות בבטן ולקדם מערכת עיכול בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מתאמנים.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לדלקת גסטר דלקת גסטריטיס בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול בריא.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ לכוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לדלקת קיבה בשל תכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת והתכווצויות בבטן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לדלקת קיבה בשל תכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול בריא.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

7.שום

שום הוא תרופה טבעית לדלקת קיבה בשל תכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם עיכול בריא.כדי להשתמש בתרופה זו, אכלו אחד עד שתיים שיני שום ביום.

8.דבש

דבש הוא תרופה טבעית לדלקת קיבה בגלל התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הבטן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

9.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית לדלקת קיבה בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הקיבה.כדי להשתמש בתרופה זו, שתו כוס אחת של מיץ אלוורה פעמיים עד שלוש ביום.

10.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית לדלקת קיבה בשל תכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת והתכווצויות בבטן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית לדלקת קיבה בגלל תכונותיו הנוגדות חומצה ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולאזן בין רמות החומציות של הקיבה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש ביום.

סיכום

דלקת קיבה היא מצב שבו רירית הקיבה נדלקת ומרוגזת.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ושינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולמנוע נזק נוסף לרירית הקיבה.הסעדים של סבתא כמו חומץ תפוחים, יוגורט,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן